Hop til indhold

Recommended Posts

MrExtra skrev, den 22.10.2022 at 16:38:

Hej Brødre

nogen der har været forbi for nylig og kan fortælle lidt om hvad og hvordan og hvor meget ?

mon ikke det er det samme som altid, sex i kælder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan skam også foregå i selve butikken... Har jeg hørt fra en ven :D

Jeg vil nok sige, det bedste sted i byen, prisen taget i betragtning

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynbo skrev, 1 time siden:

Det kan skam også foregå i selve butikken... Har jeg hørt fra en ven :D

Jeg vil nok sige, det bedste sted i byen, prisen taget i betragtning

Hvor ligger prisen da henne i forhold til service

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tsla skrev, den 23.10.2022 at 18:43:

Hvor ligger prisen da henne i forhold til service

500 kr for massage og så måtte jeg kneppe hende med gummi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja de tilbyder stadig extra ydelser i kælderen.

Der er en ung og en der ser lidt ældre ud. Jeg kommer der en gang imellem uden at bestille tid og det er forskelligt hvem der går med neden under, har prøvet en gang imellem at indikere at jeg gerne vil have den unge med men tror de har aftalt på forhånd hvem der tager hvilke kunder så hvis man ikke har booket så er det bare pigen hvis tur det er man for oplevelsen af. 

martin55 skrev, den 25.10.2022 at 15:55:

500 kr for massage og så måtte jeg kneppe hende med gummi

Der er nok en der har været heldig med prisen, eller er det en pris du har fået flere gange, hvad for en af pigerne er det med? Min ligger på dobbelt det i øjeblikket men de sidste par gange har vi også haft mere sex end massage. Og jeg har aldrig forhandlet med dem heller så kan da være at jeg kunne få det billigere. 

Massagen er fin nok syns jeg men det er selvfølgelig ikke derfor jeg kommer der, hvis det kun er massage jeg vil have så er det et andet sted jeg tager hen. 

Sexen er lidt blandet selv med den samme pige, nogle gange er de vildt med på det og kysser vild og dybt mens de ikke kan få nok at en, andre gange er de lidt mere tilbageholdende og lidt nærige med fx kys, det er dog sjældent det går den ved og ved ikke helt hvorfor.

Hvis du sikker den unge så bliver hun vildt glad og en enkelts gang så vild at hun næsten glemte gummiet :P sidst jeg var der var det den ældre jeg jeg så og hun fik en omgang i 69 hvor hun måtte holde en pause til sidst og tørre sig selv og mit ansigt, så gætter på hun også kan lide at få besøg af tungen mellem benene.

Ellers tilbyder de det normale;

Kys og kæl (som sagt kys er lidt forskelligt hvor dybe og passioneret men de er der altid) 

Leg med brysterne, ikke mit helt store lige nu så har ikke undersøgt nok til at vide om de kan lidt det blidt eller med lidt bid i. 

blow uden og hånd

Leg med prikken, mellem bryster, røv og benene så længe de er sikker på du ikke prøver at stikke den ind uden gummi.

69 på briksen, de er glade for a sutte mens man sikker og jeg har ikke ikke oplevet at de bare stopper helt, de begge skifter dog mellem blow og hånd og det syns jeg er okay da jeg nok selv heller ikke ville kunne have en oik i munden konstant. 

Sex er med gummi, I alle stillinger, stående bag fra fri stilling eller bøjet over briksen, hende liggende på briksen med benene sprædt og dig stående. Alle stillinger liggende på briksen hende eller dig top, de er begge glade for at lave den hvor de sætter sig på hug over dig og så tager din pik mens de løfter røven op og ned. 

Efter sex vasker de begge sig altid og tager tøj på igen før de er klar til at fortsætte massagen og det er desværre noget der er med i den købte tid, kunne måske godt ønske at de forblev nøgne gennem resten af agten så man lige kunne nå at nyde synet lidt mere. Men syns generelt at der det er noget alle Thaipigerne gør, de alle syns at tage tøj på igen efter sex selvom de fortsætter massage efter:(

Håber det var til hjælp, ender altid med at skrive lange besker når jeg er på nattevagt og har tid til at svare :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som opdatering til hvad de tilbyder så vil jeg lige tilføje at den unge af dem ikke er til kys i øjeblikket så deres ydelser ændre sig fra tid til anden og man skal afklare sig først da de ikke er gode til at sige det selv. Men det er desværre noget som jeg har lagt mærke til hos mange af disse thai massager, hvad den samme kvinde tilbyder den ene dag har hun aldrig hørt om dagen efter :roll::D

Del dette indlæg


Link til indlæg
VildeViking skrev, for 8 timer siden:

Som opdatering til hvad de tilbyder så vil jeg lige tilføje at den unge af dem ikke er til kys i øjeblikket så deres ydelser ændre sig fra tid til anden og man skal afklare sig først da de ikke er gode til at sige det selv. Men det er desværre noget som jeg har lagt mærke til hos mange af disse thai massager, hvad den samme kvinde tilbyder den ene dag har hun aldrig hørt om dagen efter :roll::D

Tager du bare altid derind uden tidsbestilling? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
VildeViking skrev, den 11.11.2022 at 00:59:

Som opdatering til hvad de tilbyder så vil jeg lige tilføje at den unge af dem ikke er til kys i øjeblikket så deres ydelser ændre sig fra tid til anden og man skal afklare sig først da de ikke er gode til at sige det selv. Men det er desværre noget som jeg har lagt mærke til hos mange af disse thai massager, hvad den samme kvinde tilbyder den ene dag har hun aldrig hørt om dagen efter :roll::D

Hvem er den unge.....er det hende som kalder sig Beo? Hun plejer at sidde i sofa'en med en mobiltelefon når der ikke er kunder :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Uno mas skrev, den 11.11.2022 at 09:07:

Tager du bare altid derind uden tidsbestilling? 

Ja, pga mit job så er det at besøge en massagepige noget jeg beslutter på dagen on time eller to før så det er kun hvis de har tid når jeg kommer men det er kun sket en gang at jeg ikke kunne gå nedenunder når jeg kom.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, den 12.11.2022 at 12:07:

Hvem er den unge.....er det hende som kalder sig Beo? Hun plejer at sidde i sofa'en med en mobiltelefon når der ikke er kunder :)

Ja det hende, men sidste gang jeg var ved hende fortalte hun mig at hun faktisk ikke kan lide at kysse, hun er mest til lige på og få det overstået så hun kan komme tilbage til massage. Så hvis det er lidt mere passionate oplevelse så er det nok den ældre man skal gå efter. Som nævnt før så er asiaterne meget svingende i hvad de yder og hvor meget de gr op i det fra gang til gang af en eller anden grund, men dette sted har været pænt stabilt i forhold til andre steder hvor jeg ikke er kommet tilbage efter to gange da de skifter personlighed alt for kraftigt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
VildeViking skrev, for 13 timer siden:

Ja det hende, men sidste gang jeg var ved hende fortalte hun mig at hun faktisk ikke kan lide at kysse, hun er mest til lige på og få det overstået så hun kan komme tilbage til massage. Så hvis det er lidt mere passionate oplevelse så er det nok den ældre man skal gå efter. Som nævnt før så er asiaterne meget svingende i hvad de yder og hvor meget de gr op i det fra gang til gang af en eller anden grund, men dette sted har været pænt stabilt i forhold til andre steder hvor jeg ikke er kommet tilbage efter to gange da de skifter personlighed alt for kraftigt. 

Jeg har besøgt hende et utal af gange, og er aldrig blevet kysset. Og det respekterer jeg selvfølgelig. Til gengæld har det andet været til UG :)

Med fare for at afspore tråden, så er Nyborgvej 22 også et meget stabilt sted hvad service angår.....og dér bliver sgu snavet igennem :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, den 15.11.2022 at 23:37:

Med fare for at afspore tråden, så er Nyborgvej 22 også et meget stabilt sted hvad service angår.....og dér bliver sgu snavet igennem :-) 

Jeg har bare på fornemmelsen at nyborgvej er meget ustabil med hensyn til hvornår de har åben og ved ikke om de kan lide man kommer uanmeldt hvis man kommer forbi og der står åben. Jeg har været der en gang sidste år og det var i top men siden sysn jeg ikke jeg har set annonce for dem samt en eller to gange hvor der har været en og jeg har ringet så har damen lydt meget travl og har ikke tid til at booke :cry:

Del dette indlæg


Link til indlæg
VildeViking skrev, for 22 timer siden:

Jeg har bare på fornemmelsen at nyborgvej er meget ustabil med hensyn til hvornår de har åben og ved ikke om de kan lide man kommer uanmeldt hvis man kommer forbi og der står åben. Jeg har været der en gang sidste år og det var i top men siden sysn jeg ikke jeg har set annonce for dem samt en eller to gange hvor der har været en og jeg har ringet så har damen lydt meget travl og har ikke tid til at booke :cry:

Annoncen er nede af helt private årsager, men kommer op igen. Men ellers er der fuld gang i butikken. Normalt åbent fra kl 9-22, tirsdag-lørdag. Men ja, nogle gange tager de en ekstra fridag af private årsager. Jeg ved Emmy har været igang med noget det sidste halve års tid, hvor hun har måtte tage fri ind i mellem. Men så har Nancy som regel været der. Emmy skal snart til Thailand og så vil det være Nancy der passer butik. men om det er hele ugen ved jeg ikke.

Jeg tror godt man bare kan gå ind fra gaden og høre om de har tid :). Men det er en god idé at bestille da de ofte har travlt.

I hvertfald service er meget stabil set med mine briller.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, den 18.11.2022 at 08:44:

Annoncen er nede af helt private årsager, men kommer op igen. Men ellers er der fuld gang i butikken. Normalt åbent fra kl 9-22, tirsdag-lørdag. Men ja, nogle gange tager de en ekstra fridag af private årsager. Jeg ved Emmy har været igang med noget det sidste halve års tid, hvor hun har måtte tage fri ind i mellem. Men så har Nancy som regel været der. Emmy skal snart til Thailand og så vil det være Nancy der passer butik. men om det er hele ugen ved jeg ikke.

Jeg tror godt man bare kan gå ind fra gaden og høre om de har tid :). Men det er en god idé at bestille da de ofte har travlt.

I hvertfald service er meget stabil set med mine briller.

Har altid bare brugt deres kraftige dørklokke.   Men kan det være det tlf.nr. der står i det gamle link ?

Thai massage og thai wellness i hele Danmark - Eroguide.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hotdk skrev, for 19 timer siden:

Hvor gammel er den unge?

hvad koster en gang massage og knep?

Gætter hende til omkring 35-40 år men meget velholdt.

Priserne oplyser de helt sikkert hvis du ringer ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har afleveret så meget sæd på missen af begge pigerne gennem tiden, at jeg principielt aldrig slikker nogen af dem, med mindre jeg 100% er første kunde den dag :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
MotionMan skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har afleveret så meget sæd på missen af begge pigerne gennem tiden, at jeg principielt aldrig slikker nogen af dem, med mindre jeg 100% er første kunde den dag :biggrin:

Tak for info ;-) 

Hvad med munden eller ansigt....er hun til den slags?

Redigeret af Big3lover

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 17 minutter siden:

Tak for info ;-) 

Hvad med munden eller ansigt....er hun til den slags?

Ja, men de sluger ikke (de gange jeg er kommet der)

Som regel når de, at få den hevet ud af munden lige i rette øjeblik, så det kun er lidt sprøjt i ansigtet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MotionMan skrev, den 26.11.2022 at 12:01:

Jeg har afleveret så meget sæd på missen af begge pigerne gennem tiden, at jeg principielt aldrig slikker nogen af dem, med mindre jeg 100% er første kunde den dag :biggrin:

Du er da osse så sippet :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...