Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har længe luret på hende og så at hun er rykket til Odense så nu skulle det være, blev lidt skuffet da hun sendte adressen for det er bestemt ikke et sted jeg forbinder med noget godt, men på den anden side er det mange år siden jeg sidst har været der og besluttede at give det et skud og køre igen hvis hun skulle vise sig ikke at være ægte, men hold da op hun er fanme lækker og hendes billeder er ægte og hendes alder passer også for en gang skyld sådan cirka og hendes mål 160/47 passer også vil jeg mene, hun er ikke ret stor..købte en time og det var på alle måder en dejlig oplevelse Zeline virkede glad og nærværende og utrolig fræk og så er hun utrolig stram, aldrig prøvet noget lignede jeg havde seriøst svært ved at komme op i hende jeg fik lige en dut glidecrem på spidsen og så gik det bedre, men stadig utrolig stram der..virkelig dejlig sex med en rigtig lækker ung fræk Thai pige..kommer gerne igen og hun nævnte at hun er med på diverse ekstraydelser mod ekstra betaling selvfølgelig og lidt afhængig af hvad hun har lyst til den dag :wub:

https://annoncelight.dk/showad/352008

 

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Black skrev, for 2 timer siden:

Jeg har længe luret på hende og så at hun er rykket til Odense så nu skulle det være, blev lidt skuffet da hun sendte adressen for det er bestemt ikke et sted jeg forbinder med noget godt, men på den anden side er det mange år siden jeg sidst har været der og besluttede at give det et skud og køre igen hvis hun skulle vise sig ikke at være ægte, men hold da op hun er fanme lækker og hendes billeder er ægte og hendes alder passer også for en gang skyld sådan cirka og hendes mål 160/47 passer også vil jeg mene, hun er ikke ret stor..købte en time og det var på alle måder en dejlig oplevelse Zeline virkede glad og nærværende og utrolig fræk og så er hun utrolig stram, aldrig prøvet noget lignede jeg havde seriøst svært ved at komme op i hende jeg fik lige en dut glidecrem på spidsen og så gik det bedre, men stadig utrolig stram der..virkelig dejlig sex med en rigtig lækker ung fræk Thai pige..kommer gerne igen og hun nævnte at hun er med på diverse ekstraydelser mod ekstra betaling selvfølgelig og lidt afhængig af hvad hun har lyst til den dag :wub:

https://annoncelight.dk/showad/352008

 

Ja har selv kikket på hende ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 14 minutter siden:
afløbsrenseren skrev, for 14 minutter siden:

Ja har selv kikket på hende ....

Varmeste anbefalinger herfra selvom smag og behag selvfølgelig er forskellig, men hun er ung og stram og sød og dejlig…så er der jo ikke så meget mere at snakke om der :D…hun er sådan en jeg egentlig helst bare ville tage med hjem og ha’ for mig selv <3 

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Black skrev, for 5 timer siden:

Jeg har længe luret på hende og så at hun er rykket til Odense så nu skulle det være, blev lidt skuffet da hun sendte adressen for det er bestemt ikke et sted jeg forbinder med noget godt,

 

Kan du uddybe dette, evt i en privat besked?

Del dette indlæg


Link til indlæg
HardWorker skrev, for 16 minutter siden:

Kan du uddybe dette, evt i en privat besked?

Bare at det er et af Odenses gamle Thai massage steder der er kendt for tvivlsom kvalitet, men må sige jeg blev positivt overrasket, stedet ligner sig selv udvendigt men der er blevet meget pænere indvendigt siden jeg sidst har været der :)

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også besøgt hende. Super flot pige, rigtig godt engelsk, hvilket gjorde at man nemt kunne kommunikere med hende. Det var dejligt selskab. Hun smutter vidst her om 1  uge ca, så ville lige give lidt god reklame. Jeg er en del yngre end de fleste der besøger kunne jeg fornemme, da hun troede jeg var politi i starten ha ha. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må have fornærmet hende en tidligere gang hun har været i Odense, da jeg de sidste uger hun har været i Odense, har forsøgt med flere beskeder, både imessage og alm. sms, samt skrevet en mail og spurgt hvorfor hun ikke svarer. Hun har dog ikke svaret mig en eneste gang, så sparede jeg da de penge.

kan dog ikke huske at jeg tidligere har haft kontaktet hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 34 minutter siden:

Jeg må have fornærmet hende en tidligere gang hun har været i Odense, da jeg de sidste uger hun har været i Odense, har forsøgt med flere beskeder, både imessage og alm. sms, samt skrevet en mail og spurgt hvorfor hun ikke svarer. Hun har dog ikke svaret mig en eneste gang, så sparede jeg da de penge.

kan dog ikke huske at jeg tidligere har haft kontaktet hende.

Mystisk, hun har svaret relativt hurtigt de gange jeg har skrevet til hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...