Hop til indhold

Stadig helt umuligt at møde en inuit i DK?

Featured Replies

Skrevet

Jeg har efterlyst et par gange. 
Jeg synes virkelig grønlandske kvinder er de frækkeste men har stadig ikke haft held til at møde nogen. Der er en Jensine men hun er er thai. 
Så er der ikke en som kan hjælpe en desperat medbror herinde? 
om det er en GP, SB eller privat er ligegyldigt

Skrevet

Jamen så er hun jo ikke Inuit, når du selv skriver hun er thai. Antager du at fordi hende e-mail er noget med Jensine så er hun fra Grønland

Skrevet

Hende her er grønlandsk, men kan være lidt svær at få en aftale med. Og så er det jo i Randers. Og hun har ikke noget sted. Men hun er sød og lækker. ;)

Og så er der hende her i Aalborg. Også sød og meget indlevende. :P

Men begge to er jo langt fra København.

Skrevet
  • Author
Razgriz050380 skrev, den 22.10.2022 at 12:00:

Jamen så er hun jo ikke Inuit, når du selv skriver hun er thai. Antager du at fordi hende e-mail er noget med Jensine så er hun fra Grønland

Ja lige præcist. Da jeg så navnet Jensine var jeg sikker på det var grønlandsk 

Skrevet
  • Author
Silverback skrev, den 22.10.2022 at 14:23:
Silverback skrev, den 22.10.2022 at 14:23:

Hende her er grønlandsk, men kan være lidt svær at få en aftale med. Og så er det jo i Randers. Og hun har ikke noget sted. Men hun er sød og lækker. ;)

Og så er der hende her i Aalborg. Også sød og meget indlevende. :P

Men begge to er jo langt fra København.

Mange tak

Det gør ikke noget det er i Aalborg og Randers. Jeg kommer lidt rundt i landet arbejdsmæssigt ☺️

Skrevet

Der er en domina i landet, som ind i mellem er på Sjælland, - kan ikke lige huske hendes navn, men hun har Bla. været i Tureby.
Hun har Bla. et billede hvor hun med en meget højhælet sko træder på en "dick"..

Har ikke prøvet hende, men hun siger hun er fra Grønland..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.