Hop til indhold
Bigboy23cm8900

Hampenpigerne - tysk pige med tatoveringer og silikonebryster?

Recommended Posts

Hampen havde en pige på besøg for ca 1-1,5 år siden med mange tatoveringer på hele kropppen. Hun var tysker, mørkhåret, høj og slank med silikone bryster. Er der tilfældigvis nogen der ved hvem der er tale om og hvor hun måske kan træffes henne i dag?

Jeg har desværre ikke noget link til hende, men forsøger stadig at Google mig frem til et

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det ligner hende måske lidt. Jeg må holde øje med om hun kommer på besøg igen snart. Jeg holder også lidt øje med Emma, som også er på vagt derinde engang imellem, men ved ikke om hun er en flot pige eller om hendes billeder er af nyere dato..?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bigboy23cm8900 skrev, den 22.10.2022 at 22:03:

Det ligner hende måske lidt. Jeg må holde øje med om hun kommer på besøg igen snart. Jeg holder også lidt øje med Emma, som også er på vagt derinde engang imellem, men ved ikke om hun er en flot pige eller om hendes billeder er af nyere dato..?

Emma er ualmindeligt nydelig !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

hvis det er snow white så holder hun til i Hamborg/Berlin - og har desværre ikke planer om at besøge Danmark igen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...