Hop til indhold

GP - Uden kondom

Featured Replies

Skrevet

Okay ja, så jeg har egentlig aldrig nogensinde været sammen med en GP og ved generelt ikke særligt meget om emnet, så jeg beklager på forhånd mit sikkert meget dumme spørgsmål.

Men jeg har set, at der er flere GP'ER der tilbyder sex uden kondom hvilket jo er super fedt hvis man er til det, men jeg kan samtidig ikke undgå at få den her tanke:

Er det ikke som kunde virkeligt risikabelt at have sex med en GP som der tilbyder sex uden kondom, som der har sex med mange forskellige mænd? Jeg tænker med henblik på kønssygedomme.

Eller er der noget jeg har overset her? Man kan jo i princippet ikke vide at den GP man besøger er helt clean. Eller er jeg helt fra den her?

Skrevet
LL1903 skrev, for 2 timer siden:

Eller er der noget jeg har overset her? Man kan jo i princippet ikke vide at den GP man besøger er helt clean. Eller er jeg helt fra den her?

Ja du har overset de ca 500 tråde om emnet.

Skrevet
LL1903 skrev, for 2 timer siden:

Okay ja, så jeg har egentlig aldrig nogensinde været sammen med en GP og ved generelt ikke særligt meget om emnet, så jeg beklager på forhånd mit sikkert meget dumme spørgsmål.

Men jeg har set, at der er flere GP'ER der tilbyder sex uden kondom hvilket jo er super fedt hvis man er til det, men jeg kan samtidig ikke undgå at få den her tanke:

Er det ikke som kunde virkeligt risikabelt at have sex med en GP som der tilbyder sex uden kondom, som der har sex med mange forskellige mænd? Jeg tænker med henblik på kønssygedomme.

Der er klart en udfordring at dyrke sex uden kondom. Tænker ikke på graviditet, men sygdomme du selv henviser til. Tror nok at GP er testet, men det er kun en anden før dig, der kan have smittet. Personligt foretrækker jeg også uden kondom. Der er dog steder jeg ikke ville gøre det uden.

Skrevet

Der er en kæmpe risiko. Derudover det etiske spørgsmål, da du i min verden udnytter en kvinde ved også at tilføje hende en kæmpe risiko. Enten er det kvinder der er så langt ude, at de er ligeglade med dem selv, eller også er der bagmænd der bare vil tjene flest mulige penge, uanset risikoen for kvinden.

Skrevet
… And Justice for All skrev, for 18 minutter siden:

Enten er det kvinder der er så langt ude, at de er ligeglade med dem selv, eller også er der bagmænd der bare vil tjene flest mulige penge, uanset risikoen for kvinden

Så fik du da lige generaliseret :lol:

Der er mange piger som tilbyder samleje uden kondom, og de piger er hverken narkomaner, tvunget af alfonser eller andet. Det er kvinder som har lavet en intelligent vurdering af risici og vælger ud fra denne vurdering de mænd de vil lege med uden og hvem de ikke vil. Risikoen for at få en kønssygdom er altså meget lille. Der er mange mennesker som har ubeskyttet sex med skiftende partnere uden at få sygdomme. Jeg har f.eks knaldet lystigt og ubeskyttet med mange, mange kvinder i 55 år uden at få så meget som en dryppert. 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 36 minutter siden:

Så fik du da lige generaliseret :lol:

Der er mange piger som tilbyder samleje uden kondom, og de piger er hverken narkomaner, tvunget af alfonser eller andet. Det er kvinder som har lavet en intelligent vurdering af risici og vælger ud fra denne vurdering de mænd de vil lege med uden og hvem de ikke vil. Risikoen for at få en kønssygdom er altså meget lille. Der er mange mennesker som har ubeskyttet sex med skiftende partnere uden at få sygdomme. Jeg har f.eks knaldet lystigt og ubeskyttet med mange, mange kvinder i 55 år uden at få så meget som en dryppert. 

Og så der kvinder som mig der har passet på i alle mine aktive år, og som ALDRIG har knaldet en gæst uden kondom, men som alligevel få raget noget gonoré til sig.. Man kan aldrig generaliserer, og det er farligt at fortælle folk "i knalder bare løs fordi jeg har aldrig fået nogen dårligdom".. Det spøjse ved det hele er at den eneste jeg knaldede uden kondom havde ikke fået noget.. Det kan kun være kommet på jobbet hvor jeg som sagt passer utrolig godt på.. Så lad være med at komme med påstande uden beviser.. Kønssygdomme er smitsomme og derved er der en stor risiko ved at dyrke ubeskyttet sex.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

der en stor risiko ved at dyrke ubeskyttet sex

Nej det er der altså ikke. 
Der er ca 40.000 tilfælde af kønssygdomme i Danmark pr år. Heraf tegner klamydia sig for 33000, gonore 3500. Hvis du sammenholder det med antal knald pr år i DK så ser du risikoen er lille, også når ser bort fra de monogame knalderier. 

JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden:

Så lad være med at komme med påstande uden beviser..

Du får så dine beviser ovenfor ;) 
Men der er da en risiko, som ved alt andet man foretager sig. Det er også logik af mennesker som har mange skiftende partnere har højere risiko, og det giver derfor god mening at piger i dit erhverv garderer sig. Det kan i det lys derfor undre mig at så mange tilbyder pussyslide, som jo er det nye sort?

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 5 minutter siden:

Der er ca 40.000 tilfælde af kønssygdomme i Danmark pr år. Heraf tegner klamydia sig for 33000, gonore 3500. Hvis du sammenholder det med antal knald pr år i DK så ser du risikoen er lille, også når ser bort fra de monogame knalderier. 

Du tager her ikke højde for alle de personer der ikke bliver tjekket.. F.eks udenlandske kvinder der muligvis først bliver tjekket når de tager hjem til deres fødeland.. Jeg har også en masse kollegaer der ikke bliver tjekket fordi de, som jeg, ikke gør noget uden.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Du tager her ikke højde for alle de personer der ikke bliver tjekket

Det er registrerede tilfælde af kønssygdomme jeg angiver. En person der opdager hen har fået en kønssygdom vil altså være indeholdt i disse tal, testet eller ej. 
Det er korrekt at der går en del uopdagede tilfælde af klamydia rundt. Al statisk er behæftet med usikkerhed. Men om det så var det dobbelte antal pr år så er det stadig en uendelig lille procentdel af sexeriet der udmunder i en kønssygdom. 
Jeg argumenterer ikke for at man skal knalde uden kondom, jeg anfører blot at risikoen ved at gøre det, er relativt lille. 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 7 minutter siden:

Det er registrerede tilfælde af kønssygdomme jeg angiver. En person der opdager hen har fået en kønssygdom vil altså være indeholdt i disse tal, testet eller ej. 
Det er korrekt at der går en del uopdagede tilfælde af klamydia rundt. Al statisk er behæftet med usikkerhed. Men om det så var det dobbelte antal pr år så er det stadig en uendelig lille procentdel af sexeriet der udmunder i en kønssygdom. 
Jeg argumenterer ikke for at man skal knalde uden kondom, jeg anfører blot at risikoen ved at gøre det, er relativt lille. 

Ca 5% af alle mellem 18 og 22 har klamydia.. Det synes jeg er et højt procenttal.. For hver 1000 unge mellem 15 og 29 har 33 personer klamydia.. Det igen uden at man har medregnet alle dem der ikke bliver testet.. Måske tallet faktisk ligger tættere på 50 eller 60 personer.. Jeg forstår lige pludselig godt de unge ikke kan finde ud af det der sikker sex når selv voksne kan have svært ved det.. 

Jeg har, som mange nok ved allerede, hele 3 sunde og raske børn af egen afkom, den mindste er født i 2014.. Siden 2016 hvor jeg havde gonoré har jeg været i forhold hvor vi ikke har  anvendt nogle former for beskyttelse, og jeg har på disse 6 år ikke engang haft så meget som en graviditetsforskrækkelse.. Noget kunne tyde på at den der omgang gonoré har fået gjort mig steril.. Det er altså bare skide vigtigt at man passer på sig selv og andre.. Jeg gjorde ALT for at passe på mig selv, og hvis gutten der smittede mig havde gjort det samme så havde jeg muligvis ikke fået den kønssygdom.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet

Man kan her også se at det er en meget lav procentsats af testede der faktisk er mænd der ellers har den mest risikofyldte adfærd når det kommer til usikker sex.. 

Screenshot_20221022_131007.thumb.jpg.cce2c6f53fd77fc7c21cc8c6a6c8805a.jpg

Det vil sige at i som mænd faktisk har størst risiko ved det fordi i ikke bliver testet nok.. Hvilket egentlig er spøjst fordi i skal bare tisse i en kop.. Kvinder skal ind og have en gynækologisk undersøgelse:ph34r:.. Hvis kvinderne så også står for 71 procent af resultaterne af testene betyder det så at kvinder har flere kønssygdomme end mænd:huh:.? 

Jeg prøvede, uden held, at se hvor mange test der årligt udføres for at få en idé om hvor stor en del af Danmarks befolkning der egentlig testes årligt.. Hvis andre er bedre til at Google så kunne det være interessant at se resultatet.. 

Jeg fandt en undersøgelse fra 2017 hvor der stod at der årligt ca testes 176.000 asymptomatiske kvinder i almen praksis.. Hvis andelen af mænd så er mindre så det jo måske 5% af Danmarks befolkning der årligt lader sig tjekke.. Så ud af de ca 250.000 mennesker der testes har de 33.000 fået en positiv test.. Så ca 15% af alle testede var positiv.. Hvis man overfører det meget grovt til at gælde alle i Danmark er der så årligt nærmere 750.000 personer i Danmark med klamydia.. 

Det er, indrømmet, en meget grov udregning hvor jeg slet ikke tager højde for alder eller noget da jeg ikke ved om de færre tilfælde af klamydia hos personer over 29 år skyldes at de måske bliver testet mindre end den yngre generation eller hvad der ligger til grund for det.. 

Redigeret af JenniferRomantica
Fik byttet rundt på statistikerne

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden:

Og så der kvinder som mig der har passet på i alle mine aktive år, og som ALDRIG har knaldet en gæst uden kondom, men som alligevel få raget noget gonoré til sig.. Man kan aldrig generaliserer, og det er farligt at fortælle folk "i knalder bare løs fordi jeg har aldrig fået nogen dårligdom".. Det spøjse ved det hele er at den eneste jeg knaldede uden kondom havde ikke fået noget..

Måske var det i virkeligheden en omgang cunnilingus som var kilden til miseren...? Men... hvis du er én af dem som passer meget på, så forestiller jeg mig måske, at der ikke er francais på dit menukort...

P.S. Singularis og pluralis af "goldfish" er ens (med mindre der er tale om forskelige arter).

Skrevet

Jeg har udfoldet mig erotisk henover sommeren og været sammen med en del kvinder dog ikke gp’er. Jeg fik ligepludselig lidt halv ondt i pikken når jeg tissede så jeg var lige et smut til den kære doktor der var heldigvis ikke noget. Jeg var også en heldig vinder af en byld på pikken i sommers, det var dog grundet et indgroet hår og der gik infektion i det var ikke sjovt.

det jeg vil frem til er brug nu kondom, og lad være med at få en byld på pikken eller sex sygdomme, det er dumt og ikke sjovt at få.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, den 22.10.2022 at 12:58:

Ca 5% af alle mellem 18 og 22 har klamydia.. Det synes jeg er et højt procenttal.

Du synes det er højt? Jeg synes det er overraskende lavt. 

Skrevet

jeg må indrømme jeg tror mere på julemanden end statistik fra sundhedsstyrelsen, ikke man skal ignorere kønssygdomme for de kan være alvorlige

Skrevet
underdog40 skrev, for 2 timer siden:

Du synes det er højt? Jeg synes det er overraskende lavt. 

Der bliver så også kun testet ca 250.000 mennesker om året i Danmark.. Det en meget lille del af de lidt over 5 millioner mennesker der bor i Danmark.. Selv hvis man tager børn fra.. 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, den 22.10.2022 at 12:35:

Nu er statistik jo en sjov størrelse. Reelt kan den nok ikke bruge her, da mænd der går til GP og ønsker ubeskyttet sex nok i sig selv tilhører en højrisiko-gruppe. 

Tager vi de 40.000 tilfælde og ser på antal danskere der er seksuelt aktive med forskellige partnere, så er tallet vel forholdsvis højt. Fjerner vi børn, oldinge, monogame singler og dem der er i fast forhold uden ubeskyttede sidespring, så er vi vel nede på 1.500.000 danskere. Det giver en smitterisiko på 2,7% om året.

En GP’er med en håndfuld nye mænd mellem sine ben hver dag, vil alt andet lige have en betydelig risiko for smitte.

Skrevet
Aarhuselsker skrev, den 22.10.2022 at 11:47:

Jeg har f.eks knaldet lystigt og ubeskyttet med mange, mange kvinder i 55 år uden

Det er ikke noget og prale med.

Jeg tager altid regnfrakke på , når jeg besøger en GP.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 23 timer siden:

Der bliver så også kun testet ca 250.000 mennesker om året i Danmark.. Det en meget lille del af de lidt over 5 millioner mennesker der bor i Danmark.. Selv hvis man tager børn fra.. 

Jojo. Men nu var dit regnestykke jo taget udfra unge mellem 18 og 22. Og jeg tænker også at de vil være være en forholdsvis stor del af de 250.000 teststede personer om året. 

Der bolles på fuld skrue i netop den periode, på kryds og tværs af partnere og et hav af engangsknald. Hvis det "kun" er 5 ud af 100 i den alder, med den tilgang til sex, som ses med klamydia, synes jeg stadig det må anses som værende lavt. Jeg medgiver dog at der også må være et skyggetal. 

Redigeret af underdog40

Skrevet
The diligent skrev, for 20 timer siden:

Det er ikke noget og prale med.

Jeg tager altid regnfrakke på , når jeg besøger en GP.

Tror faktisk det virker bedre med et kondom, end med en regnfrakke hvis vi snakker om beskyttelse mod kønssygdomme - selvom det måske er rart med den regnfrakke, hvis man er til dogging, eller efterårs udendørssex.

/Francois

Skrevet

Jeg besøger da også GP'er i solskin så jeg ikke behøver regnfrakke :-)

Skrevet

Er der noget om det her ;-)  IMG_6307.thumb.PNG.396b130db6bd70280e05610c1296712d.PNG

• 7 months later...
Skrevet
LL1903 skrev, den 22.10.2022 at 05:23:

Spørger pigen før aftale ikke tage dem der skriver de gør uden. Du får den skønnets nydelse når du mærker den ægte vare om pikken se spermen kommer ud fra fissen  et fedt syn

Redigeret af salla123
tilføjelse

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.