Hop til indhold

Lusisia Århus

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/352754

Hejsa

for et par uger siden drev jeg rundt i Aalborg på udkig efter nogle store bryster , jeg havde fundet en- hun har ingen aktiv annonce mere,  jeg havde en fin aftale med hende og havde sendt et billede af min GPS - 45 km fra hende, alt var ok, men da jeg kom indenfor , var prisen  steget med 200kr, jeg rænker der er fordi, at nu havde  jeg kørt  langt, så der ekstra betød ingenting , da jeg viste hende vores SMS korrespondance  sagde hun okay, men der var min lystvti, hende forsvundet, så jeg gik min vej far Øster alle 

Så fandt jeg lusiasi , det var brysterne - jeg e så træt af og skulle kalde dem bryster ,men engang for længe siden var der danske GP’er der ikke kun e lide de andre ord, men for fanden  når vi er  forbi D og E  i naturlig størrelse må det hedde patter eller yver- nå jeg ledte efter store kasser den dag, så Lusiasia var et oplagt mål., hurtig kontakt og afsted.

Hun bor i Ø,gadeområdet, og fremme vd adressen skulle jeg vente,- hun var i bad !!! men efter lidt venten kom jeg ind. Hun har et flot ansigt, med en fin tunge pricing ,men resten ag person er ulækker fed ! , men jeg skulle baren”ælte” nogle patter og det havde hun.

Efter noget godt suppefransk kom der gummi på. og jeg ville gen hun sad oven på mig, det kunne hun ikke, grundet hedes størrelse , hun foreslog doggy men det gad jeg ikke, så det blev en missionær , men min pik er ikke særlig lang, så selvom jeg kæmpede alt hvad jeg kunne, fik jeg kun pikhovedet en lille smule indenfor, hendes fede lår og store mave gjorde det umuligt og trænge i dybden .

der blev afsluttet med en håndtrold - det var hun god til

men kommer ikke igen

Redigeret af Servciesboy

Skrevet

Plejer ikke at kommentere. Men hvis din tilgang til kvinder, er på samme måde som du omtaler dem. Så undrer det mig ikke du har dårlige oplevelser.

Skrevet

Servciesboy, hvorfor besøger du damen, hun skjuler jo på ingen måde sin figur i sin annonce, jeg syntes det er respektløs at bruge ord som du praktiserer, noget andet var hvis hun brugte falske billeder, og du med rette kunne være overrasket over hendes udseende. 

Skrevet
  • Author
Missetand skrev, for 13 timer siden:

Plejer ikke at kommentere. Men hvis din tilgang til kvinder, er på samme måde som du omtaler dem. Så undrer det mig ikke du har dårlige oplevelser.

Jeg har ikke skrevet at oplevelsen var dårlig, at tøsen er så fed hun ikke kunne sidde ovenpå mig ødelægger jo ikke min oplevelse.

Men nu jeg har ordet, kan du så ikke fortælle, hvordan vi kunder skal opføre os, for ikke vi bliver snydt - med ydelser og længde - det glæder jeg mig meget til og høre om, jeg gav også lusisa en pæn behandling, og jeg fik- næsten det jeg kom efter, trunten sagde selv: jeg ved godt mine patter er en attraktion, det ord brugte hun Selv

Skrevet
Servciesboy skrev, for 1 time siden:

Men nu jeg har ordet, kan du så ikke fortælle, hvordan vi kunder skal opføre os, for ikke vi bliver snydt - med ydelser og længde - det glæder jeg mig meget til og høre om

Jeg plejer at opføre mig i 'felten' med høflighed, indspørgen og hensynsfuldhed.

Som regel kan almindelig dekorum charmere selv den mest garvede catfisher til at opfylde aftalte ydelser. 

Ellers hjælper vi jo hinanden herinde med at advare mod dårlige oplevelser,  men igen stadigt på høflig vis.

Skrevet
  • Author
Dylan skrev, den 22.10.2022 at 08:21:

Servciesboy, hvorfor besøger du damen, hun skjuler jo på ingen måde sin figur i sin annonce, jeg syntes det er respektløs at bruge ord som du praktiserer, noget andet var hvis hun brugte falske billeder, og du med rette kunne være overrasket over hendes udseende. 

Jeg kender ikke dit behov for og tale Lusiasi op,men, jeg behandlede hende respektfuld , men det gjorde hun ikke, det kommenter du ikke, jeg havde en aftale kl xxxx men måtte vente uden for hendes dør i næsten 10 min, hvorfor har du ingen holdning til det ?
Hun skjuler hendes fed,EU-undersøgelse et rødt sjal , svært og se huden fedme, men et kan du måske, jeg havde ikke set hun var så fed , at cowgirls ikke var  muligt, havde du set det ?
hun er ulækker fed og vanskeligt og bedække grundet hendes tykke lår og mave , - sådan er det, og ja jeg kan bruge andre ord, men det bortforklare ikke fakta- nogen der har prøvet  hende og andre opfattelser ?

knus

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.