Hop til indhold
Servciesboy

Lusisia Århus

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/352754

Hejsa

for et par uger siden drev jeg rundt i Aalborg på udkig efter nogle store bryster , jeg havde fundet en- hun har ingen aktiv annonce mere,  jeg havde en fin aftale med hende og havde sendt et billede af min GPS - 45 km fra hende, alt var ok, men da jeg kom indenfor , var prisen  steget med 200kr, jeg rænker der er fordi, at nu havde  jeg kørt  langt, så der ekstra betød ingenting , da jeg viste hende vores SMS korrespondance  sagde hun okay, men der var min lystvti, hende forsvundet, så jeg gik min vej far Øster alle 

Så fandt jeg lusiasi , det var brysterne - jeg e så træt af og skulle kalde dem bryster ,men engang for længe siden var der danske GP’er der ikke kun e lide de andre ord, men for fanden  når vi er  forbi D og E  i naturlig størrelse må det hedde patter eller yver- nå jeg ledte efter store kasser den dag, så Lusiasia var et oplagt mål., hurtig kontakt og afsted.

Hun bor i Ø,gadeområdet, og fremme vd adressen skulle jeg vente,- hun var i bad !!! men efter lidt venten kom jeg ind. Hun har et flot ansigt, med en fin tunge pricing ,men resten ag person er ulækker fed ! , men jeg skulle baren”ælte” nogle patter og det havde hun.

Efter noget godt suppefransk kom der gummi på. og jeg ville gen hun sad oven på mig, det kunne hun ikke, grundet hedes størrelse , hun foreslog doggy men det gad jeg ikke, så det blev en missionær , men min pik er ikke særlig lang, så selvom jeg kæmpede alt hvad jeg kunne, fik jeg kun pikhovedet en lille smule indenfor, hendes fede lår og store mave gjorde det umuligt og trænge i dybden .

der blev afsluttet med en håndtrold - det var hun god til

men kommer ikke igen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...