Hop til indhold

Jiramon's thaimassage Randers

Featured Replies

Skrevet

Det er ved at være længe siden jeg er kommet med en anmeldelse af en thai massør. Jeg har gået nogle dage med lidt problemer med ryggen. Da min normale massør ikke havde tid, ville jeg prøve noget andet. Har tidligere haft glæde af thaimassage, men under corona har jeg trukket mig tilbage. Nå nok om det.... Jeg fik ringet til Jiramon's og aftalt tid. Blev mødt at en glad kvinde. Tør ikke sige hvem hun var, for lige før jeg forlod butikken kom 2 andre. Og den ene var en lidt ældre dame, som nok godt kunne være egeren selv. Jeg fik smidt tøjet og lagde mig på madrassen, som ligger på gulvet. Hun startede med benene og masserede stille og roligt op mod ryggen, fandt mine ømme steder. De fik en god hård tur, hun kunne virkelig tage ved, og hun spurgte om det var for hårdt, men jeg kan godt lide den hårde massage, så det var fint for mig. Efter hun kom godt rundt og fik pirret lidt med strejf af lillemand, så blev jeg bedt om at vende rundt. Her var der så høj flag så hun tog om lillemand og spurgte efter hun havde kørt op og ned et par gange om han også skulle masseres, og hmm ja det var svært at sige nej. Og det gjorde hun også til ug. Efter det blev jeg røret af og hun fortsatte massagen foran. En time senere stod jeg igen i døren. Dejlig afslappet efter en god massage. Kommer jeg igen.... Ja det tror jeg nok jeg gør :o)

Skrevet

Er det til at parkere i nærheden?, man kan måske parker lige overfor?

Skrevet
  • Author
hjlarsen skrev, for 2 timer siden:

Er det til at parkere i nærheden?, man kan måske parker lige overfor?

Der er en parkeringsplads overfor, men den er jævnligt fyldt op. 

Skrevet

Er der kun HJ eller giver hun også FP?

og hvad prisleje ligger det ca. i?

Skrevet
  • Author
NewBee69 skrev, for 9 minutter siden:

Er der kun HJ eller giver hun også FP?

og hvad prisleje ligger det ca. i?

Efter hvad jeg kunne tyde ud fra det er der kun hj.  Hun ville have en tudse, synes det var noget i den dyre ende. Men da hun nu havde pirret mig så meget og det var længe siden, sagde lillemand ja til prisen mit hoved sagde godt nok noget andet. 

Skrevet
bjørnebandit skrev, for 11 timer siden:

Efter hvad jeg kunne tyde ud fra det er der kun hj.  Hun ville have en tudse, synes det var noget i den dyre ende. Men da hun nu havde pirret mig så meget og det var længe siden, sagde lillemand ja til prisen mit hoved sagde godt nok noget andet. 

Ifølge hjemmeside tager de 400 for 60 min så du har givet 600 for hj :wacko:

Skrevet
  • Author
Bamsefyr skrev, 1 time siden:

Ifølge hjemmeside tager de 400 for 60 min så du har givet 600 for hj :wacko:

Det var også det jeg skrev, at det var i den meget dyre ende. Mit hoved sagde også NEJ, men jeg havde noget andet der sagde ja. Og så måtte jeg overgive mig :wacko:

Skrevet

så du gav 1000 ?

altså 400 for massage og 600 for HJ 

det må du straks stoppe med ellers går der jo totalt inflation i de her priser 

• 6 months later...
Skrevet

Hvordan er prislejet nu i Randers?

Redigeret af midtjyden

Skrevet

Som i resten af Jylland :)

Du kan måske få det lidt billigere hos nogle af de ældre, der har været på banen i rigtig mange år. ( Bangawn, Kat osv) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.