Doktor Diller 119 Skrevet 21. Oktober, 2022 Ærede Brødre. Jeg har ekstremt meget lyst til en tur til Helsingør: https://annoncelight.dk/showad/354946 Men hvad tænker I, mine vejledere? God aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mrfisher Skrevet 21. Oktober, 2022 vil du ikke fortryde - sød og fræk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doktor Diller 119 Skrevet 21. Oktober, 2022 mrfisher skrev, for 17 minutter siden: vil du ikke fortryde - sød og fræk Aarrgghh, for helvede, nu kan jeg jo slet ikke styre mig!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nusen110 16 Skrevet 4. December, 2022 Hun er suveræn den trægeste og arbejder med, jeg har lykkedes med at sutte hende af, jeg ville gerne ride hende men så blev det for besværligt så vi nøjes med at smage det hun sprøjtede i munden. Næste gang lykkedes det den lille dame at sætte mobilen på lydløs så jeg spildte hele aftenen med at ringe forgæves og stå ude i bidende kulde. Sidste gang jeg gad igen brugte jeg 3 dage uden at lande en aftale og få svar på det meste simple. Service niveauet er utrolig lavt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg