Hop til indhold

Antonella7 / Rødekro

Featured Replies

Skrevet
Kalle21f skrev, den 22.10.2022 at 12:50:

Jeg har lige været ved Sonia som bor i samme hus og så tilfældigvis antonella så kan bekræfte det er hende på billederne. Hendes prislejre er dog i den lidt dyrere ende men hun er godt nok godt skåret 

Hvordan var dit besøg med Sonia? :biggrin:

(https://annoncelight.dk/showad/354736)

• 3 months later...
Skrevet

Godt aften alle sammen. En advarsel herfra. Antonella har et Premium telefonnummer nu og derfor koster det penge for at sende beskeder til hende. Kan andre folk bekræfte det?

Skrevet
  • Author

The W0manizer skrev, for 11 timer siden:

Godt aften alle sammen. En advarsel herfra. Antonella har et Premium telefonnummer nu og derfor koster det penge for at sende beskeder til hende. Kan andre folk bekræfte det?

Heller ikke her 

Skrevet
The W0manizer skrev, den 16.2.2023 at 21:46:

Ok, det ser ud at det har været et system fejl. Jeg har slettet samtalen og startede et nyt. Nu virker det normalt igen. Tak for bekræftelsen. Jeg, har selføgelig informeret Antonella.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.