Hop til indhold

Gip og Mint / PP- ombygget ?

Featured Replies

Skrevet
Molle37 skrev, 1 time siden:

Faldt over dette link, hvor det hævdes at både Gip og Mint skulle være ombyggere ?

har ikke mødt Mint, men Gip forekom mig ikke som ombygget…

nogen der ved noget eller har teorier til dette?

Spørgsmålet har været oppe i en anden tråd i dag. 

Du skal ikke fæste tillid noget der står på den side. 
Siden ejes af Roland, som blev smidt ud af EG for år siden. Han har sat sig for at lave dårlig omtale af de klinikker der omtales positivt på EG, hvis de da ikke lige har betalte annoncer på hans side. 
Hvis du læser anmeldelser og forum på hans side, vil du opdage at alt er skrevet i samme stil. Det er Roland der skriver stort set alt på siden. Han kopierer ligefrem anmeldelser fra EG, og lægger dem ind på sin side, sommetider med anonym forfatter, andre gange med et fiktivt navn eller ligefrem navnet på den der lavede anmeldelse på EG. Det er sket for mig et par gange. Han har et indædt had til mig og en del andre EG medlemmer, som stammer fra da han blev smidt ud af EG. 
I øvrigt er det værd at bemærke at han aldrig har besøgt nogen glædespiger. Han har i al fald ikke lavet anmeldelser af det og de ting han sommetider skriver peger kraftigt i retning af han dårligt aner hvordan en kvinde er sat sammen. 
Du vil finde hundredvis af omtaler Gip og veninderne på EG og ikke én har antydet der var tale om kønsskiftede mennesker. 
For lidt tid siden var det en anden positivt omtalt thai pige fra Århus, der fik tur. 

Det er simpelthen både ynkeligt og nedrigt af Roland, men forventeligt. 

Redigeret af Aarhuselsker

Skrevet

Gip er, helt sikkert, ikke ombygget. Jeg tænker det er en misundelig konkurrent der prøver at ødelægge hendes gode forretning.

Det ville klæde alle at undlade at sprede det rygte, med mindre man har beviser.

Meget ulækker måde at forsøge at skade andre på.

Skrevet
lurik skrev, for 22 minutter siden:

Mint der er det hende der er i Vejle under navnet Ava

Det ved jeg ikke. Jeg besøger ikke PP da jeg er mere til vanilje lege :)

og der er vel ikke ombygning over hende tænker jeg ( Citat funktionen virker ikke lige her) 

Der er ingen der er kønsskiftede, det er bare Roland der forsøger at ødelægge en forretning der ikke betaler til hans side. Prøv at læs min forklaring længere oppe i tråden. Det er så nedrigt, men langt fra først gang han prøver at sabotere nogle pigers forretning. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.