Hop til indhold
xxpeter

Glædeligt gensyn med Domina Ingrid

Recommended Posts

Så fik jeg endelig booket en session med Domina Ingrid. Efter at jeg havde måtte aflyse et par gange, oprandt dagen endelig.
mødte op i det fantastisk domicil, hvor jeg fik lov til at give Ingrid et KÆMPE kram, det blev heldigvis gengældt. Vi fik snakket lidt om hvad der skulle ske og jeg blev vist ind tøserummer, hvor jeg kunne klæde om og iføre mig et par stilleter,

efter kort kom den skønne Ingrid ind og satte et halsbånd med line om min hals så hun havde styr på mig, jeg havde selv monteret kyskeheds bur om morgenen så der "ikke" skete nogen uheld.
jeg blev trukker ind i det store rum og fik nu lov at gå frem og tilbage på de høje stilletter indtil hun var tilfreds

blev spændt og i et par kæder og nu skulle mine slave patter have en god omgang med de hårde klemmer, hver gang Ingrid satte en klmme i fik jeg lov til at takke hende med et kys på hendes hånd eller kind. Da klemmerne var sat skulle mine slave nosser have lidt vægt i, og de blev trukket godt ud. De fik Ingrig til at løsne mig så jeg kunne spadsere lidt rundt på de højhælede og lidt "tyngde" i kuglerne. Blev sat på en stol hvor hun nu kunne have fuld adgang til det hele

derefter var det tid til lidt sounding og en masse strøm, fedt og smerte fuldt. så havde Ingrid brug for en ryge pause og det betød at hun kunne hygge sig med at brænde lidt på slaves kugler / brystvorter

efter en god times tid fik slaven lov til at få udløsning, derefter en bad og en hyggelig snak over en cola

tusind tak for en fed seance

knus
slave peter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...