Hop til indhold
Mads73

Thailand september 2022

Recommended Posts

Her et "lille"resume fra min første tur til Thailand 

Til det at starte med lidt om mig selv. Er i starten af 50, har besøgt ca 40 GP i dk og haft mange skønne oplevelser. Jeg går efter GFE oplevelser og gerne gensidigt nydelse. Det er noget svært at finde i DK, for det er mere maskin sex og et fast program de kører. men kan sige med det samme, at jeg fandt mere end jeg kunne turde håbe på.

Helt utrolige piger som giver så meget af sig selv, at man næsten ikke kan fatte det og har kun haft gode oplevelser. Ingen forhandling om ekstra ydelser alt er inkl. Standard ydelser dog skal man lige høre om anal er ok, hvis man er til det ellers så går de meget op i at det skal være en god oplevelse, og hvis de siger: I like you. Så mener de det også og det kan mærkes at man ikke er et nummer i rækken. Jeg oplevede et par gange at hvis jeg havde den samme pige på besøg flere gange, blev busken ryddet, sex var uden gummi og forbehold for anal sex forsvandt. 

 Her lidt af hvad jeg oplevede.

Bangkok:

Crome blowjob bar med en skøn ihærdig pige der kunne nogle skills.

Paradise massage med prostata massage. 90 min hvor næsten alt er tilladt.

Freelance ved Nana hotel. Skøn 32 år kvinde, hun var kun til ST men fantastisk i sengen. Fik besøg af hende i 2 omgange og andet besøg havde hun glat mis og fik det uden gummi. 

Soi cowboy fik besøgt en gogo bar, sad med en skønhed på 23 år men hun kunne ikke engelsk så det faldt til jorden. Så en masse freelance på Sukhumvit road som virkelig var tiltrækkende, men nåede ikke mere på de 2 overnatninger jeg havde. Pris mellem 1000-2500 tbat.

Pattaya. 

Her kan man virkelig få alt. 

3 stk. Freelance fra Beach Road fik LT uden problemer, de er så ikke sådanne at få sparket ud igen når man som jeg har planer for dagen. Heraf endte den ene med at blive ferie kæreste senere. 

Soi 6 mødte en vildkat af en 23 år pige fik hende ovenpå, og det var hele pakken. Fuck me Daddy og blev kastet rundt i alle stillinger. Kæft det var vildt 

Soi 13/1 røg jeg sku på en Lady boy. Massage og BJ og mig hurtigt ud af døren igen. Så er den vinget af.

Gentlemans Club Soi buakhao 27 år sød og flot pige fik hende barfine til 500 thb og LT 2000 og fik mange anerkendte blikke fra brødre da vi spadserede forbi for hun var sku hot. Var ude at danse og havde det sjovt, inden det gik løs på hotellet. 

Besøgte barerne i og området omkring LK metro / Soi Buakhao og fik ikke lov til at sidde alene. Giver man en drink er det lig med overflåd af tunge kys og en skøn pige der gnider sig op af en. 

Tog til Koi Chang for at prøve at dykke og resturerer lidt men det sidste

skete så ikke. 

Har skrevet lidt om det her

 

På vej tilbage til Pattaya ville min "ferie kærste" gerne mødes igen. Hvilket var okay, var træt og mæt af sex, så det var lidt befriende at have hende i de 3 dage jeg var i Pattaya inden hjemrejsen. Vi havde ikke aftalt nogen afregning så hun fik LT rate på 2000 pr. dag. En fair pris synes jeg for at have hende i mine arme og nød at slappe af og knalde når man havde lyst.

Rate ST 1000 og LT 2000 barfine fra 500

Tog til Bangkok hvor jeg forkælede mig selv inden hjemrejsen.

 

 

Bangkok synes jeg er for meget larm og ikke en by jeg var særlig glad for at komme rundt i. Jeg nåede at se de kendte steder, og man kan virkelig finde flotte og søde piger alle vegne 

Pattaya kan man få det hele. Foretrak faktisk freelance pigerne for det var nemt og uforpligtende at opsøge dem. Hvis man bare havde det store smil på og fik sagt hvad man ønskede, så var det nemt at finde en man svingede med og det var gengældt. 

Syntes at det var lidt sværere på barerne at finde en pige man svingede med og som man havde lyst til mere med, men det lykkedes da efter et par forsøg. Vedrørende barerne spillede de alle så højt så det var svært at kommunikere, derfor gik jeg mere i de stille side gader hvor det var nemmere at få en snak inden man valgte nattens dronning.

Jeg vil sige at det er noget af et selvtillid boost at komme til Thailand, man bliver mødt med mange komplimenter, smiler man og er imødekommende så er det nemt at finde en pige. Fik flere gange at vide at de fleste mænd var nogle grumpy og derfor kunne lide mig fordi jeg smilte og var interesseret i deres historie. Og man skal være forberedt på at man får mange tilbud, også når man mindst venter det. På en gade resturant, som jeg havde besøgt et par gange, blev jeg tilbudt selskab af tjeneren, fordi hun kunne lide mig og hun ville ikke have noget for det og sådanne tilbud kom flere gange helt uventet. 

Men det er også ensomt og hårdt at rejse alene, derfor valgte jeg at bruge de sidste dage med min "kæreste" som så også gav nogle andre oplevelser at have en indfødt med på tur, det kan lette mange ting.

Alt i alt var det en fantastisk oplevelse.

Havde regnet med et dagligt budget på 7000 tbat. Til fornøjelser, men kom slet ikke i nærheden af det. Jeg oplevede et prisleje på ST 1000, LT 2000 + drikkevare til bar pigerne og mad til dem jeg havde taget med ud i byen. 

Samlet omkostning for 16 dage kr. 25000 inkl. alt 

 

Jeg tog ikke kun til Thailand for sex, men ville også gerne se og møde landet i øjenhøjde. Tog på nogle få turist ture, men mest gik på opdagelse uden for de områder og fik mødt og snakket med en masse lokale som med åbne arme og gerne deler deres historie. Det var også i de situationer at jeg fik tilbudt selskab helt uventet. 

Håber dette skrev giver et indblik i hvad jeg har oplevet og har valgt ikke at gå for meget i sex detaljer, da det nok ligner det som andre også har berettet om

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mandpaa53 skrev, for 19 minutter siden:

Du har fået meget for pengene. Kan ikke lave samme nummer når jeg er i fast forhold.

Ja jeg er også selv overrasket at jeg ikke havde brugt flere penge, for synes ikke at jeg har sparet på noget. 

Fast forhold har også sine fordele :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fed historie. Er ret sikker på, at jeg selv skal afsted engang i 2023 :)

En ting jeg dog undrer mig over…

Du var ikke bange for at nogle af de piger du tog med på hotellet ville stjæle fra dig, når du lå og sov? Eller med andre ord, var det noget du oplevede?

Og sex uden kondom i Thailand, hvor sikkert er det lige i en by som er kendt for dens sex turister?

Får pigerne regelmæssigt STD tjeks siden du turde gøre det, eller stolede du bare nok på hende til at gøre det?

Er nemlig også selv mest fan af sex uden gummi, da jeg bliver kvalt med gummi over hovedet :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare lige så vi er på samme side.

Nogle piger vælger selv at blive tjekket løbende men det er bestemt ikke alle og barerne forlanger det ikke.

Nogle piger arbejder selvom de har noget.

Nu skal folk gøre som det passer dem det bestemmer jeg ikke over men jeg vil anbefale brug af kondom.

Hvis du endelig vil vil have sex uden kondom så gør dig selv, dine nærmeste og pigerne den tjeneste at du tager Prep. 7 dage før afrejse under hele turen og 7 dage efter sidste gang du havde sex uden kondom.

Derefter tag dine test 4 og 8 uger mener jeg det er efter du er kommet hjem.

Husk at der i øjeblikket er en virkelig træls udgave af SYF i Asien som er modstandsdygtig overfor næsten alle typer antibiotika.

Del dette indlæg


Link til indlæg
newbee skrev, for 6 timer siden:

Hvis du endelig vil vil have sex uden kondom så gør dig selv, dine nærmeste og pigerne den tjeneste at du tager Prep. 7 dage før afrejse under hele turen og 7 dage efter sidste gang du havde sex uden kondom.

Og husk Prep "kun" beskytter mod Hiv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Asianlover1 skrev, for 7 timer siden:

 

Jo var sku noget nærvøs for at have en pige med hjem. Forstil dig at du lige har mødt en pige og blevet enig om aftens udfald. Du tager hende med ud til en drik og det første hun gør er at stille sin håndtaske og mobil i dit skød for derefter går ud på toilettet.

Det er da tillid.

Når først hun har sat kløerne i dig er du hendes indtil afregning.

Værdier ligger du i safe boksen på værelset. Har slet ikke været nærvøs for overfald eller har mistet værdier. Du skal dog passe på med Ladieboys for blev næsten rippet på Beach Road, opdagede det heldigvis og folk omkring kom mig til undsætning, så følte mig tryg. Men man skal selvfølgelig ikke friste svage sjæle.

Vedr. Kondom skal man selvfølgelig altid bruge. Havde selv taget et udvalg med hjemme fra og kan kun anbefale at man bruger dem. Det skete med 2 piger at jeg ikke brugte kondom. Det skete på 2 besøg og var ikke planlagt. Vi var begge liderlige i øjeblikket og så skete det bare med samtykke. Der var bare så meget kemi og lyst at man slet ikke tænkte at det kunne blive et problem. Vi clearet det lige kort noget med ikke at kunne få børn og så var man videre. Og ja det var noget med gensidigt tillid.

Så kan man tænke hvad man vil og pege fingre, det må være op til en selv at vurdere.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mads73 skrev, den 22.10.2022 at 16:45:

Du skal dog passe på med Ladieboys

Kan man ikke kende dem på andet - så hold øje med om de har "lange fingre" ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
newbee skrev, den 22.10.2022 at 10:02:

 

Hvis du endelig vil vil have sex uden kondom så gør dig selv, dine nærmeste og pigerne den tjeneste at du tager Prep. 7 dage før afrejse under hele turen og 7 dage efter sidste gang du havde sex uden kondom.

 

Hvordan får i fat i PrEp (Pre-Exposure Prophylaxis) hvor mange tabletter, spiser man en hver dag eller hvordan?   

Del dette indlæg


Link til indlæg
freeman skrev, den 9.11.2022 at 13:38:

Hvordan får i fat i PrEp (Pre-Exposure Prophylaxis) hvor mange tabletter, spiser man en hver dag eller hvordan?   

Ved godt det ikke er svar på dit spørgsmål, men læste lige at de 7 dage gælder altså kun ved analsex. Skal du have vaginal sex, så skal du tage pillerne 21 dage inden for at de har max effekt: https://www.cdc.gov/hiv/basics/prep/prep-effectiveness.html

Del dette indlæg


Link til indlæg
Asianlover1 skrev, for 15 timer siden:

Ved godt det ikke er svar på dit spørgsmål, men læste lige at de 7 dage gælder altså kun ved analsex. Skal du have vaginal sex, så skal du tage pillerne 21 dage inden for at de har max effekt: https://www.cdc.gov/hiv/basics/prep/prep-effectiveness.html

Det var svaret på halvdelen omkring brugen, mange tak for det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

hmm det er sjovt for tjekker du UK siger de 7 dage før.

Men ja ja det vigtigste er sgu at få det taget og forsøge at bruge kondom hver gang så vidt muligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
newbee skrev, den 22.10.2022 at 10:02:

Bare lige så vi er på samme side.

Nogle piger vælger selv at blive tjekket løbende men det er bestemt ikke alle og barerne forlanger det ikke.

Nogle piger arbejder selvom de har noget.

Nu skal folk gøre som det passer dem det bestemmer jeg ikke over men jeg vil anbefale brug af kondom.

Hvis du endelig vil vil have sex uden kondom så gør dig selv, dine nærmeste og pigerne den tjeneste at du tager Prep. 7 dage før afrejse under hele turen og 7 dage efter sidste gang du havde sex uden kondom.

Derefter tag dine test 4 og 8 uger mener jeg det er efter du er kommet hjem.

Husk at der i øjeblikket er en virkelig træls udgave af SYF i Asien som er modstandsdygtig overfor næsten alle typer antibiotika.

Prep?

Del dette indlæg


Link til indlæg
newbee skrev, 1 time siden:

@Thai connoisseur

https://www.greencrosspharmacy.online/prep-en

6-800 kroner total - siden/apoteket her er anbefalet af NHS i England.

Det er lovligt at importere/få sendt til Danmark

Det muligt de skriver at NHS anbefaler, men det tror jeg ikke passer - NHS anbefalers ikke apoteker og slet ikke i Swaziland, saa her ville jeg vaere forsigtig.

 

Mvh

G

Redigeret af gregsom

Del dette indlæg


Link til indlæg

@gregsom altså det er ikke apoteket selv der har skrevet anbefalet af NHS.

Det er fra NHS egen hjemmeside de har en side med 10 anbefalet steder at købe prep :-)

Jeg har købt der fra flere gange og de fleste jeg kender her i Europa køber fra dem 

Del dette indlæg


Link til indlæg
newbee skrev, for 16 timer siden:

@gregsom altså det er ikke apoteket selv der har skrevet anbefalet af NHS.

Det er fra NHS egen hjemmeside de har en side med 10 anbefalet steder at købe prep :-)

Jeg har købt der fra flere gange og de fleste jeg kender her i Europa køber fra dem 

Men apoteket ligger i Swaziland? Det er bare meget usaedvanlig hvis NHS skulle henvise til det. (Naar du skriver NHS gaar jeg ud fra at du mener NHS UK - National Health Service)

Mvh

G

 

image.thumb.png.b720daf4056dcb3201588464c35e113b.png

 

image.png

Redigeret af gregsom

Del dette indlæg


Link til indlæg

korrekt NHS fra UK National Health Service.

Det var fordi for mange år siden var det ikke muligt at købe i UK så for at sikre adgang undersøgte NHS mulighederne og hvilke steder man kunne stole på og lavede en liste over 10 online apoteker det er ikke alle steder der er findes mere fra listen men dette sted gør og i dag kan du købe det i UK.

Udfordringen er at du i dag ikke kan få prep (I DK) andet end hvis du er homoseksuel det er helt latterligt at du ikke bare kan bestille en tid hos lægen blive undersøgt og få det udskrevet mod betaling selvfølgelig.

Redigeret af newbee

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mads73 skrev, den 21.10.2022 at 10:36:

Her et "lille"resume fra min første tur til Thailand 

 

Samlet omkostning for 16 dage kr. 25000 inkl. alt 

 

 

Hold nu op det er billigt for 16 dages sjov. 
Surt man er i fast forhold, kunne godt bruge en sådan tur, og så tilbage til hverdagen....

Tak for skriv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...