stil proud 22 0 Skrevet 12. November, 2013 Var nede og få massage for noget tid siden. Syntes at ejer ser fræk ud, og ville give det en chance. Fik en massage af ejer ala Tantra. Meget erotisk og afslappende. Vi aftalte at jeg fik afslutning med hånden, men hun informerede også om, at det ikke var hende, men en anden dame. Hun var ikke thai, men afrikansk. Jeg takkede ja, og blev mødt af en smuk afrikaner, der gav et lækkert HJ. Der var mulighed for andet, men jeg takkede nej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sebbe 0 Skrevet 12. November, 2013 Er der andre der har oplevet afrikanere på adressen? Vr hun ung og slank? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stil proud 22 0 Skrevet 14. November, 2013 Er der andre der har oplevet afrikanere på adressen? Vr hun ung og slank? Hun er en pæn slank afrikaner. Køn og ung. Har ikke set hende nøgen,men tror det er muligt med fuld pakke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harley 4 Skrevet 14. Januar, 2014 har vaeret der et par måneder siden. fik massage af hende afrikaneren som bestem er både sød og har kroppen med sig. aftalte aroma massage til 300kr. det var en meget let massage nærmest tantra - 50 procent fokuseret på ballerne og inderlårerne. vendte mig om efter en halv time og hun fortsatte med en næsten killende massage af brystet og mellem benene. så spurgte hun om jeg ville have et hj til 300 og jeg sagde at jeg ville have spansk idet hendes bryster bag den stramme top så lovende ud. hun kiggede på mig som om det var første gang hun var blevet spurgt om det men tog toppen af og sagde 400kr. ok sagde jeg og fik den bedste spanske jeg længe har fået. øjenkontakt hele vejen og et par kys på stangen ind imellem. resultatet udeblev ikke og jeg kom i store kaskader mellem hendes bryster. derefter afvaskning og lidt kælen massage. minus - ingen bad og toilet på gangen oppe af trappen. så også mamasan som er en ældre dame. ved ikke om der er flere piger og om de tilbyder mere. rene lokaler men ikke sikker på de udskifter håndklæderme hvergang. jeg bad om nye. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hercules812 0 Skrevet 18. Januar, 2014 Hvor ligger dette sted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 12896 Skrevet 18. Januar, 2014 (edited) Hvor ligger dette sted Isaan Thai Massage Østergrave 3, st. 8900 Randers http://www.thaioaser.net/index.php?option=com_content&view=article&id=375:ostjylland-isaan-thai-massage-i-randers&catid=34:wellness-ostjylland&Itemid=158 Du kan også søge div. andre anmeldelser om stedet på EG, hvis du søger på Isaan Redigeret 18. Januar, 2014 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bjørnebandit 29 Skrevet 16. Juli, 2014 Hej har lige været der nede her til aften hende jeg var inde ved hed Joy, det første hun spurgte om var om jeg skulle have andet end massage, hun ville have sex med mig, men jeg takkede nej tak. kunne se på hende at hun blev lidt skuffet. jeg sagde at jeg gerne ville have et blowjob efter massagen. hun masserede min nak skulder ryg og ben, ikke nogen speciel god massage har prøvet det der var meget bedre. så skulle jeg vende mig om. og det eneste hun ville var at lave blow på mig ( ingen massage ) hun fandt et kondom og gav mig det på. og begyndte så. efter noget tid måtte hun opgive sagde hun, og gav mig så en tur med hånden. det var hun nu hellere ikke god til og jeg måtte selv tage over for at få en udløsning. blev noget skuffet over den oplevelse. og jeg skulle endda stadig give fuld pris. så det var både første og sidste hang jeg har været der... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lion52 12 Skrevet 18. Juli, 2014 Ja det er desværre ikke det samme som dengang Emmy var der, (den smukke afrikaner) har også besøgt Joy, middel service og meget snak om penge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jornhansen 0 Skrevet 15. August, 2014 Ja det er desværre ikke det samme som dengang Emmy var der, (den smukke afrikaner) har også besøgt Joy, middel service og meget snak om penge. så fik jeg prøvet thaimassage hjemme i dk og det var ikke den store succes ville ønske jeg havde fundet denne side først havde stort samme oplevelse som de tidligere anmelderser men med en der kaldte sig ning. 20 min kedelig massage på ryggen "vænne om" sagde hun og så havde hun lille jørn i hånden. jeg sagde at det ikke var det jeg kom efter men kun massage, det stoppede hende dog ikke hun blev ved. you bum bum me i need money or big man fire me !!!!! det var nok for mig sagde tak for idag og kom i tøjet i en fart. stak hende 200 kr ekstra for havde sgu ondt af hende kommer aldrig igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg