Hop til indhold
T.Hansen47

Finske piger på Vesterbro

Recommended Posts

Midt på Vesterbro i Odense ligger et lille rødt hus med lysstofrør i vinduerne, hvor der ofte står Open.

Det er åbentbart tilholdssted for en lille flok piger fra Finland, der på skift arbejder der og i Vejle og Kolding.

Jeg tog mig idag sammen til at smutte derind til 20 min happy hour til 500 kr. Dansk og fransk.

http://massage.side6.dk/odensedreams

Døren til huset er altid åben. Stedet er ABSOLUT ikke diskret. Man kan ikke bestille tid på telefonen. Indenfor er der en gang med endnu en dør hvor man skal ringe på.

Idag blev der så åbnet af Sandra, de første 3 billeder i annoncen. En fin lille blondine, der er en del kønnere i virkeligheden end på billeder. Tror bestemt også alderen passer. Små søde bryster, lidt bred over hofterne, slank og fast i kødet.

Blowjob var ok, lidt tungespil osv. Ikke super men heller ikke dårligt. Så spurgte hun hvilken stilling vi skulle starte med, og jeg bad hende om at hoppe op og ride lidt. Hun er dejlig stram, og jeg var desværre lidt for tændt idag, så det hele sluttede en del hurtigere end jeg havde tænkt mig. Men for pokker hvor var hun supercute da hun sad der og red mig. Hun lukkede øjnene og man kunne tydeligt se hun nød det. Normalt vil jeg meget gerne ha øjenkontakt, så jeg føler pigen er der for min skyld, men hendes ansigtsudtryk var bare for sexet til at begynde at rette på noget.

Jeg har ikke mødt de andre piger der endnu. Men Sandra vil jeg bestemt prøve igen.

Disse 2 piger kommer også forbi dette sted ind imellem + et par stykker til jeg ikke lige kan finde link til. De skulle ifølge Sandra alle være fra Finland.

http://massage.side6.dk/koldingstudie

http://massage.side6.dk/vejlestargirls

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der et par gange :) og de skifter ca hver uge. Jeg har også oplevet en del piger fra Letland eller Litauen der :) men som regel fsøde piger hvor billederne tit overrasker til det positive

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det vist på tide at byde ind med en kommentar og ikke kun læse, hvad I andre skriver.

Har også været der et par gange og kan kun bekræfte, at det ikke er særlig diskret. Det er muligvis også derfor de har Happy Hour om eftermiddagen ;)

Har også mødt en del piger fra Letland og Litauen, men også en sød og lækker fransk pige med de største ægte bryster jeg har lagt hånd på :shock: Hende har jeg desværre ikke set i annoncerne længe.

Sidst jeg besøgte stedet var det Kassandra/Cassandra jeg ville have, da jeg har besøgt hende før. Hun er en spinkel pige med små bryster. Hun virker veltrænet, men alderen og livet har sat nogle spor (og det gør ikke noget, da jeg ikke ønsker at besøge perfekte piger, der er stanset ud i plast).

De gange jeg har besøgt hende har hun nydt at blive slikket som start og gerne til hun kommer - så er hun varm :D og meget generøs - også med dybe kys.

Generelt er de piger jeg har mødt gode at snakke med - de er gode til engelsk - og vil gerne tale om stedet, Odense og hjemlandet. Og det er rart når man ligger og får pusten mellem seancerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan se at Cassandra i dag er i Kolding http://massage.side6.dk/koldingstudie

Billedet er ikke helt op to date, da hun har fået en pæn tattoo på den ene overarm ;)

For det første er det utroligt positivt, at billederne af pigerne på Vesterbro er ægte!

Herudover bruges der et sæt billeder af Cassandra når hun er i Odense og et andet når hun er i Kolding, fordi der bruges billeder taget på stedet (går ud fra at billederne fra Kolding er taget på stedet?)

Det kan da kun bifaldes :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er vel ingen af de ovennævnte skribenter, der ved hvad 30 min. koster, og om priserne er ens for samme ydelse i Odense, Kolding og Vejle?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er vel ingen af de ovennævnte skribenter, der ved hvad 30 min. koster, og om priserne er ens for samme ydelse i Odense, Kolding og Vejle?

Jeg mener at 30 min. koster 800 kr. uden tillæg for eks. superfransk. De kører samme tilbud fra 12-18, så mon ikke priserne resten af dagen er de samme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Happy hour priserne er end, resten er ikke

 

f.eks 30 min i Odense 800 kr. I Vejle og Kolding 1000 kr. 

 

Dansk/Fransk i Kolding og Odense=600 kr i vejle=700 kr

 

og så er der generelt forskel på, hvad menu kortet indeholder :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Happy hour priserne er end, resten er ikke

 

f.eks 30 min i Odense 800 kr. I Vejle og Kolding 1000 kr. 

 

Dansk/Fransk i Kolding og Odense=600 kr i vejle=700 kr

 

og så er der generelt forskel på, hvad menu kortet indeholder :smile:

Ja det var lige præcis det der fik mig til at spørge om priserne var ens. Har en enkelt gang været i Vejle og fik oplyst kr. 1000 for en halv time - det var en af flere grunde til at jeg gik. Men det er lang tid siden så det kunne jo godt ha forandret sig. Og jeg synes tilmed at prisniveauet generelt er højere i Odense.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...