Lillemanden 6 Skrevet 20. Oktober, 2022 Jeg ringede til Aisha for at lave en aftale. Fik skæld ud for at ringe med skjult nummer, med en indigneret stemme. Hun sagde at det stod i annoncen, det kan jeg dog ikke finde. Nogen der har haft en GOD oplevelse med hende ? Hvis jeg ønskede verbal udmygelse og skæld ud - havde jeg ramt helt rigtigt. https://annoncelight.dk/showad/245948 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest matrix Skrevet 20. Oktober, 2022 https://www.eroguide.dk/forum/search/?q=245948&quick=1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Super6banditten 54 Skrevet 20. Oktober, 2022 Lillemanden skrev, for 2 timer siden: Jeg ringede til Aisha for at lave en aftale. Fik skæld ud for at ringe med skjult nummer, med en indigneret stemme. Hun sagde at det stod i annoncen, det kan jeg dog ikke finde. Nogen der har haft en GOD oplevelse med hende ? Hvis jeg ønskede verbal udmygelse og skæld ud - havde jeg ramt helt rigtigt. https://annoncelight.dk/showad/245948 Jeg er helt vild med Aisha. Hun er top lækker og sød. Hun byder på max nydelser i sengen og jeg tror også hun kan lide det. Men hun har også attitude som du har oplevet. Det gør hende blot endnu mere tiltrækkende for mig, mens det måske er turn off for andre. Hun giver meget og kræver en del til gengæld. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 21. Oktober, 2022 Jeg har været fast gæst hos Aisha i over et år nu. Kan kun anbefale hende. Hun er en bestemt pige, men hun er meget at kommunikere med - så man ikke overskrider hendes grænser. Hun kysser dejligt med tunge - hendes superfranske er helt i top og så knalder hun som en drøm. Hvis man er til lækre nipsepiger, som jeg er, så går man ikke galt i byen med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 31hans07 Skrevet 21. Oktober, 2022 Slet ikke samme oplevelse som de to foregående. For mig virkede hun ganske uengageret og "kan du så blive færdig" agtig, så der var ingen kemi mellem os - kunne ikke finde på at besøge hende igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtjyderne 151 Skrevet 21. Oktober, 2022 Hun er bare fantastisk.. syntes hun er den frækkeste og sødeste pige.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Catono06 15 Skrevet 21. Oktober, 2022 Hun er den bedste :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Super6banditten 54 Skrevet 21. Oktober, 2022 Jeg var sammen med Aisha i dag og fik et fur til at starte med da jeg kom til at klemme hende lidt for meget til at starte med eller hvad det var. Det fik jeg at vide hun havde sagt mange gange før. Javel . Bagefter gav hun mig det vildeste blow fordi jeg samtidig var heldig med mit tunge arbejde tror jeg. Ulempen var jeg ikke kunne holde længe da hun red mig i fuld galop efterfølgende. Men det var fantastisk alligevel. Hun er den suverænt bedste GP jeg besøger men ikke den nemmeste og netop derfor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
elwis 173 Skrevet 23. Oktober, 2022 Jeg har besøgt hende flere gange. Og jeg har altid haft en god oplevelse med hende. Det eneste jeg lige husker er lidt øv. Er at hun har meget sensitive bryster. Så ikke meget til alt for meget bryst action. Men altid et godt møde. Ville ønske hun ikke var så langt væk. For så ville jeg tage en tur i dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg