Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg ringede til Aisha for at lave en aftale.

Fik skæld ud for at ringe med skjult nummer, med en indigneret stemme.

Hun sagde at det stod i annoncen, det kan jeg dog ikke finde.

Nogen der har haft en GOD oplevelse med hende ?

Hvis jeg ønskede verbal udmygelse og skæld ud - havde jeg ramt helt rigtigt.

https://annoncelight.dk/showad/245948

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lillemanden skrev, for 2 timer siden:

Jeg ringede til Aisha for at lave en aftale.

Fik skæld ud for at ringe med skjult nummer, med en indigneret stemme.

Hun sagde at det stod i annoncen, det kan jeg dog ikke finde.

Nogen der har haft en GOD oplevelse med hende ?

Hvis jeg ønskede verbal udmygelse og skæld ud - havde jeg ramt helt rigtigt.

https://annoncelight.dk/showad/245948

Jeg er helt vild med Aisha. Hun er top lækker og sød. Hun byder på max nydelser i sengen og jeg tror også hun kan lide det. Men hun har også attitude som du har oplevet. Det gør hende blot endnu mere tiltrækkende for mig, mens det måske er turn off for andre. Hun giver meget og kræver en del til gengæld.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været fast gæst hos Aisha i over et år nu. Kan kun anbefale hende. Hun er en bestemt pige, men hun er meget at kommunikere med - så man ikke overskrider hendes grænser. Hun kysser dejligt med tunge - hendes superfranske er helt i top og så knalder hun som en drøm. Hvis man er til lækre nipsepiger, som jeg er, så går man ikke galt i byen med hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 31hans07

Slet ikke samme oplevelse som de to foregående.

For mig virkede hun ganske uengageret og "kan du så blive færdig" agtig, så der var ingen kemi mellem os - kunne ikke finde på at besøge hende igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var sammen med Aisha i dag og fik et fur til at starte med da jeg kom til at klemme hende lidt for meget til at starte med eller hvad det var. Det fik jeg at vide hun havde sagt mange gange før. Javel :-). Bagefter gav hun mig det vildeste blow fordi jeg samtidig var heldig med mit tunge arbejde tror jeg. Ulempen var jeg ikke kunne holde længe da hun red mig i fuld galop efterfølgende. Men det var fantastisk alligevel. Hun er den suverænt bedste GP jeg besøger men ikke den nemmeste og netop derfor. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt hende flere gange. Og jeg har altid haft en god oplevelse med hende.  Det eneste jeg lige husker er lidt øv. Er at hun har meget sensitive bryster. Så ikke meget til alt for meget bryst action.  Men altid et godt møde.  Ville ønske hun ikke var så langt væk. For så ville jeg tage en tur i dag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...