modenelsker 9553 Skrevet 20. Oktober, 2022 I en anden tråd her på siden er der et link til siden guloggratis. https://www.eroguide.dk/forum/topic/161252-migselv04-gilf-massage-og-meget-mere/. For at få adgang til siden skal man købe adgang eller sige ja til alle cocckies. Altså siden hedder noget med gratis, men koster. Er jeg den eneste der syntes det er forkert? Nu er der sikkert nogle der mener at man kan sige ja til cocckies. Så er det jo gratis, men det er det jo ikke, så betaler du jo bare med oplysninger i stedet for. P.S. dette indlæg er på ingen måde kritik af damen der annoncere på guloggratis. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skilgannon 464 Skrevet 20. Oktober, 2022 Brug en browser i incognito mode, så bliver det gratis 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 567 50 Skrevet 2. November, 2022 Det er de færreste ting i livet der er gratis. De har valgt på guloggratis at prisen for at se deres hjemmeside er cookies. og så er det ligemeget og du ser på cykler, damer, computer eller andet. Man kan jo bare vælge at lade vær at bruge dem. De eneste der taber er annoncørerne, da færre ser deres annoncer. Og cookies kan jo slettes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modenelsker 9553 Skrevet 2. November, 2022 Guest 567 skrev, for 7 timer siden: De har valgt på guloggratis at prisen for at se deres hjemmeside er cookies. Du kan også betale dig fra det med helt almindelige penge. Det er derfor jeg mener man ikke kan kalde det gratis. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest moden libertiner Skrevet 2. November, 2022 Deb blå avis var også gratis til at begynde med men så fandt de ud af at der var en del services folk gerne ville betale for, det er da OK Jeg betaler da også gerne for at slippe for reklamer på Youtube. Live with og leave it Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TordenSkjold 354 Skrevet 3. November, 2022 moden libertiner skrev, for 16 timer siden: Jeg betaler da også gerne for at slippe for reklamer på Youtube. Af en eller anden grund er det lykkedes mig at få Firefox på macOS indstillet, så der ikke kommer annoncer på Youtube. Sideeffekt: Den har dårlig(ingen) hukommelse for hvad jeg har set, og dermed kommer der en række generelle forslag frem når man starter. Følger så en række kanaler igennem RSS-feed. Har ikke fået gravet i Safari på iPad for at se om den kan det samme. Skjold. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. November, 2022 TordenSkjold skrev, for 8 minutter siden: Af en eller anden grund er det lykkedes mig at få Firefox på macOS indstillet, så der ikke kommer annoncer på Youtube. Sideeffekt: Den har dårlig(ingen) hukommelse for hvad jeg har set, og dermed kommer der en række generelle forslag frem når man starter. Følger så en række kanaler igennem RSS-feed. Har ikke fået gravet i Safari på iPad for at se om den kan det samme. Skjold. Du skal blot gå i arkiver - åben privat vindue ,i Safari. Det er det samme du har sat Firefox til, idet den normalt husker din historie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest moden libertiner Skrevet 3. November, 2022 (edited) Af mange grunde holder jeg mig laaaangt fra Mac produkter, jeg kan simpelthen ikke følge udviklernes tankegang. Alene at de mener man skal på safari når man bare skal surfe på internettet. Jeg holder mig til goe gamle Bill Gates. Det er ligesom gamle biler fra før elektronikkens tid, dem kunne man selv fixe. Redigeret 3. November, 2022 af moden libertiner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modenelsker 9553 Skrevet 3. November, 2022 moden libertiner skrev, for 21 timer siden: Deb blå avis var også gratis til at begynde med men så fandt de ud af at der var en del services folk gerne ville betale for, det er da OK Jeg betaler da også gerne for at slippe for reklamer på Youtube. Live with og leave it Igen igen igen. Jeg har intet imod betalings sider, men når siden hedder noget med gratis så bør den også være gratis. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest moden libertiner Skrevet 3. November, 2022 Det er nok ikke her du skal tage den kamp. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2565 Skrevet 4. November, 2022 moden libertiner skrev, den 2.11.2022 at 19:55: Jeg betaler da også gerne for at slippe for reklamer på Youtube. Jeg har nul reklamer på utube og det koster ikke en krone. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg