Hop til indhold
Night_Fever

FKK Sharks

Recommended Posts

Jeg var forbi FKK Sharks i Darmstadt i går, onsdag. Indgang er sat ned til 50€ om onsdagen, så jeg tænkte der nok var lidt stille. Og da jeg ankom ved 12-tiden var der også ganske roligt med ca. 10 piger og vel dobbelt så mange mænd. Men hen mod kl. 16 hvor jeg smuttede igen, var der vel 25-30 piger (og igen ca. dobbelt så mange mænd), så lidt mere aktion end jeg havde regnet med.

Halvdelen af pigerne var vel rumænske, og der var ganske mange attraktive iblandt, men ingen af dem var lige min kop te. Nogle var ganske opsøgende, grænsende til det irriterende, men de fleste sad i baren eller sendte frække blikke, når man gik forbi.

Jeg fik først en tur med Lily fra Ghana, som var den eneste afrikanske pige. Stille og rolig, sød, ikke nærig med hverken kys, bj eller sex - kan anbefales. Efter en tur i spa'en og en tur forbi buffeten (som ikke er noget at råbe hurra for), blev jeg scoret af en lille vims marokkansk pige med det sødeste ansigt og en killer-krop: Ca. 155 høj, åleslank m. talje, smukt mørkt hår helt ned til rumpetten og nydelige (sili-)boobs. Hun snakkede ikke meget engelsk, men body-language kunne hun...

Priser: 100 € for en halv time og 150 € for 1 time. MEN så er der den sædvanlige ekstra-pris for diverse som varierer fra pige til pige (kys, bj uden,...), så det er at betragte som mindste-priser.

Jeg havde ikke været på Sharks siden før corona, og jeg blev positivt overrasket over, at stedet virker til at være tilbage på niveau som før. Jeg kommer glad tilbage, næste gang jeg er i Frankfurt og omegn :-).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...