Hop til indhold

Frække Lis Vanløse

Featured Replies

Skrevet
  • Author
PaleWhale skrev, 1 time siden:

Lis er nævnt i den sidste post i 4/5-hånds og mega med Pam og "hende den tynde" i Vanløse - Anmeldelser af thaimassage og thaipiger på Sjælland og København - Eroguide.dk

Hun er muligvis også hende der er beskrevet som "den tynde" andetsteds i tråden.

Tak for fin info. Jeg glæder mig til mit møde med "Den Tynde" :rolleyes:

Redigeret af TysTys

Skrevet
TysTys skrev, for 4 timer siden:

Har aftale med ovennævnte GP og kan ikke finde oplysninger. Hvem kan hjælpe med information, fra evt. besøg eller andet om Lis. 

https://annoncelight.dk/showad/353697

Jeg har været der for 1,5 uge siden, det var ikke nogen succes, måske du har bedre held.
Hun er ikke god til dansk, og det er mutter Pam der styrer hende, forstået på den måde, at det er hende du skriver sammen med hvis du har sendt sms, eller ringet. Men god fornøjelse 

Skrevet
  • Author
frisk fyr nsj skrev, den 20.10.2022 at 14:47:

Jeg har været der for 1,5 uge siden, det var ikke nogen succes, måske du har bedre held.
Hun er ikke god til dansk, og det er mutter Pam der styrer hende, forstået på den måde, at det er hende du skriver sammen med hvis du har sendt sms, eller ringet. Men god fornøjelse 

Det samme her. Ikke nogen succes. Men energisk indsats af den noget ældre end annonceret - og ikke som nævnt i anden tråd - tynde Lis.

Jeg så ingen tegn på Anoreksi symptomer der.

Sød, smilende og med ja hatten på, til alt hvad jeg havde lyst til.

"Tarvelige" lokaler/omgivelser. Indgangen på bagsiden af huset som der annonceres med, forsøgte jeg at snige mig ind af. Forgæves. Ringeklokken virkede ikke (det har den ikke gjort længe kunne man se) - og ingen åbnede trods heftig banken på døren. Tilbage til hovedindgangen, og den trafikerede vej.

Det første værelse jeg blev guidet ind i var så lille, at man måtte gå sidelæns for at komme til sengen. Jeg nægtede og blev derefter uden vrøvl, ført til et andet og bedre værelse som var ok.  Til trods for den konstant smilende "Frække Lis" - Ja hun var fræk!, var totaloplevelsen ikke på et plan som frister til et gensyn.

Redigeret af TysTys

Skrevet
TysTys skrev, for 5 timer siden:

og ikke som nævnt i anden tråd - tynde Lis.

Lis er ikke "hende den tynde", jeg nævnte i min anmeldelse af primært Pam - hende jeg mødte var noget sprinklere bygget så vidt jeg husker. 

PS til @TysTys når det drejer sig om thai skal du skrive og lede i thaiforum. Det er traditionen, selvom det er annoncer med rent sex-fokus og meget lidt rigtig massage, som forumnavnet kunne forlede til at tro.

Redigeret af Advarsel

Skrevet
  • Author
Advarsel skrev, for 2 timer siden:

Lis er ikke "hende den tynde", jeg nævnte i min anmeldelse af primært Pam - hende jeg mødte var noget sprinklere bygget så vidt jeg husker. 

Nu nævnte jeg ikke dig @Advarsel  i denne sammenhæng.

Men tænkte mere på: @PaleWhale

PaleWhale skrev, den 20.10.2022 at 10:03:

Lis er nævnt i den sidste post i 4/5-hånds og mega med Pam og "hende den tynde" i Vanløse - Anmeldelser af thaimassage og thaipiger på Sjælland og København - Eroguide.dk

Hun er muligvis også hende der er beskrevet som "den tynde" andetsteds i tråden.

Ja, lidt forvirrende. 

Skrivefejl fra min side at jeg kaldte andet indlæg, for anden tråd. Beklager.

Redigeret af TysTys

Skrevet
frisk fyr nsj skrev, den 20.10.2022 at 14:47:

Hun er ikke god til dansk,

"Jeg taler flydende dansk, og er 43 år."

Du må ha' mødt en anden ...........

Skrevet

Ligner hun ikke, hende der havde en biks på Søborg Hovedgade i en pæn periode, men hvor der ingen anmeldelser lå?

Synes jeg genkender fotoet, med mikrobølge ovnen ........ måske opløsningsmidlerne bare skal, luftes ud herhjemme .....

Skrevet
Laurits Betjent skrev, for 43 minutter siden:

"Jeg taler flydende dansk, og er 43 år."

Du må ha' mødt en anden ...........

Nu er det ligesom mig der har været der, så spar mig for dine gætterier…og stik, som nyt medlem, lige en finger i jorden, så skal du nok finde dig til rette herinde…

Redigeret af frisk fyr nsj

Skrevet
frisk fyr nsj skrev, Lige nu:

Nu er det ligesom mig der har været der, så spar mig for dine gætterier…og stik som nyt medlem lige en finger i jorden, så skal du nok finde dig til rette herinde…

"Knapt så Frisk Fyr nsj"

Du antager, at jeg er et nyt medlem ..........

Jeg har nu mødt en del Thai'er, der mener at de taler "Flydende Dansk", selv efter 25 år, er det ikke just tilfældet .

Fortsat god weekend i Udkantsdanmark ...........

Skrevet
Laurits Betjent skrev, for 4 minutter siden:

"Knapt så Frisk Fyr nsj"

Du antager, at jeg er et nyt medlem ..........

Jeg har nu mødt en del Thai'er, der mener at de taler "Flydende Dansk", selv efter 25 år, er det ikke just tilfældet .

Fortsat god weekend i Udkantsdanmark ...........

Ja der står du er nyt medlem, og en noget kedelig attitude du ankommer med, uagtet hvor mange thai`er du end måtte have mødt.

Du må have en god vagt hr. betjent….hmm

Redigeret af frisk fyr nsj

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.