Hop til indhold

Ruby Madrid og Ruby Estonia - advarsel

Featured Replies

Skrevet

Jeg havde set Ruby på Nympho . Ruby28Dk hvor hun fremstod som 28 år fra Estonia. Jeg læste  anmeldelserne af hende på Nympho siden, og det var lige hvad jeg havde brug for. 

Men det var ikke denne pige jeg skrev med. I stedet skrev jeg muligvis med den anden Ruby29 på Nympho siden, der fremstår uden nationalitet og uden ansigt på billederne og som 29 årig. Begge Rubys er blondiner med store silicone bryster.

Hende jeg mødte var sød, og fra Spanien. Men hun var slet ikke det som jeg havde forestillet mig ( Ruby 28 Estonia har en ret underholdende profil tekst og skulle give et godt blowjob) men hende hers fellatio skills var slet ikke anbefalelsesværdige, jeg tror ikke hun nyder den akt, så det skulle gå hurtigt og der blev suget meget hårdt, meget lidt leg og lidenskab, desværre, for hun er sød og køn nok. 

Så jeg ved ikke hvordan det hænger sammen, om de deler lejlighed og kunder efter evne, men jeg har stadig ikke haft kontakt til Ruby 28 Estonia, vil Jeg mene.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.