Hop til indhold
Mr Hyde

Hvad er jeres bud på prisudviklingen i Tyskland

Recommended Posts

Kære brødre

En kammerat og jeg planlægger en ekspedition til Tyskland, nærmere betegnet Ruhr-området, da vi har hørt så meget godt om egnen herinde.

Grundet smøl og planlægningsudfordringer kommer vi ikke afsted i november hvilket ellers var ambitionen, men må formentligt udskyde turen til januar. Dette giver lidt udfordringer ifht. om prisniveauet på dette tidspunkt er galoperet yderligere afsted, og derved om det overhovedet kan svarer sig at tage afsted - rent økonomisk set.

Målet er besøg på FKK (Acapulco er højt på listen) og laufhaus.

Turen er ambitioneret til at vare ca. 4 dage plus rejsedage, og udgangspunktet for operationen er umiddelbart valgt til at være Duisburg, som er centralt placeret mellem alle herlighederne og samtidigt har vulkanstrasse som attraktion. Herudover har vi sultne øjne rettet mod Pascha i Køln, saunaclub Venus i hamminkeln og ikke mindst Acapulco ved Düsseldorf lufthavn. Der skulle endvidere være interessante etablissementer i Borchum og Essen. 

Mit spørgsmål er følgende. Hvad er de herres erfaringer eller fornemmelse ifht. Prisudviklingen i Tyskland indenfor glædespige-branchen i den nærmeste fremtid (2-3 mdr)? Bør vi hellere se at komme afsted nu, evt. med et mindre ambitiøst setup (Hamburg) eller kan man forvente at den økonomiske afmatining har nået at sætte ind til vinter, og i så fald med faldende priser? En del af jer må antages at  have et længere erfaringskatalog som evt. dækker tidligere krisetider. 

Gode råd og input modtages gerne. 
 

blot til info. Jeg har trawler eroguides Tysklands fora tynde for info om NRW fkk mv. og prisudvikling, men det meste info er mere end 2 mdr. gammelt, og de internationale guides har heller ikke været behjælpelige eller opdaterede. 
 

mvh. Mr. Hyde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Hyde skrev, for 4 timer siden:

Kære brødre

En kammerat og jeg planlægger en ekspedition til Tyskland, nærmere betegnet Ruhr-området, da vi har hørt så meget godt om egnen herinde.

Grundet smøl og planlægningsudfordringer kommer vi ikke afsted i november hvilket ellers var ambitionen, men må formentligt udskyde turen til januar. Dette giver lidt udfordringer ifht. om prisniveauet på dette tidspunkt er galoperet yderligere afsted, og derved om det overhovedet kan svarer sig at tage afsted - rent økonomisk set.

Målet er besøg på FKK (Acapulco er højt på listen) og laufhaus.

Turen er ambitioneret til at vare ca. 4 dage plus rejsedage, og udgangspunktet for operationen er umiddelbart valgt til at være Duisburg, som er centralt placeret mellem alle herlighederne og samtidigt har vulkanstrasse som attraktion. Herudover har vi sultne øjne rettet mod Pascha i Køln, saunaclub Venus i hamminkeln og ikke mindst Acapulco ved Düsseldorf lufthavn. Der skulle endvidere være interessante etablissementer i Borchum og Essen. 

Mit spørgsmål er følgende. Hvad er de herres erfaringer eller fornemmelse ifht. Prisudviklingen i Tyskland indenfor glædespige-branchen i den nærmeste fremtid (2-3 mdr)? Bør vi hellere se at komme afsted nu, evt. med et mindre ambitiøst setup (Hamburg) eller kan man forvente at den økonomiske afmatining har nået at sætte ind til vinter, og i så fald med faldende priser? En del af jer må antages at  have et længere erfaringskatalog som evt. dækker tidligere krisetider. 

Gode råd og input modtages gerne. 
 

blot til info. Jeg har trawler eroguides Tysklands fora tynde for info om NRW fkk mv. og prisudvikling, men det meste info er mere end 2 mdr. gammelt, og de internationale guides har heller ikke været behjælpelige eller opdaterede. 
 

mvh. Mr. Hyde

Hey Mr. Hyde… jeg vil på ingen måde lyde arrogant, men det er den gode gamle med “udbyd og efterspørgsel” som også vil gøre sig gældende her..! :wink:

Så tænker du at “folk” får flere penge mellem hænderne..? Og vil begynde at stå i kø..? ved pigerne..! (Så sætter de nok priserne op)
 

Eller tænker du måske at “folk” får færre penge mellem hænderne og må spare..!? (Så er der en mulighed for at pigerne sætter priserne ned)

Alt afhængig af hvad du tror på? (der er forøvrigt en her på “ tv-dokumentar.dk” som mener at Tyskland går konkurs i løbet af vinteren næste år)

Og det med at spå om fremtiden vil uanset hvad være ren gæt værk.

Du kan måske ha en mavefornemmelse og det er som regel altid godt at følge den..!

Held og Lykke med jeres tur

/Frøns 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Frøns

jeg vil lige prøve at uddybe mit ræsonnement. Som udgangspunkt vil jeg mene at udbud og efterspørgsel naturligvis sætter prisen. På den baggrund, vil det være logisk, at når krisen kradser og folk har færre penge til rådighed, vil der være et prispres på “fornøjelsesindustrien”, fordi folk alt andet end lige nok vil prioritere basale leveomkostninger så som mad, husleje og el/ varme over bordelbesøg. Antagelsen i forlængelse heraf er, at i januar vil de Tyske gaslagre være eget reducerede, og dermed højere energiregninger, og økonomisk afmatning, samt mindre penge til rådighed fordi december som er en dyr måned, lige er overstået. 

Problemet ifht. ovenstående scenarie er, at der er en høj inflation som ikke ser ud til at blive nedbragt på kortere eller mellemlang sigt. Det taler umiddelbart imod prisfald. På samme måde må man antage, at omkostningerne til drift af laufhaus eller fkk måske kan gøre at nogle lukker eller begrænser åbningstider mv. ligesom mange af glædespigerne måske rejser hjem til lande med lavere leveomkostninger, hvis kundebasen samtidigt strammer grebet om pengepungen. 
 

Omvendt kan man selvfølgeligt også tænke sig scenariet om at hvad der sættes til på inflation må blive hentet ind på volumen i aktivitet, og derfor naturligt medføre prisfald for al lokke flere kunder ti.

jeg tænker at der kunne være nogle erfarne folk herinde som måske kan huske hvordan prisudvikling mv. så ud under finanskrisen ca. 2008-2010. Eller hvis der er nogle som har erfaringer fra endnu tidligere (70erne og start 80’erne).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Køre til Ruhr området. Hotelovernatninger. Entre klubber og ellers udgifter. Her er allerede brugt rigtig mange penge! Skulle pigerne evt koste 10- 20 euro mere, så er det nok overskueligt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var på Sharks i onsdags- entre stadig 50 euro og pris generelt 100 euro for GFE 30 min.

Det er niveauet fra da de genåbnede efter Corona i 2021.

40-50 piger kl 16, samme antal kunder. Tyskland er allerede ramt- tilliden til fremtiden i bund så bedste bud er at niveauet holdes på,priserne ( inflation taler for højere priser men recession taler for mindre efterspørgsel og dermed pres på at minimum holde priser for ikke at miste kunder). Inflation rammer også Rumænien ,hvor de fleste piger kommer fra, så mon ikke de bliver .

Mikes

Del dette indlæg


Link til indlæg

Priserne i Tyskland er steget en del de sidste 2-4 år. Jeg tror at der sker en afmatning - som gør at priserne næppe stiger... Her i landet er priserne også under pres. De fleste har mindre at lave... (Eller; nu besøger jeg jo trods alt ikke de fleste, men de få jeg besøger fortæller samme historie) - udbuddet i Tyskland kender jeg ikke godt nok til at vide om det stiger/falder. Herhjemme ser det ud til at stige - hvad der vel giver lidt mindre at lave for den enkelte.. Omvendt gør lidt lavere priser ikke rigtig ondt på mig.. Jeg har mine faste, søde, dejlige GP - og jeg besøger dem, som jeg plejer... Til de sædvanlige priser 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...