Hop til indhold
sailorgrib

Hvor finder jeg dette ?

Recommended Posts

Hejsa...

Vil lige spørge om der er nogen der kan hjælpe mig med dette...

Hvor finder jeg den yngste (max 20) og mindste (max 165 cm) pige med de mindste bryster ?

Og den yngste (max 20) og mindste (max 165 cm) pige med de største bryster ?

Helst i midt / vestsjælland....

De behøver ikke nødvendigvis være slanke, bare det andet er overholdt...

Vil gerne finde udad om jeg tænder mest på store bryster eller på micro bryster :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det kan godt blive svært da det er ulovligt at betale mennesker under 21 for sex. Derfor er de fleste piger over 21 når de starter i branchen. Du kan måske være heldig at finde en privatpige som er under et eller andet sted.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det kan godt blive svært da det er ulovligt at betale mennesker under 21 for sex. Derfor er de fleste piger over 21 når de starter i branchen.

Det er ikke helt korrekt. Uden overhovedet at være trænet ud i det felt forstår jeg loven på den måde , at det er ulovligt at trykke annoncer for eller drive bordelvirksomhed med personer under 21 år. Det komplicerer selvfølgelig processen en del :). Fra https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=87832:

Efter § 228, stk. 2, straffes bl.a. den, der tilskynder eller bistår en person under 21 år til at søge erhverv ved kønslig usædelighed.

Det er derimod ganske ulovligt at betale en person under 18 år for sex:

§ 223 a. Den, der som kunde har samleje med en person under 18 år, der helt eller delvis ernærer sig ved prostitution, straffes med bøde, hæfte eller fængsel indtil 2 år.

Jeg antager og håber at "over 18" lå implicit i OPs forespørgsel.

Jeg kan desværre ikke hjælpe med selve efterlysningen, da Vestsjælland er temmelig langt væk fra hvor jeg slår mine folder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej igen.

Naturligvis skal de være over 18 :-)

Men gerne så tæt på som muligt.

Regnede godt med det ville blive svært at finde, netop derfor spørger jeg her.

Men kan da godt udvide grænsen til max 21 :-)

Bare resten er opfyldt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Prøv at læse 228 stk 2. Med den formulering ville jeg ikke røre en kvinde under 21 om så det galt mit liv.

Den er selvfølgelig primært henvendt til at bekæmpe rufferi. Men kan sagtens tolkes du tilbyder en kvinde under 21 penge for sex. Ergo tilskynder du hende til prostitution. (Klokken er mange og du er nu taget til fange)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...