Hop til indhold

New girl!! Alina!!! Knabrostræde!!

Featured Replies

Skrevet

Så kunne jeg ikke lige styre min nysgerrighed, jeg måtte bare lige se om det kunne noget. Det er Alina der stod mål for min efterforskning denne gang.

En anden tråd starter under efterlysninger, spurgte ind til denne skønhed, og jeg fandt ud af at hun var her før Covid, men har siden hen fået barn og er nu tilbage.

Jeg var usikker på om det nu også var en god ide da billederne er fra før hun fik barn, og at kvinder nogle gange er længe om at finde sit gamle jeg efter den slags.

Nå men jeg måtte bare afsted og opleve det first hand.

Stedet er ikke særlig diskret, ikke et sted man ønsker at stå længe og vente på at blive lukket ind. Men ind kom jeg.

Jeg blev modtaget af Alina og hun er faktisk præcis som på billederne. Mums Lille petit og egentlig også ok charmerende.

Af røg tøjet og jeg kunne igennem grundig efterforskning kun se et tegn på fødsel og det var et lille/mellem og egentlig meget diskret ar på undersiden af mavsen. Hendes barm var som på billederne, små og faste. Stadig ungpige bryster, hvilket imponerede mig en del. Selve akten var fin nok, godt øko blow og hendes mis var dejlig stram og alt var faktisk bare helt ok.

Bedste ved hele seancen var hendes lækre krop, og søde ungpige bryster og en meget fin mis lille.

Det værste ved besøget var at der et kæmpe fladskærmsfjernsyn i rummet der viste overvågning af entre og gaden. I entreen kunne man så følge med i hvem der kom og gik mens man blev suttet.

Derudover var blå LED lys på fuld skrue i rummet hvilket er total usmageligt og alt var alt for oplyst.

Jeg kunne godt finde på at besøge hende igen. (hvis der altså ikke var så mange andre der skal udforskes)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.