Justfun 29 Skrevet 19. Oktober, 2022 Har besøgt Rita i Tinglev. Det er ikke hende på billederne.Men en lille fast sag. Vi sprang massagen over og gik igang med det sjove. Hun sutter godt, og rideturen, ja der holt jeg ikke længe. Jeg tror hun nyder det hun laver. Genbesøg muligvis Rita Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2638 Skrevet 19. Oktober, 2022 Justfun skrev, for 53 minutter siden: Har besøgt Rita i Tinglev. Det er ikke hende på billederne.Men en lille fast sag. Vi sprang massagen over og gik igang med det sjove. Hun sutter godt, og rideturen, ja der holt jeg ikke længe. Jeg tror hun nyder det hun laver. Genbesøg muligvis Rita Thai piger har deres eget område på Eroguide. Håber en moderator vil flytte dit fejlplacerede indlæg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stigstig 52 Skrevet 19. Oktober, 2022 Benjamin skrev, for 24 minutter siden: Thai piger har deres eget område på Eroguide. Håber en moderator vil flytte dit fejlplacerede indlæg Gad vide om hun kommer fra Thailand. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 20. Oktober, 2022 stigstig skrev, for 5 timer siden: Gad vide om hun kommer fra Thailand. Rita er thai og det er hende på billedet. Der må være en veninde der hjælper hende, ts. har besøgt... selvom Rita også er god til sex og kan lide det, og er lille. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ginne 325 Skrevet 20. Oktober, 2022 Justfun skrev, for 13 timer siden: Har besøgt Rita i Tinglev. Det er ikke hende på billederne.Men en lille fast sag. Vi sprang massagen over og gik igang med det sjove. Hun sutter godt, og rideturen, ja der holt jeg ikke længe. Jeg tror hun nyder det hun laver. Genbesøg muligvis Rita Det er Rita på billederne 100% sikkert. Men hun har en kollega, måske det var hende du mødte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 221 Skrevet 20. Oktober, 2022 Kan også bekræfte ,det 100% er hende på billedet ,der hedder Rita ! En af mine Thai venner , er opvokset i samme by i Thailand , og jeg har personligt været til fest , hvor Rita var tilstede . Bedre held næste gang !! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Justfun 29 Skrevet 22. Oktober, 2022 Hej. Tak for svarene. Men hende der er på billederne var ikke hende jeg mødte. Men som tronheim skriver: bedre held næste gang. Og sorry jeg fik placeret indlægget i den forkerte kategori. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Justfun 29 Skrevet 22. Oktober, 2022 By the way, hun præsenterede sig i telefonen som Rita Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg