Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er ny inde på sugardating det er min første har skrevet lidt rundt til nogle forskellige piger .

Jeg fik svare fra den pige hun var frisk på at mødes på dagen og sendt mig en beskeden med hendes adresse.

Som ny er man lidt skeptisk men er det normal at det foregår på denne måde eller hun fake nogle som har prøvet hende 

 

 

 

 

https://sugardaters.com/us/profile/OLZBx3dOWq

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja der er en del seriøse piger på sd du kan få en sexaftale med efter nogle få beskeder frem og tilbage. De fleste af dem er semi prostituerede men nogen af dem gør det spontant en gang imellem ofte også drevet af ren lyst. 

Men det er også rigtigt at mange er blevet brændt af og er kørt forgæves. Og det kan være svært at vurdere på forhånd. En god ide er at tjekke her på eroguide om andre har skrevet om hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har ikke mødt hende, men har haft kontakt og syns også at der er noget som ikke er helt i overenstemmelse med hvad man vil tænke er normalt.. jeg valgte at springe over, tror nok at Black Jack er korrekt mht observationer 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...