Dc0306 39 Skrevet 19. Oktober, 2022 (edited) Havde fået tidlig fri fra arbejde og tænkte jeg ville køre en tur til Nørresundby til den her skønhed. Parkere ved lidle og går de 300 meter til en baggård hvor døren bliver åbnet af en smilende smuk thai med en fantastisk krop. Bestiller 45 min til 1300 Får et bad, hvor hun vasker mig, sørger for jeg kommer i stemning, kommer ind på sengen får en hurtig massage, da vi begge kan se at det ikke er behagelig at ligge på maven. Hun starter med at kysse og føle. Og bevæger sig ned og giver et fantastisk blow uden. Får condom på og hun sætter sig og hun er dejlig stram vi kommer rundt om 4 stillinger inden jeg rejser mig op af sengen og tager hende bagfra. Er gået 5 min over tiden og hun spør om jeg vil med i bad, det siger man ikke nej til. Ikke sidste gang jeg besøger jira Parkering 10 Stedet 8 Pigen klart 10 super sød og smilende er et must try https://annoncelight.dk/showad/353572 Redigeret 19. Oktober, 2022 af Dc0306 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2404 Skrevet 19. Oktober, 2022 (edited) Og hun er også ærlig med at det er silikone bryster "bryster 400 cc" Redigeret 19. Oktober, 2022 af lille_peter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dc0306 39 Skrevet 20. Oktober, 2022 Ja ærlig er hun der er vel det de fleste søger efter lidt ærlighed ved dem der har profiler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dc0306 39 Skrevet 24. Oktober, 2022 Så gik den ikke længere. Tidlig fri job igen så et nyt besøg ved jira. Leverer bare til ug sød og imødekommende Og kysser fantastisk og er bare på fra start til slut. Skal vidst ud og arbejde lidt sort så lidt flere besøg kan komme i stand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dc0306 39 Skrevet 13. November, 2022 Levere igen igen hun er bare fantastisk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 373 Skrevet 17. November, 2022 Pu ha de hæver priserne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dc0306 39 Skrevet 22. November, 2022 exostar skrev, den 17.11.2022 at 10:07: Pu ha de hæver priserne Ja men tænker også jeg hellere vil give lidt ekstra for at få indlevelse med og i hverfald føler at hun faktisk gerne vil være sammen med en. Det er jo også en egenskab der er noget hver i stedet for de kigger alle mulige steder hen. Så er øjenkontakt noget hver ved mine besøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2239 Skrevet 27. November, 2022 Annoncen dur ikke. Er hun flyttet til en anden by? Beskrivelsen er ellers så fin, at jeg ville besøge hende. Nogen, der ved noget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dc0306 39 Skrevet 29. November, 2022 Søg på jira vegger der er hun nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bigstok 382 Skrevet 29. November, 2022 https://annoncelight.dk/showad/357392 Her er link til hendes nye annonce. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dc0306 39 Skrevet 15. December, 2022 Sidste besøg ved den her skønhed sidste dag på lørdag. Håber hun snart vender tilbage men hun skal lige hjem nogle mdr inden hun kan komme igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrjames 81 Skrevet 15. December, 2022 Man kan undre sig over hvorfor de rykker til en lille landby som Vegger som mere eller mindre består af 5 huse og et fælles lokum, hvad er pointen i det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dc0306 39 Skrevet 16. December, 2022 mrjames skrev, for 21 timer siden: Man kan undre sig over hvorfor de rykker til en lille landby som Vegger som mere eller mindre består af 5 huse og et fælles lokum, hvad er pointen i det? I det her tilfælde her var hun træt af at få 100 beskeder hver dag og endnu flere fra torsdag til søndag fra fulde mænd hvor de bare ville skrive og sige de kom og ikke kom alligevel i vegger kommer dem der skriver. Det var den begrundelse jeg fik 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joey Joe Joe 2913 Skrevet 17. December, 2022 Dc0306 skrev, for 18 timer siden: I det her tilfælde her var hun træt af at få 100 beskeder hver dag og endnu flere fra torsdag til søndag fra fulde mænd hvor de bare ville skrive og sige de kom og ikke kom alligevel i vegger kommer dem der skriver. Det var den begrundelse jeg fik Er der en seng eller kun thai briks der i Vegger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dc0306 39 Skrevet 17. December, 2022 Senge men det er vidst ved at være sidste udkald skal hente hende kl 20 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pepsimax 75 73 Skrevet 17. December, 2022 Der er en seng men den larmer helt vild Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg