Hop til indhold

Kemi eller mangel på samme, samt efterlysning.

Featured Replies

Skrevet

Først. Jeg er gammel i gårde, men har været væk i noget tid, og oprettet mig igen, for at bidrage til denne side, da det sku er gået noget tilbage, hvilket jeg vil prøve at råde bod på.

jeg har læst nogle tråde de sidste par måneder, og især dem om alder og om manglende omsætning har jeg følt jeg bliver nød til at kommenter på.

jeg har selv holdt mig væk fra betalings sex i et stykke tid, men her den anden dag kunne jeg ikke lade være, og jeg valgte måske forkert. Jeg besøgte en Thai pige som har fået mange pæne anmeldelser, og hun var også sød, og jeg fik næsten hvad jeg kom efter, men bagefter var jeg lidt ærgelig over ikke at have købt noget i byggemarked til huset istedet for, det var med en lidt underlig smag i munden, jeg gik derfra ( ikke på den dårlige måde ). For første gang oplevede jeg at pigen og jeg ikke havde kemi, der manglede noget, og jeg tror det var min alder og vægt, hun ikke kunne kigge væk fra, hvilket jeg ikke vil lægge hende til last, og underligt nok så har jeg meget lyst til at besøge hende igen, for at se om det ikke vil blive bedre når hun lære mig at kende, jeg er rar, høflig, ren, velopdragent mm, og det ved jeg, det har jeg fået af vide af flere piger.

med hensyn til omsætning, økonomisk krise, så har det også påvirket mig, og vil også i den kommende tid, og derfor vil jeg være ked af at stå med den samme følelse som ved sidste besøg, da mine sparsomme spare penge skal bruges på førsteklasses oplevelser. Jeg er lidt ligeglad med prisen, men vil have en oplevelse. Jeg spiser stadig en stor, dyr, steak men nu bare ikke hver weekend.
I en tråd hvor spørgsmålet var om brugeren var snobbet 

kan jeg kun sige klart NEJ, du/vi køber en vare og så stiller man nogle krav, jeg vil heller ikke købe en grim bil, eller en bil med kun 2 sæder, hvis jeg skal bruge 4. Dette sagt med respekt for den person som man “køber” det er et menneske som skal respekteres og behandles godt, men det er stadig en tjenesteydelse som der bliver købt. De tilfælde hvor det ikke føles som et køb , det er dem som man skal værdsætte og påskønne, det er de gode piger som kan give den oplevelse/forestilling, og det er det som vi alle nok leder efter, og her kommer det berømte ord ind igen KEMI, det er sku mærkeligt, nu jeg selv har oplevet hvor meget det betyder.

jeg tager gerne imod råd til om det kan betale sig at prøve at opbygge et godt forhold til en pige hvis der ikke er “kemi” første gang.

ligeledes tager jeg gerne mod anbefalinger af en sød pige i det jyske evt på Fyn, men vil gerne spare  turen over broen, da benzin jo heller ikke er gratis. Jeg har få krav. Hun skal være blivende, ikke kun på korte besøg, da jeg gerne vil kunne besøge hende igen og igen over en længer periode ( år ). Hun skal være ligeglad med alder, midt 50, samt vægt. Det er ikke så meget sex jeg går efter, men “kontakt”, berøring, nusser og kæle, det er det jeg nogle gange mangler.

mit største ønske ville være at finde en jysk @Mook, det ville være drømme scenariet, for hun er den bedste, det eneste ærgerlige ved hende er at hun bor på djævle øen, og jeg er bange for at blive forelsket i hende, hvis jeg ser hende igen. 

det var lidt af det jeg lige havde på hjertet, så må jeg se om jeg ikke lige kan skrive en anmeldelse af pigen i løbet af et par dage, så der kan komme lidt mere liv på dette Forum.

Skrevet

Åh den er svær (og et emne hvor man nemt træder nogen over tæerne)
Umiddelbart er mit svar nej. 
Ved sex er det udseendet der tænder så i og med det kun er en sexuel relation du skal have med en gp er svaret nej. 
I andre henseender vil jeg sige personlighed bør vægte mere/eller ligeså så meget  som udseende. Men det er vist ønsketænkning til den perfekte verden at alle tænker sådan. 
Tror egentlig kun det har betydning ved hvordan vi omgåes venner, arbejdskolleger mm. udvise respekt og undgå “mobning”. I løse eller faste forhold, alt der involverer sex. Vil udseendet altid have betydning for om man tænder på hinanden og om der er kemi. Men omvendt er min erfaring så heldigvis også er der er nogen til alle. Fordi vi alle er forskellige og tænder på forskellige ting. 

Men jeg vil også sige det er positivt at hun kan have den reaktion. For det viser hun er ægte. De der spiller skuespil, kan jo fake lysten til næsten alle mænd. Uheldig for dig men godt for hende selv og andre. Måske hun endda er så ægte og med så meget selvrespekt at hun ikke ønsker at gentage seancen (selv hvis du henvender dig igen). Nogen ting kan man se på forhånd og nogen piger siger ja, hvor de burde være ærlige og takke nej på forhånd. Andre ting kan først vurderes undervejs efter betalingen er sket. Og selvfølgelig altid ærgerligt når oplevelsen så ikke lever op til forventningen. 

Skrevet
The spoon skrev, for 20 timer siden:

For første gang oplevede jeg at pigen og jeg ikke havde kemi, der manglede noget, og jeg tror det var min alder og vægt, hun ikke kunne kigge væk fra, hvilket jeg ikke vil lægge hende til last, og underligt nok så har jeg meget lyst til at besøge hende igen, for at se om det ikke vil blive bedre når hun lære mig at kende

Jeg vil forslå dig at sprøge hende direkte om, hun gerne vil se dig igen. En oplevelse med kunderne som opstår ingen kemien ved første møde - har de altid spurgt mig om at komme tilbage og besøge mig igen,  fordi de godt ved og forstår at det ikke vil blive en bedre oplevelse til næste møde. Og jeg altid siger til dem, at de skal gå efter en følelse. 

Skrevet

hej spoon min mavefornemmelse er du ikke finder det du rigtig søger i en GP jeg kan kun nikke genkendende pris er ligegyldig til en hvis grænse, men distancen vil altid være der

pt. er jeg lidt i standby selv jeg tror ikke på der findes en GP der matcher selvom der er rigtig mange søde og smukke kvinder derude

En kæreste er nok nærmere det der vil passe men de hænger ikke på træerne

held og lykke man ved aldrig om den rette dukker op

Skrevet

The spoon, tror vi er lidt på linie, er nok ældre end du … men for at finde en med kemi, skal man nok noget rundt eller forsøge at afkode annoncer på AL eller indlæg her på EG. Det er vigtigt også for dig, når jeg læser hvad du skriver, at det er en velformuleret og intelligent gp. Kemi er jo også noget med at kommunikere. Når du så har været hos hende første gang, og hun (af sig selv) melder tilbage, at hun  var glad for dit besøg, så tror jeg der er mulighed for god kemi. Jeg tror selv, jeg har fundet min favorit her i slutningen af september …

Skrevet
SweetMilf6630 skrev, den 19.10.2022 at 10:29:

Åh den er svær (og et emne hvor man nemt træder nogen over tæerne)
Umiddelbart er mit svar nej. 
Ved sex er det udseendet der tænder så i og med det kun er en sexuel relation du skal have med en gp er svaret nej. 
I andre henseender vil jeg sige personlighed bør vægte mere/eller ligeså så meget  som udseende. Men det er vist ønsketænkning til den perfekte verden at alle tænker sådan. 
Tror egentlig kun det har betydning ved hvordan vi omgåes venner, arbejdskolleger mm. udvise respekt og undgå “mobning”. I løse eller faste forhold, alt der involverer sex. Vil udseendet altid have betydning for om man tænder på hinanden og om der er kemi. Men omvendt er min erfaring så heldigvis også er der er nogen til alle. Fordi vi alle er forskellige og tænder på forskellige ting. 

Men jeg vil også sige det er positivt at hun kan have den reaktion. For det viser hun er ægte. De der spiller skuespil, kan jo fake lysten til næsten alle mænd. Uheldig for dig men godt for hende selv og andre. Måske hun endda er så ægte og med så meget selvrespekt at hun ikke ønsker at gentage seancen (selv hvis du henvender dig igen). Nogen ting kan man se på forhånd og nogen piger siger ja, hvor de burde være ærlige og takke nej på forhånd. Andre ting kan først vurderes undervejs efter betalingen er sket. Og selvfølgelig altid ærgerligt når oplevelsen så ikke lever op til forventningen. 

Så har jeg besøgt en ny, Thai pige, som en bruger herinde har anbefalet, og hold da op hvor er det der “kemi” noget underligt, det var bare der fra første færd, og hele vejen igennem, en super oplevelse, hvor man bare svæver på en lyserød sky i mange timer bagefter. Og da vi lå og snakkede fik jeg det af vide igen (mens hun kærligt klappede mig på maven) “du smiler hele tiden, du er så sød”. Så kan man sku godt skippe lykkepiller (hvis man bruger dem) for så er man bare ovenpå det næste lange stykke tid.

Mook skrev, den 19.10.2022 at 19:02:

Jeg vil forslå dig at sprøge hende direkte om, hun gerne vil se dig igen. En oplevelse med kunderne som opstår ingen kemien ved første møde - har de altid spurgt mig om at komme tilbage og besøge mig igen,  fordi de godt ved og forstår at det ikke vil blive en bedre oplevelse til næste møde. Og jeg altid siger til dem, at de skal gå efter en følelse. 

til dig kære @Mook kan jeg sige at efter mit besøg spurgte jeg om jeg måtte besøge hende igen, og fik et stort smækkys og et kæmpe “ja, hvornår”

Det var en god måde at slutte dette besøg, og forberede næste.

PS: hun er sød, men hun er ikke helt oppe på dit niveau , det er der nok ingen der er. Overvejer du ikke at flytte til Jylland ?:wub:

Skrevet

@theSpoon"Så har jeg besøgt en ny, Thai pige, som en bruger herinde har anbefalet..." Tillykke! Er du parat til at dele linket? 

Skrevet
Dancock skrev, for 18 minutter siden:

@theSpoon"Så har jeg besøgt en ny, Thai pige, som en bruger herinde har anbefalet..." Tillykke! Er du parat til at dele linket? 

Det har jeg gjordt i aarhuselskerens opslag om “fugl fønix” Naya hos aroma massage i Århus. Men her er det lige igen.

Skrevet
The spoon skrev, for 26 minutter siden:

Det har jeg gjordt i aarhuselskerens opslag om “fugl fønix” Naya hos aroma massage i Århus. Men her er det lige igen.

Tak skal du have

Skrevet
The spoon skrev, for 19 timer siden:

Overvejer du ikke at flytte til Jylland ?:wub:

Jeg ville kunne ønske, at jeg havde mere tid til at være sammen med jer alle i alle byer <3:wub:

Skrevet
Mook skrev, for 16 timer siden:

Jeg ville kunne ønske, at jeg havde mere tid til at være sammen med jer alle i alle byer <3:wub:

Bare du starter i Nordsjælland så er det fint :)
Eller bare siger når du er i nærheden :D

Skrevet
Naboen skrev, for 7 minutter siden:

Skam dig.

jeg kan køre fra det mørke Jylland, næsten uden brok, og du brokker dig over hun ikke er i nord Sjælland :D. Jeg troede at alt var København så snart man har passeret Storebælt. :lol:

Skrevet
The spoon skrev, for 1 minut siden:

Skam dig.

jeg kan køre fra det mørke Jylland, næsten uden brok, og du brokker dig over hun ikke er i nord Sjælland :D. Jeg troede at alt var København så snart man har passeret Storebælt. :lol:

Sorry ...   kan godt se jeg burde skamme mig lidt ;)
Note taget til efterretning , har det faktisk ret nemt når det kommer dertil ;)

Skrevet
Naboen skrev, for 7 timer siden:

Hvis jeg skulle vælge en by og et land, så vælger jeg nok det sted, hvor der er mere skov og vand, fordi jeg ønsker og elsker at have ... i det fri :wub:<3

Skrevet

Jamen så kom herned til Faxe her er både skov, strand og ... i det fri nogen gange.

Meen vi kunne jo også tage til Cap D'agde eller Maspalomas :-) der er der varmere, i hvert fald på Maspalomas stranden.

Redigeret af moden libertiner

Skrevet
moden libertiner skrev, for 30 minutter siden:

og ... i det fri nogen gange.

Det lyder så perfekt.

Men kun nogle gange ......? ;)

Skrevet

Ja hvis vejret er dårligt så er det jo ikke en fornøjelse, jeg er ikke vinterbader. :-)

Og kun hvis der er en attraktiv kvinde med på stranden. :-)

Sådan et spil lommebilliard på stranden er jo ikke sjovt. :-(

Nåå nej der er jo ikke lommer i Speedo's.

Og jeg bruger for øvrigt slet ikke speedo's, de er for store. :-)

Jeg flirter aldrig :-) og jeg lyver heller aldrig :-) 

Redigeret af moden libertiner

Skrevet
Mook skrev, for 14 timer siden:

Hvis jeg skulle vælge en by og et land, så vælger jeg nok det sted, hvor der er mere skov og vand, fordi jeg ønsker og elsker at have ... i det fri :wub:<3

Skoven og sø har jeg i baghaven ..  kan det bruges , nå ja og Øresund er 10 min væk i bil ;)
Så de kriterier kan jeg vist godt opfylde ;)

Skrevet
moden libertiner skrev, den 23.10.2022 at 23:26:

Ja hvis vejret er dårligt så er det jo ikke en fornøjelse, jeg er ikke vinterbader. :-)

Og kun hvis der er en attraktiv kvinde med på stranden. :-)

Sådan et spil lommebilliard på stranden er jo ikke sjovt. :-(

Nåå nej der er jo ikke lommer i Speedo's.

Og jeg bruger for øvrigt slet ikke speedo's, de er for store. :-)

Jeg flirter aldrig :-) og jeg lyver heller aldrig :-) 

Perfekt :x

Skrevet
Naboen skrev, den 24.10.2022 at 11:17:

Skoven og sø har jeg i baghaven ..  kan det bruges , nå ja og Øresund er 10 min væk i bil ;)
Så de kriterier kan jeg vist godt opfylde ;)

Så kan jeg ikke sige nej til :wub:

Skrevet
Mook skrev, for 1 time siden:

Så kan jeg ikke sige nej til :wub:

Super ..  så glæder jeg mig allerede til dit besøg ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.