Hop til indhold
Endless

First timer på besøg ved Melinda i Glejbjerg

Recommended Posts

Jeg er nyt medlem, som har lusket rundt som gæst i noget tid, hvor jeg har læst mange indlæg og studeret AL annoncer indgående for at finde modet til at besøge en GP som kunne tage min "mødom" på dette område. 

Jeg har med interesse fulgt Bryggers tanker og frygt omkring første besøg, samt scamforsøg og forsøg på afpresning. Jeg ønskede ikke at min første skulle ende i kaos.

Jeg er klar over at der kan være en del skepsis omkring en nyoprettet brugers første oplevelse, men jeg har lige været afsted og tænkte jeg måtte dele min oplevelse ifald der er andre som har samme overvejelser som mig.

Jeg ville besøge en pige, som er kendt herfra med gode anmeldelser og hun skulle gerne husere i mit område, bare ikke lige i min by.

I dag kunne se at Melinda var kommet tilbage til Glejbjerg.

https://annoncelight.dk/showad/352519

Jeg har fulgt hende i noget tid, idet hun kropsmæssigt ligger meget tæt op af hvad jeg drømmer om, sådan lidt naboens datter som man pludselig får en mulighed hos. Smuk, en slank krop med langt hår sat i hestehale og fine små ungpigebryster.

Hun plejede at have en del anmeldelser herfra siden på sin annonce men de er væk nu af en eller anden grund, men jeg har læst dem alle sammen i den tidligere annonce.

Jeg trak jeg vejret dybt og sendte en SMS besked, hvor jeg pænt spurgte om hun havde tid til et besøg i aften. Jeg ville gerne have en time med kys, fordi jeg tænkte jeg måske kunne få lidt præstationsangst. Hurtigt svar tilbage at hun havde tid mig og hvad det ville koste som det også står i annoncen. Jeg svarede mange tak tilbage og fik adressen.

Jeg fik taget et bad,sat håret og hævet kontanter i en automat hvorefter jeg kørte så jeg kunne være på stedet 10 minutter før aftalen, jeg tænkte at det nok ikke ville være passende at komme for sent.

Selvfølgelig går der et par med deres lille hund lige hvor jeg skal dreje ind af indkørslen, så jeg fortsatte ud af vejen og vendte tilbage lidt efter. Fri bane og ind af indkørslen med mig.

Melinda havde bedt mig om at sende en SMS når jeg stod ved døren og ikke længe efter blev døren åbnet og jeg kunne for første gang se min udkårne denne aften i levende live.

Jeg vidste godt at det var hendes billeder det har flere før mig bekræftet, men wauww....lige som på billederne lille slank krop, langt mørkt hår med røde strejf som på billederne og de smukkeste mørke øjne.

Melinda taler er rigtigt fint engelsk så kommunikationen gik fint.

Jeg blev bedt om at følge med ind i et værelse hvor der var tændt lidt stearinlys og en lille lampe i hjørnet. Jeg var ærligt talt nervøs, så jeg næsten rystede og jeg er sq ikke nogen vårunge mere.

Jeg fik fumlet det aftalte beløb frem og trak vejret dybt og fik fortalt at jeg ikke havde prøvet dette før. 

Det chokerede ikke Melinda, men hun sagde så kunne vi tage det stille og roligt. Jeg skulle sige til hvad jeg gerne ville og hun ville gerne guide hvis det blev nødvendigt.

Hun sagde jeg skulle lægge tøjet og hun trak også selv sit sparsomme lingeri af, jeg fik et stort knus og blev bedt om at ligge mig på sengen. 

Hun spurgte ind til hvad jeg gerne ville og jeg ville gerne have en GFE oplevelse, som jeg har læst hun laver til UG..

Hun spørger om jeg ikke ville starte med et blowjob, hvorefter min lille ven bliver tørret af i en vådserviet. Han stod klar til honnør på det tidspunkt hjulpet på vej af den moderne videnskab.

Jeg må ærligt indrømme at se hendes lille kønne ansigt nærme sig min lille ven og se ham forsvinde ind i hendes mund fik mig på en lyserød sky.

Hele seancen igennem viste hun mig opmærksomhed og nærvær, mens jeg kunne slikke hende, røre hende overalt, dog ingen fingre indenfor. Da tiden kom til at jeg måtte have lille vennen indenfor fik hun hurtigt monteret et gummi.

Hun startede med at sætte sig på mig og ride mig lidt. At se hendes små ungpige brysterlige duve blidt lige ud for mine øjne var bare et syn for guder. 

Omkring i doggy og er godt nok længe siden jeg har taget en pige bagfra og nydt en så slank talje med en så velformet bagdel.

Jeg afsluttede seancen i missionær stilling hvor der var masser af øjenkontakt og kys så jeg fik en god oplevelse.

Seancen blev sluttet af med at vi talte sammen mens vi lå i sengen. Der var noget tid til overs, men hun lagde på intet tidspunkt op til at jeg skulle smutte før tid. Jeg fik fortalt lidt om mig og hvorfor jeg ville besøge en GP og hun fortalte lidt om hvor hun kommer fra og hvor hun normalt opholder sig når hun er i Danmark. Hun fortalte at hun måske ville tage en tur til Århus, senere i oktober, hvor hun ikke havde været et et par år.

Jeg fik en rigtig god oplevelse med en sød og nærværende pige som forstod at læse mine signaler og jeg kan kun anbefalde Melinda. Hun giver en rigtig dejlig GFE oplevelse og jeg skal prøve igen.

Lige nu sidder jeg med et glas rødvin og genkalder mig synet af hendes nøgne krop og hendes søde smil, mens jeg sænker mig ned for at komme til i missionærstillingen.

Jeg beklager det blev lidt langt, men jeg vil så gerne give lidt tilbage til dette forum som har givet mig nogle værktøjer til at gennemføre mit første besøg med succes, mange tak til alle som deler deres oplevelser her på siden så vi nystartede kan komme godt fra land.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Velkommen til forummet som "rigtig" bruger. Dejligt med en udførlig anmeldelse :)

Jeg kan da kun nikke anerkendende til din oplevelse og valg af pige til din første oplevelse..

Melinda er en af de gode GPere hvor du får det du betaler for og får en god ærlig service uden at hun prøver på at snyde dig. 

Jeg har selv haft en del rigtig gode oplevelser med hende og jeg går aldrig skuffet derfra. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hanshj skrev, for 13 timer siden:

Tak for en god anmeldelse. Dejligt det var en god oplevelse. Desværre kan det godt gå hen at blive dyrt ;-)

Selvforkælelse koster :P men jeg synes hun giver service for alle pengene

Del dette indlæg


Link til indlæg
henrk skrev, for 6 timer siden:

Besøgte hende igen i går aftes, endnu en super oplevelse :)

Hun modtager bestemt sorte kys. 

Det vil jeg se frem til. Nu er hun booket til på lørdag. Glæder mig rigtig meget til at møde hende. :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg mit første besøg hos Melinda i Glejbjerg. For dælen hvor er hun dejlig. :razz: Sikke en personlighed. Super sød og fræk.

Hold nu fast en krop. Hendes numse var lige til at spise - det blev den så også. ;)

GFE fra øverste hylde med en girl-next-dor-type. Masser af tungekys og lækker øjenkontakt. Mega dejligt smil og de smukkeste øjne.

Sexen var dejlig varieret i forskellige stillinger. Superfransk med afslutning i munden mestrede hun også.

Kæmpe anbefaling herfra - jeg skal besøge hende så hurtigt som muligt igen. <3

Redigeret af Lange

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lange skrev, for 3 timer siden:

Så fik jeg mit første besøg hos Melinda i Glejbjerg. For dælen hvor er hun dejlig. :razz: Sikke en personlighed. Super sød og fræk.

Hold nu fast en krop. Hendes numse var lige til at spise - det blev den så også. ;)

GFE fra øverste hylde med en girl-next-dor-type. Masser af tungekys og lækker øjenkontakt. Mega dejligt smil og de smukkeste øjne.

Sexen var dejlig varieret i forskellige stillinger. Superfransk med afslutning i munden mestrede hun også.

Kæmpe anbefaling herfra - jeg skal besøge hende så hurtigt som muligt igen. <3

Hun er fantastisk, ikke nogen tvivl on det..:)

Er glad for at høre du havde en god lørdag :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knysten

Jeg har besøgt hende nogle gange efterhånden,og hun er en dejlig pige. Sød og ret så lækker. Hendes blowjob er helt fantastisk,og jeg roser hende for det, hvilket det ikke bliver dårligere af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak alles sammen for jeres venlige modtagelse af min første anmeldelse. 

Jeg havde ikke troet så mange ville kigge med på mit første forsøg på et skriv.

Jeg har booket mit næste besøg ved Melinda, idet jeg ikke helt kunne glemme den fine service jeg fik. 

Redigeret af Endless

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg også besøgt Melinda igen efter 1 1/2-2 års pause.

Man glemmer helt hvor rart og roligt et lille væsen hun er - virkelig dejligt selskab og aldrig akavet.

Indsats og indlevelse ligeså god som altid - må hellere huske at besøge hende noget oftere. 


Alt for mange af de tilfældige piger/lottokuponer jeg får besøgt - men det er nok noget genetisk i den evige søgen efter nye piger.

God weekend.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg også mit andet besøg hos Melinda. Uha hvor er hun dejlig. <3 Hun har virkelig den dejligste personlighed og gør rigtigt meget for at man får en god oplevelse. 

Sexen og indlevelsen er helt i top. Hun kommer til at få mig som stamkunde. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...