Hop til indhold
Mads73

Bangkok Doki Nuri massage

Recommended Posts

På vej fra Pattaya omkring middagstid i til Bangkok lufthavnen, parkerede kufferten i bagage drop. Planen var at prøve Nuri massage inden jeg skulle hjem med flyveren over midnat. Valgte DOKI massage

https://dokidokibangkok.com/girls/

 Tog sky train og stod af næsten ved døren. Valgte 90 min fuldpakken til 3500 thb og fik forelagt et par massører til jobbet. Valgte Ivy 24 år, rigtig sød pige med det flotteste og sødeste ansigt. Nok nærmest et dukke ansigt så uskyldigt og lidt genert. Ikke særlig høj og med et par godt nok flot bygget bryster, som nok var lidt for store til den lille Petite krop efter min smag.

Blev ført op og ind i et rum hvor man først møder en dobbelt seng efterfulgt af en stor bruse niche, og i den en dobbelt luft madras. Efter at hun har klargjort de mange ting hun skal bruge, bliver man lagt på madrassen. Der bliver man så vasket fra top til tå. Sæbet ind og grundigt overhældt med vand. derefter starter så Nuru massage, som i grunden bare er noget body til body massage, bortset fra den olie de bruger er ekstrem glat. Super lækkert at den her lille pige glider rundt oven på en. Bliver vendt om på ryggen og stille og roligt går hun over til BJ som er ok. Kondom får hun listet sig på og starter en ridetur jeg sjældent har fået. Det er så intens og vildt, at jeg når klimax ret hurtigt. Mens vi tunge kysser, kommer jeg i et brøl af en orgasme. Efter endnu en vask og aftørring fortsatte det men en Massage på dobbelt sengen. Hun spurgte om jeg var klar til runde 2, men måtte takke nej for jeg var stadig ikke kommet til mig selv. Hun fortsatte så massage til tiden var gået. Har stadigt hendes søde ansigt i mindet og glad for at jeg ikke tog runde 2, det havde for mig nok ødelagt øjeblikket. Nød at se hende arbejde med mig og nyde aftercare. 

Så hvis man har tid, kan jeg anbefale at besøge stedet. Det er luksus og velvære. 

Normalt nyder jeg gensidig nydelse og svært ved at ligge som en søstjerne men bliv betjent af den kønneste kvinde på jorden der viste lige hvordan en mand skulle serviceres. 

Luksus og dejlig måde at afslutte en oplevelsesrig Thailand tur.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan se det ikke er langt fra Lips Club, som Queen of Pattaya lige har besøgt:

Vil man besøge et virkelig ekslusivt og dyrt massagested m. onsen - så ligger der et på hjørnet af Sukkumwit og Alley 20:

https://www.sooksabaispa.com/sukhumvit20/

- og længere ude af Alley 20 ligger der et sted en meget gennemført ren stil

https://www.dreamhousemassagespa.com/

Men om nogen af de 2 eksklusive steder også tilbyder "Special massage" - det har jeg ikke undersøgt - men det ved jeg, man kan flere andre steder i både Alley 20 og især 22 og deres små sidegader - og et par af stederne har de også Nuru ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er mange steder, jeg kender de første 30 steder, gå efter soapy-massage så ved du at det er den rigtige vare, priserne starter ved 1000bath og helt op til 10.000bath hvis du tager 3 a+ piger i 2 timer med lesbisk leg og 3 udløsninger. :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg
SeriøsXXX skrev, for 8 timer siden:

Der er mange steder, jeg kender de første 30 steder, gå efter soapy-massage så ved du at det er den rigtige vare, priserne starter ved 1000bath og helt op til 10.000bath hvis du tager 3 a+ piger i 2 timer med lesbisk leg og 3 udløsninger. :razz:

Vi skal huske at vi er i et land hvor alt kan købes, hvis vi vil betale prisen.

Du kan få analsex af en 18 årig mand, oralsex af en 70 årig kvinde uden tænder og alt der i mellem. (Det skal siges at jeg ikke har prøvet nogen af delene men ved det findes:lol:)

Hvis prisen skal være den afgørende faktor kan man selvfølgelig løbe ind i nogle begrænsninger, men der er jeg ikke. Jeg vælger ydelsen ud fra lyst og egne evner, som desværre ikke rækker til 3 x a+ på 2 timerB), og betaler prisen...

 

Redigeret af FKK4Ever

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...