Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Gents,

Jeg har længe skjult denne dejlige skønhed. Nok mest fordi jeg ikke er den store anmelder og mange af jer kender hende nok.

Nu syndes jeg at jeg gerne vil fortælle min oplevelse.

Jeg har været hos Nicole Prada mange gange og et hit hver gang. Det er som at date en utrolig smuk og lækker stewardesse som man går og glæder sig til. "hvornår er hun her igen?" Gensynsglæden er en selvfølge men passionen virker så ægte og det faktum at hun ikke er arrogant eller snobbet, er helt fantastisk. Hun er sød, imødekommende og varm både krop og sind.

Hun er en dejlig dyb tunge kysser og nyder forspil med Australsk kys (det samme som french kiss, bare ´down under`), hendes øko blow er dejlig dybt. Hun tilbyder alle stillinger hvor jeg fortrækker missionær til sidst hvor vi ligger tæt og jeg kan mærke hendes sitren og høre hindes gispen. 

Dejlig small talk følger men også før og under. 

Hun har altid været i privat airbnb men denne gang er hun på kendt adresse i sydhavn/valby.(andre piger) 

Jeg synes det er ok diskret da man står mellem to vægge som danner et lille rum mens man venter, men der er vist delte meninger om dette. (ligger ovenpå autoværksted)

Pigen: 10/10 det er hende i billederne. (fodbold t-shirt er fræk)

Sted: 9/10

Sex: 10/10

Hendes personlighed: 11/10 SÅ SØD

Gentagelse: Dumt spørgsmål! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
40_plus_gents skrev, den 18/10/2022 at 16:54:

Olá senhores,

Há muito tempo escondo essa linda beleza. Provavelmente principalmente porque não sou um grande crítico e muitos de vocês provavelmente a conhecem.

Agora lamento que gostaria de contar minha experiência.

Já estive em Nicole Prada  muitas vezes e sempre um sucesso. É como namorar uma comissária de bordo incrivelmente linda e deliciosa que você tanto espera. "quando ela vai estar aqui de novo?" A alegria de se verem é óbvia, mas a paixão parece tão real e o fato de ela não ser arrogante ou esnobe é absolutamente fantástico. Ela é doce, acolhedora e calorosa tanto no corpo quanto na mente.

Ela beija profundamente e gosta de preliminares com beijo australiano (o mesmo que beijo francês, apenas 'abaixo'), seu golpe ecológico é bom e profundo. Ela oferece todas as posições em que prefiro o missionário no final, onde nos deitamos perto e posso senti-la estremecer e ouvi-la suspirar. 

Adorável conversa fiada segue, mas também antes e durante. 

Ela sempre esteve em airbnb privado, mas desta vez ela está em um endereço conhecido em Sydhavn/Valby. (outras meninas) 

Eu acho que está tudo bem discreto enquanto você fica entre duas paredes que formam um pequeno espaço enquanto você espera, mas aparentemente há opiniões divididas sobre isso. (localizado em cima da oficina de automóveis)

A menina: 10/10 é ela nas fotos. (camiseta de futebol é atrevida)

Local: 9/10

Sexo: 10/10

Sua personalidade: 11/10 TÃO FOFA

Repita: pergunta estúpida! 

 

Thank you so much for the compliments!!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...