Hop til indhold

Recommended Posts

skunken skrev, for 17 timer siden:

Em er virkelig en stjerne.

Problemet med hende er at hun kun gider med særligt udvalgte. Resten for at vide at hun er færdig i branchen. og må tage til takke med hendes lejesvende. (ja nogen gange er det "svende" hun har i stalden) :-) 

"svende"? mener du hun har mænd ansat? det er i så fald noget nyt for mig. jeg er kommet der fast et års tid :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Argit skrev, for 3 timer siden:

"svende"? mener du hun har mænd ansat? det er i så fald noget nyt for mig. jeg er kommet der fast et års tid :)

Altså mand i dametøj, spurgte ikke om det var en trans eller tranvesit. Jeg ville have Em, så resten tænkte jeg ikke så meget over.

Del dette indlæg

Link til indlæg
skunken skrev, for 30 minutter siden:

Altså mand i dametøj, spurgte ikke om det var en trans eller tranvesit. Jeg ville have Em, så resten tænkte jeg ikke så meget over.

Der er meget jeg ikke ved efter det næsten hele år jeg er kommet dér :), men jeg booker også Em hver gang så det er måske derfor

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for svarene alle sammen. Jeg har ikke lige haft tid til at svare, hvilket jeg beklager, men I kender det jo. Jeg fik besøgt Ju i Hellerup, og det var sgu godt. Må besøge nogle af jeres andre bud også

Del dette indlæg

Link til indlæg
Argit skrev, den 18.10.2022 at 17:22:

Foto to og tre er inden for den seneste måned. Em skifter tit billeder ud så det er up to date

Ja Em er god, men man skal insisterer på at få hende ellers får man en af hendes kolleger det er i alt fald min oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
pacer skrev, den 24.10.2022 at 12:49:

Ja Em er god, men man skal insisterer på at få hende ellers får man en af hendes kolleger det er i alt fald min oplevelse.

Hvor holder Em til?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...