Hop til indhold

super S vejle

Featured Replies

Skrevet

jeg hørte dejlige S var kommet til vejle så jeg fik ringet med det samme hun har sin egen shop nu i de dejligste lokaler ved havnen alt er nyt og lækket hun arbejder så desvære ikke mere som masage pige men har andre piger til den del af det 

jeg bestilte en tur i spabad med den nye pige massage og fp . da jeg kom var der fyld vand i badet og det hele var klart hun vaskede og nussede mig i ca 30 min så var det tid til massagen og det var super godt hun kan virkelig massager og så afslutning og hende med i brugseren bag efter til en dejlig vask alt var fint dog ikke som S i gamle dage men rigtig godt alt dette for 1800kr og det hele tog ca 90 min jeg kommer gerne igen fik også lige snakket kort med S inden jeg kørte igen

link til det hele https://annoncelight.dk/showad/352814

Redigeret af kingo40

Skrevet

Hey vil du oplyse lidt mere om pigen, er brysterne ægte og er fissen glat eller ikke ?

Skrevet
  • Author

ja det kan jeg da godt hvis det er det du mangler ægte bryster og glat bane hele vejen så bare afsted

Skrevet

Det er fandme trist hvis S ikke sexer mere. Hun bliver savnet. :(

8000

Skrevet
8000 skrev, for 1 time siden:

Det er fandme trist hvis S ikke sexer mere. Hun bliver savnet. :(

8000

Rigtigt. En gang reserverede jeg S i 2,5 timer. Jeg har nok aldrig haft så lang og god sex med nogen kvinde som dengang med S.

Skrevet

Hejsa.

Var selv forbi for et par dage siden..

Har prøve en del thai steder, men aldrig noget så godt som her.

Pigen smuk og nærværende.
Stedet, flot og rent.
Massagen PERFEKT
Pris meget fair.

10/10 herfra.

Og kommer igen.. og igen

Skrevet
  • Author

ja du har ret 8000 det er trist men hun har så startet et sted med samme høje kvalitet som hende selv så må du jo afsted og prøve Ally som er der hun er også super dygtig efter min mening men det er jo smag og behag

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.