Hop til indhold

Nasty pigen - Camilla

Featured Replies

Skrevet

Hejsa gutter,

Så er jeg på den igen, jeg har desværre set mig en fristelse jeg ikke kan få ud af hoved.

Annonce - kan ikke copy paste grundet Emoji's

Nogen som har erfaringer med hende? alt jeg har læst har været én herre som er blevet snydt som er meget sur (forståeligt).

Men pigen var vist rigtig nok?

(ikke interesseret i konflikt)  hvad ved jeg, hvis jeg var pigen og jeg var bange for at min nye fremmede kunde vil kvæle mig til døden, så vil jeg måske også stikke af?

lad mig høre, beklager, hvis jeg træder nogen over tæerne. 

Skrevet

Hvis du er beginner - don´t do it!

Hvis du er erfaren, vågen og kan håndtere Risks - go for it!

Skrevet
Breakdancingcat skrev, den 18.10.2022 at 13:27:

Nogen som har erfaringer med hende? alt jeg har læst har været én herre som er blevet snydt som er meget sur (forståeligt).

En nyoprettet havde en fed oplevelse. En anden nyoprettet oplevede, at hun stak af med pengene (pågældende er ikke set siden han skrev 12 indlæg om denne pige - muligvis udelukket, fordi han gentagne gange skrev trusler) . Flere har oplevet at hun brændte aftaler af.

En tredje med lidt ældre oprettelse havde en god oplevelse.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.