Hop til indhold
fixpc4sex

ADVARSEL - Viborg Landevej 55 Onsild 9500 Hobro

Recommended Posts

Har kommet der en del gang gemmen årene. Og der har bådet været gode og dårlig oplevers. Men som alle andre kender stedet. Så bliver pigerne jævnt skrifte ud.

Men havde jeg lyst til at besøg det igen. Men med tiden. er jeg bare blevet mere bevist. Hvad jeg gerne vil havde. Men hvis de ikke overholder, det man har aftalt. før penge flytte hænder. Ja. Så ender det med at jeg rykker kondomet af. Og skrider. Vil ikke bruge min tid på de piger.

Jeg kommer inde for. Og som næste altid. så er det en sort pige. Men dem kan jeg også godt lide.

Ikke for høj og store jader, mums, men alder var noget høj. Men havde ikke lyst til at smutte til Foulum.

Kan se på menu korte. ½ time til 1000 kr. Og jeg siger jeg til masser af tungekys. Og det var også i orden. Hun bedre mig om at tage tøjet af og ligge mig. Og hun smutte med penge. Men kom hurtigt tilbage. Hun for lagt mig ned og før jeg for kigge mig for. Bliver et kondom sat på manden. Og her starte et af mit dårligt blowjob til dato. Kunne ikke mærke hende på manden, under 60 sek, spøger om vi skal kneppe (HOV jeg havde købt en halv time). Men jeg siger hun må gerne forsætte. Det lykkes mig af, at få hende til at tage sine jade ud. og jeg leger lidt med dem. Skal til at smage dem. Men det må jeg ikke, Men lege må jeg godt. Nå, jeg for lyst til at kysse. Men det må jeg ikke. Så tænker jeg også fint. Og tager kondomet af. Og spørger om jeg få nogle af min penge tilbage. For jeg havde få nok af hende. Men det kunne ikke komme på tale.

Spild af penge og tid. :cry:

Så et godt råd. Hvis man nu ikke kan komme andre sted hen. Så lad være med at købe halve eller hele time. For det er kun stadig, et sted, hvor du får en tubo ud og i bilen igen.

Sagde til hende, at man vil løbet af en time, kunne læse om det. Men det hjælp lige fedt, om jeg kunne få penge tilbage.

Har rette teksten, efter var til at blive misforstået.

Så da jeg kørte hjem af. Så tænke jeg på. Hvis man starte med at sige, at man vil skrive om sin opleves. Vil man måske være heldig, at aftalerne bliver overholdt.

PS. ingen Links. Men normalt vil man kunne finde stedet på EB.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg må indrømme at de mørke piger, har jeg efterhånden lært at være forbeholden overfor, men ligefrem på forhånd at true med at jeg vil skrive en dårlig anmeldelse, hvis jeg ikke får en god behandling vil jeg nok afstå fra.

Mht. at få penge tilbage, så er det lykkedes mig en enkelt gang i Finderup ved stille og roligt at blive stående og forlange tilbagebetaling - og det selv om de var 3 piger mod 1. I første omgang kunne jeg ikke få nogen penge tilbage, men så lykkedes det mig da endelig at få kr. 500,-, men først, da jeg truede med politiet fik jeg endelig de sidste kr. 500,- tilbage. Havde de smidt mig ud, var jeg bare blevet holdende udenfor og blokeret indkørslen for nye kunder i et stykke tid, som jeg nu havde tid til det, eller jeg havde fået pengene retur.

Man skal bare være kold og rolig og tænke på at pigerne og deres bagmænd, er de første til ikke at ønske ballade og politiet tilkaldt, idet det er billigere for dem at tilbagebetale en enkelt kunde end at få forretningen ødelagt/lukket i flere dage, omtale i avisen mv. + evt. selv ekspederet tilbage til deres hjemland. Som kunde med familie mv. er det selvfølgelig heller ikke rart at blive eksponeret - så man er nødt til at spille lidt hazard :evil: Skulle man blive udsat for vold - så sørg for at kradse vedkommende, så der kan opsamles DNA under dine negle :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu var det ikke alle pengene, jeg prøvet at få tilbage. Og jeg spurte pænt, stille og roligt at få nogle af pengene tilbage. Og sagde først på vej ud af døren. At jeg vil skrive om min opleves. Jeg er også enig at det kan virke truende. Men det var også første gang. Jeg har prøvet at få nogle af penge tilbage.

Hun havde jo gjort lidt. Hvis man kan kalde det. ;)

Men du gav nogle gode ideer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg kan kun anbefale, at man ikke besøger de sorte piger, der ikke kan tale dansk, har aldrig haft gode oplevelser med dem. ja generelt har jeg være uheldig, når det kommer til dem ude fra.

Den eneste grund, til at jeg engang imellem stadig besøger nogen af dem, er at min bedste oplevelse til dato er med en pige fra Letland.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...