Ggbang98 1 Skrevet 17. Oktober, 2022 Så er der fræk gb igen https://annoncelight.dk/showad/354719 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ggbang98 1 Skrevet 17. Oktober, 2022 (edited) Redigeret 17. Oktober, 2022 af Ggbang98 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blueberry 918 Skrevet 17. Oktober, 2022 Ærgerligt (for mig) at det er i Silkeborg... Have fun! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Charlie2022 62 Skrevet 18. Oktober, 2022 Ville også gerne være med til gangbang men Silkeborg er for lang væk for mig, øv øv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Charlie2022 62 Skrevet 18. Oktober, 2022 Måske er vi flere mænd på Sjælland som kunne lave en aftale med en pige som gerne vil modtage flere mænd. Jeg fornemmer, at der er flere piger som ønsker eller tænder på at være sammen med flere mænd men det er lidt svært, at finde nogle andre som vil være med på legen syntes jeg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MogensJ Skrevet 21. Oktober, 2022 Nogen der har været med, som kan fortælle lidt? tror det er 4-5 GB af hende i oktober, så forhåbentlig af lyst og ikke økonomisk nød. Håber at kunne deltage i fremtiden, men 18-20 desværre ikke ideelt for mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bogummisko 33 Skrevet 21. Oktober, 2022 har skrevet med dem i hele uge og skulle med i Silkeborg det blev aflyst og flytte til fredag i Randers hun skulle sende adr i løbet af idag . Høre ikke mere fra i går skriver flere gange om adr. hun fortæller at det er på Hotel Fedt. Tager chance og køre fra kbh til Randers høre inte fra henden. da jeg er på en Parkering plads ved MD se jeg en som holde og venter med lyset tændt. Han kigge på sin telefon hele tiden Tror han også skulle være med til det gb . For efter 20 kørte jeg og han kørte også . flere gange prøve jeg at skriv til hende om hvor man skulle hen !!! ingen svar er der nogle som har været til de gangbang med hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg