Hop til indhold

Naya, Århus - som fugl Fønix

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/339721

En del af Nayas glade kunder har sikkert savnet hende. 
Men der er trøst og fremtid. 
Hun har fået et nyt sted, som ikke er nyt. Stedet er blevet shinet op og gjort hyggeligt, og med mit kendskab til thaier ,så kommer der mere hygge  med tiden :biggrin:

Aroma Thaimassage har ført en omtumlet tilværelse med stærkt svingende service kvalitet. Men Naya yder altid højeste serviceniveau, og således også idag. 
Glad, sød og hurtigt nøgen førte vi hinanden rundt i en del af elskovens hjørner og kroge. Dem vi ikke nåede denne gang, når vi næste og næste og, og, og. 
En nærmere og detaljeret beskrivelse af dagens besøg er nok overflødigt - I ved alle hvad man kan forvente hos Naya. Det er derfor de fleste kommer igen og igen. 
For jer det ikke kender Naya vil jeg blot sige at her er en pige som kan lide sit job, som holder af at lege med mænd og få dem over kanten, og hun hopper selv med i denne erotiske bungeejump. 

Veninden Alice hilste jeg også på. Meget nydelig kvinde - jeg kunne da godt :razz:
https://annoncelight.dk/showad/352942

Fik at vide at der kommer en pige mere om en uges tid. 
Man kan parkere bag klinikken og der er en bagdør man kan blive lukket ind og ud af. 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Meget nydelig kvinde - jeg kunne da godt :razz:

Ja selvfølgelig kunne du det, spiser en ko græs :lol:

Skrevet

Ærgerligt at der ikke er billede på. 

Kan du beskrive hvordan hun ser ud? 

Skrevet
lurifaks skrev, for 9 minutter siden:

Kan du beskrive hvordan hun ser ud? 

Petit, Lidt krøller i håret og blandet thai indisk udseende. 
Men når først du er i hendes hænder osv så får du slet ikke tid til at kigge på hverken hende eller noget andet :lol:

Skrevet

Har hun været andre steder i Århus. 

Plejer kun at komme hos Apple men det skal der måske laves om på. 

Skrevet
lurifaks skrev, 1 time siden:

Har hun været andre steder i Århus. 

Plejer kun at komme hos Apple men det skal der måske laves om på. 

Det er også min ynglings duo :D

Skrevet

Nu har jeg også besøgt Naya, og hold da op hvor er hun sød. Hun er meget legesyg, og kan virkelig føre/trække/skubbe dig ud over kanten. Jeg havde en fantastisk time i hendes selskab, og det bliver ikke ikke sidste gang jeg besøger Naya.

Startede med et hurtig bad, så var der dømt lidt massage, som gik over i en B2B, og derfra udviklede tingende sig bare, det var skønt, nærvær, varme, hud kontakt, og hygge. Sluttede af med yderlig massage, samt small talk. 
Naya er køn, berøringsvenlig og naturlig, et rigtig kinderæg :D

tak for anbefalingen.

Skrevet

Mht parkering bagved er det ikke blevet kun til beboerne!

Skrevet
dickens skrev, Lige nu:

Jo, der skal du have en tilladelse.

kan anbefale parkering overfor ved dagligvare butikken. Der er 3 timers fri parkering, hvis du skal være der længer, så et håndklæde om maven og så løber du bare ud og stiller p-skiven igen. 

Skrevet
dickens skrev, 1 time siden:

'jo teoretisk er det, men i praksis har gæster til klinikken vist altid parkeret der. 

Skrevet

.

Redigeret af steve

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 4 minutter siden:

'jo teoretisk er det, men i praksis har gæster til klinikken vist altid parkeret der. 

Kan i beskrive hendes udseende lidt mere. Hvor store er eks. Hendes bryster, er hun køn eller hvordan? Det er sådan jeg kan få lidt et indtryk af om hun er min type 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 9 minutter siden:

Forskellen er bare at det nu giver en parkeringsbøde hvis du ikke er beboer!

Skrevet
dickens skrev, for 6 minutter siden:

Forskellen er bare at det nu giver en parkeringsbøde hvis du ikke er beboer!

Du kan også spørger i klinikken om de har en parkerings tilladelse, som du kan ligge i forruden på bilen, så står din bil i en times tid, med en seddel i forruden, hvoraf det fremgår at du er gæst i massage butikken:D.  Ved ikke om det er en mulighed.

Skrevet
Aarhuselsker skrev, den 10/17/2022 at 12:37 PM:

Some of Naya's happy customers have probably missed her. 
But there is comfort and a future. 
She has got a new place, which is not new. The place has been brightened up and made cosy, and with my knowledge of Thais, more coziness will come with time  . :big grin:

Aroma Thaimassage has led a turbulent life with highly fluctuating service quality. But Naya always provides the highest level of service, and thus also today. 
Happy, sweet and quickly naked, we led each other around some of the corners and nooks of the love forest. The ones we didn't reach this time, we reach next and next and, and, and. 
A closer and detailed description of today's visit is probably redundant - you all know what to expect at Naya. That is why most people come again and again. 
For those of you who don't know Naya, I just want to say that here is a girl who likes her job, who likes to play with men and get them over the edge, and she herself jumps into this erotic bungee jump. 

I also greeted my friend Alice. Very pretty woman - I could do that  :razz:

I was told that there will be another girl in a week's time. 
You can park behind the clinic and there is a back door that you can be let in and out of. 

Tak for anmeldelsen.
Hvad er prisklassen, og hvilken slags service tilbyder hun? Har du også en god massage eller er det lige til sex som ved PP massage?

Skrevet
FrenchinDk skrev, for 2 timer siden:

Tak for anmeldelsen.
Hvad er prisklassen, og hvilken slags service tilbyder hun? Har du også en god massage eller er det lige til sex som ved PP massage?

Det er standard priser for byen. 12-1500 for FP. Hun er rigtig god til massage, men holder meget af mandekroppen, så det er ikke altid massagedelen bliver så lang. Men du skal bare sige til hende at du vil have massage i x antal minutter, så får du det. 

Skrevet

Hvordan ser hun ud?

Store små bryster , udsende osv?

Skrevet
steve skrev, for 2 minutter siden:

Hvordan ser hun ud?

Store små bryster , udsende osv?

I mine øjne er hun pæn. Ikke typisk thai, lidt krøller i det sorte hår bla. 
Det er ikke min stil at komme med en detaljeret beskrivelse af Naya, eller nogen anden pige for den sags skyld. Men jeg er helt sikker på du er totalt solgt efter en hyrdetime med hende. 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, den 27.10.2022 at 12:33:

I mine øjne er hun pæn. Ikke typisk thai, lidt krøller i det sorte hår bla. 
Det er ikke min stil at komme med en detaljeret beskrivelse af Naya, eller nogen anden pige for den sags skyld. Men jeg er helt sikker på du er totalt solgt efter en hyrdetime med hende. 

Okay det kunne bare være rart at vide om hun har store eller små bryster?

• 3 months later...
Skrevet
Aarhuselsker skrev, den 17.10.2022 at 12:37:

En del af Nayas glade kunder har sikkert savnet hende. 
Men der er trøst og fremtid. 
Hun har fået et nyt sted, som ikke er nyt. Stedet er blevet shinet op og gjort hyggeligt, og med mit kendskab til thaier ,så kommer der mere hygge  med tiden :biggrin:

Aroma Thaimassage har ført en omtumlet tilværelse med stærkt svingende service kvalitet. Men Naya yder altid højeste serviceniveau, og således også idag. 
Glad, sød og hurtigt nøgen førte vi hinanden rundt i en del af elskovens hjørner og kroge. Dem vi ikke nåede denne gang, når vi næste og næste og, og, og. 
En nærmere og detaljeret beskrivelse af dagens besøg er nok overflødigt - I ved alle hvad man kan forvente hos Naya. Det er derfor de fleste kommer igen og igen. 
For jer det ikke kender Naya vil jeg blot sige at her er en pige som kan lide sit job, som holder af at lege med mænd og få dem over kanten, og hun hopper selv med i denne erotiske bungeejump. 

Veninden Alice hilste jeg også på. Meget nydelig kvinde - jeg kunne da godt :razz:

Fik at vide at der kommer en pige mere om en uges tid. 
Man kan parkere bag klinikken og der er en bagdør man kan blive lukket ind og ud af. 

Er der nogen som ved om Naya har en profil her på Eroguide?

Skrevet
nylonstrømpen skrev, for 56 minutter siden:

Er der nogen som ved om Naya har en profil her på Eroguide?

Har hun ikke, men annoncerer på AL. 

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg fik en umanerlig stor lyst til en stund sammen med en pige, som kan massere, er varm og kærlig, og som ved hvordan en mand er sat sammen, og hvad han kan bruges til. 
Naya havde tid og den trofaste Hanomag startede i første hug - nå ja den røg lidt (meget) 

Jeg smed tøjet og sagde jeg ville forkæles. Og det blev jeg. 
Lækker massage der fjernede en del ømme punkter.
Lækker sensuel leg, som fjernede andre ømme punkter.  
Lidt kropspleje blev det også til. 
Dejlig snak og grin, mens vi lå og kølede af med en del kysseri, og sørme om der ikke kom liv igen. Det blev der "taget hånd om" som man siger.

Stedet er blevet meget hyggeligt. Det er thai inspireret, men også i høj grad moderne dansk lys indretning. En flot kombination. 

Stabler af nye  håndklæder, brusekabine som er ny, og så søde Naya, som også tager sin del af nydelsen. Hun slipper ikke før hun har fået det hun vil have, og givet det du kan lide :)
Hun er simpelthen bare sød og serviceminded. 

Således lutret, sprang jeg op i Hanomagen, som var lidt sur, men til sidst kom den da. 
Nu kalder sofaen, total afslapning og så skulle jeg gerne være ladet op til næste uge. 

Skrevet

Er der slet ingen der ligger inde med et eller andet form for foto af hende de vil dele i pm

Skrevet
exostar skrev, for 2 minutter siden:

Er der slet ingen der ligger inde med et eller andet form for foto af hende de vil dele i pm

Besøg hende ;) 
En gentleman deler da ikke fotos. Der er jo en grund til der ikke er fotos i annoncen. 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, Lige nu:

Besøg hende ;) 
En gentleman deler da ikke fotos. Der er jo en grund til der ikke er fotos i annoncen. 

Jeg ved det, men

Har læst beskrivelserne af hende, og tror som også på dem, men feks Apple i Aarhus som ikke har billeder på af samme grund har jeg fået billeder af, både af hende selv og en bruger herinde 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.