Hop til indhold

ZalinaZl, Vejle

Featured Replies

Skrevet
Snadremanden skrev, 1 time siden:

Nogen der har stiftet bekendtskab, eller har erfaringer med, denne unge kvinde?

https://sugardaters.com/da/profile/NBRmB-xwo-

Hun virker ret interessant, synes jeg!:)

Jeg havde aftale med hende og vi skrev også over snap. Jeg troede virkelig på en god oplevelse. Men da dagen kom og jeg var på vej, blokerede hun mig først på SD og derefter på snap. Så No Go herfra.

Skrevet

Har besøgt hende for noget tiden siden da boede hun i Fredericia, men havde et lidt frækt ting hun kunne lide ;-)

Skrevet

Besøgt hende i sommers 

vi hade skrivet lidt sammen  dag aften kom skrive hun hade en fantasi hun gerne ville prøve. 

døren var åben  hun ville ligge på sengen nøgen klar og blindfold   Og jeg bare skulle bruge hende i alle huller som jeg ville  

ligge sugar på boret og gå igen 

det var frækt  

Skrevet

Det lyder dælme også frækt. Hvordan var hendes udseende, for på billederne er hun lækker nok. Og måtte man komme ud over hende?

• 1 month later...
Skrevet

Havde haft en fin dialog med hende over nogle dage. Var ved at få et tidspunkt aftalt. Så blev jeg blokket...  Har ingen ide om hvorfor..

Skrevet
Stiv finger skrev, den 18.10.2022 at 09:04:

Besøgt hende i sommers 

vi hade skrivet lidt sammen  dag aften kom skrive hun hade en fantasi hun gerne ville prøve. 

døren var åben  hun ville ligge på sengen nøgen klar og blindfold   Og jeg bare skulle bruge hende i alle huller som jeg ville  

ligge sugar på boret og gå igen 

det var frækt  

Hold da kæft.. Lyder jo vanvittigt frækt. Kunne du sgu godt have anmeldt lidt før...

Redigeret af Emptyman

• 9 months later...
Skrevet

Når man skriver til hende har hun ellers aldrig prøvet det før hehe 

Skrevet

Det er hvert fald ikke første gang hun har prøvet det :D

• 5 weeks later...
Skrevet
Viggo79 skrev, den 28.8.2023 at 21:39:

Det er hvert fald ikke første gang hun har prøvet det :D

Hvordan var hendes krop..?    Var hun fræk nok eller ligger hun bare som døde huller man skal fylde ud..  er hun nem at guide hvis hun skal yde

Skrevet

Det er vel ca 5 år siden jeg besøgte hende i Fredericia. Sød og piv fræk og ligger klar til brug. Lidt chubby og passiv men sød.

Tror mere det er fordi hun så ikke behøver at tale med dem som kommer :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.