Hop til indhold

Recommended Posts

Var forbi til en time. Et lille nips med pæne bryster, der ret let blev tændt, hun ville også havde noget ud af det :-) 

start med bad, goe massage og lidt smalltalk, også spørg hun om jeg kysser - der blev snavet igennem, så lækkert blow blandet med slik boller, forsøg deepthroat, “ is it good “ kan kun nikke tilbage - trækker hende op til 69 det har hun svært ved og styre, derefter missionær i bund og doggy hvor hun selv kører fissen i cirkelbevægelse om min pik- tager kondom af og afslutter med lækkert hånd/blowjob - minus slug, hun spiser ik børn sagde hun.  
stedet er ikke super i min optik men ok. 

Var jeg ikke gift ville jeg gøre mit til det blev hende. Ihvertfald elskerinde :-) 

jeg kommer 100 igen , hun er ikke den yngste men har godt humør go lille krop og kan li og “ hygge” tror man kan meget med hende. 
 

hun sagde hun kom fra Århus ….
Kan ikke sætte link ind men har heller ingen problem hvis jeg kan beholde hende for mig selv :-) 

 

F634BD69-F454-495D-9D4E-2A5617A8AC0A.png

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi idag og kan genkende det hele fra anmeldelsen. Hun bliver let tændt og våd. Hun er ikke en helt ung pige men hold da op en flot krop. Det kan man kalde en petit pige, tror ikke hun er over 145 cm. Og max. 45 kg. 

 

Jeg er meget tilfreds med besøget og besøger hende nok igen, men ikke for massagen, men sex delen var god

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Black skrev, for 1 time siden:

Mr1time: Hvor gammel vil du skyde hende til at være ?

Som du nok ved, er de sindssyge svære at gætte alder på. Tror dog mit gæt vil være 40 +/- men ved ikke om jeg gætter helt forkert, da hendes krop virkelig er lækker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi idag igen og hun fortalte selv at hun er 150 cm. Og vejer 43 kg. 

Hun spurgte selv om jeg ville kneppe hende i munden til afslutning, og det må jeg sige var en succes og exploderede i hendes mund

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik besøgt nina i lørdags og ja hun er sgu en lille størrelse med en super krop og dejlig personlighed ,havde en dejlig time med hende og som noget man sjældent ser var der sgu hår på karamellen. Skyder hende til at være midt i 40erne hun er her kun til den 31 så bare se at komme afsted drenge hun er helt klart et besøg værd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi igen idag. Hun rejser på mandag og fortalte at os fynboer er meget bedre kunder end dem hun tidligere har haft i Vejle og Århus. Noget med at de vil knalde hvor vi mere vil have gensidig fornøjelse.

jeg havde igen et super besøg, hvor jeg igen afsluttede i hendes mund. Nina er også sjov, hun sagde at hun kun havde fået kaffe, så dejligt med banan som morgenmad, syntes nu ikke om min pik er lige så skæv som en banan ;-)

hun vil gerne til Odense igen, så håber da hun finder et sted næste gang

Del dette indlæg


Link til indlæg

At fynboerne er meget bedre kunder, skyldes sikkert at jeg var der 4 gange på de 14 dage hun var i Odense :D.

Jeg tilslutter mig hele holdet med positiv omtale. Første 2 gange fik jeg en halv time med massage til at begynde med, og det er hun rigtig god til....også ;). Som ved trådstarter blev jeg også spurgt om jeg kyssede....JA for fanden, og så blev der ellers gået til den, og det går lige i stangen. Lækkert blowjob hvor hun gagger skiftevis og sutter....Masser af frække stillinger....hendes lille bløde numse er helt uimodståelig. Blev reddet til udløsning i bedste revers cowgirl-stil.

Ved 3. besøg tog jeg den hurtige på 15 min. da jeg ikke havde så meget tid at gøre med. Startede med at kysse stående hvorefter jeg blev skubbet ned på sengen. Hun spredte mine ben og gik igang med sit fantastiske blowjob. Efter ca 5 min. begyndte jeg at trække mig lidt og antydede at hun skulle stoppe for ikke at komme. Det gjorde hun ikke, men gik endnu mere til den og jeg eksploderede i hendes mund. Og hun stoppede ikke før min pik var helt tømt og flad. For satan da et blow!! Bagefter spyttede hun ud og konstaterede at der var mange små baby'er :D. Den tur tog ca 7 min, men var himmelsk.

Sidste besøg i søndags blev en halv time. Denne gang spurgte hun hvad jeg kunne tænke, mens vi startede med lidt massage. Bagefter masser af tungekys og så var jeg klar. "Are you ready to fuck me and come in my mouth", spurgte hun sgu...Og så steg hun op og startede på det vilde ridt. Kæft jeg var liderlig. Så jeg fik hende ud på sengekanten i missionær, og da jeg var inde trak jeg hende op. Hun er jo et lille nips, så det måtte jo prøves....kneppede hende stående midt på gulvet mens hun hang der med benene ud til hver side. Bagefter en hurtig doggy og så af med gummiet. Hun røg ned på knæ og suttede løs til jeg kom i munden på hende, samtidig med at hun lod spermen løbe ud af munden og ned over brysterne. Total fræk visuel oplevelse som tømte mig fuldstændig for energi. 

Hun er MEGET servicemindet på alle måder og rigtig sød at være sammen med.

Blowjob og sex: Top 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun tilslutte mig hvad der allerede er blevet skrevet ;)..      Var så heldig at fange hende på sms i går aftes, og aftalte en tid som hendes sidste kunde her til morgen inden hun skulle videre til Ålborg ( glæd jer deroppe ) , men som jeg forstod kom hun måske tilbage om nogle uger .

Havde en absolut fin hyggetime med hende, ja og alt det goder er jo skrevet ovenfor.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...