Hop til indhold

Recommended Posts

Hej eroguide,

jeg håber i kan hjælpe en mand i nød! Jeg søger en dansk domina. Nu har jeg prøvet et par udenlandske, især Mistress Anastasya https://annoncelight.dk/showad/299784 ( det var en fornøjelse ) nu vil jeg gerne prøve en dansk domina. Jeg kender til domina Dark, madame sascha, lady cherie men kender i til andre som i kan anbefale, så skyd endelig! Det kan være alt fra amatør til professionelle.

håber virkelig i kan hjælpe!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sharky skrev, for 3 timer siden:

Madame Sascha har det hele. Ingen grund til at lede videre…

Enig, hun ser spændende ud! Det var også bare mere hvis der var en anden domina man skulle give en chance end dem man kender

 

mvh

Mads

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 51 minutter siden:

Du har nok mere eller mindre nævnt de mest bekendt Dom’s på Sjælland Alle super gode til hver deres. Søger du ud over din ø 

Hej, ja undskyld glemte selvfølgelig at skrive hvor jeg søger. Jeg søger kun på Sjælland men er villig til at køre Sjælland rundt for den rigtige domina :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 51 minutter siden:

Du har nok mere eller mindre nævnt de mest bekendt Dom’s på Sjælland Alle super gode til hver deres. Søger du ud over din ø 

Det var også mere hvis der er en til dels ukendt domina der skulle prøves ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
madsbenjamin92 skrev, for 2 timer siden:


Ja tak! Præcis sådan en type jeg søger :D hun rejser dog bare mandag, så håber jeg kan nå det søndag

Tror ikke du bliver skuffet! 

Håber du kommer med en anmeldelse, dem er der ikke mange af

Del dette indlæg


Link til indlæg
madsbenjamin92 skrev, den 16.10.2022 at 14:30:

Hej eroguide,

jeg håber i kan hjælpe en mand i nød! Jeg søger en dansk domina. Nu har jeg prøvet et par udenlandske, især Mistress Anastasya https://annoncelight.dk/showad/299784 ( det var en fornøjelse ) nu vil jeg gerne prøve en dansk domina. Jeg kender til domina Dark, madame sascha, lady cherie men kender i til andre som i kan anbefale, så skyd endelig! Det kan være alt fra amatør til professionelle.

håber virkelig i kan hjælpe!

Hej Mads

 

Der er flere og også rigtig gode Danske dominaer, du skal du være opmærksom på 2 ting,:

1: der er langt imellem Danske Dominaer som vil lade dig røre dem, slikke / kramme osv. 

2: priserne er ofte en del højere end Anastsya

 

men held og lykke, lad os vide hvem du finder spændende

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
Madame Illona skrev, den 16.10.2022 at 22:28:

Du har nok mere eller mindre nævnt de mest bekendt Dom’s på Sjælland Alle super gode til hver deres. Søger du ud over din ø 

Der er også lige Lady Iris, Helene, Mistress no. 1, og Livsstils Domina Anita (hvis hun da stadig er aktiv).

Afhængigt af hvorfra på Sjælland man kører, så er der ikke så langt til Odense. Og der er i hvert fald én jeg godt kan anbefale.

Redigeret af Lasselas

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for alle jeres anmeldelser! Jeg har fået en tid med Miss Lilou-Marlou i morgen! Dog tilbyder hun ikke udløsning og det trækker sgu lidt ned. 
 

jeg overvejer dog hvidovrepigerne. Nogen der har erfaring med dem?

Del dette indlæg


Link til indlæg
SpankingSub skrev, for 58 minutter siden:

Hvidovre Pigerne?

Ja Miss Lilou-Marlou tilbyder ikke udløsning men det gør hende ikke mindre fantastisk :D

Hvidovrepigerne.dk

 

enig! De få anmeldelser der er gør også at jeg glæder mig men synes bare det er ærgerligt med udløsningen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
madsbenjamin92 skrev, den 24.10.2022 at 00:24:

Hvidovrepigerne.dk

 

enig! De få anmeldelser der er gør også at jeg glæder mig men synes bare det er ærgerligt med udløsningen 

Forstår ikke det koncept at de ikke giver udløsning,hmm

Del dette indlæg


Link til indlæg
madsbenjamin92 skrev, den 16.10.2022 at 14:30:

Hej eroguide,

jeg håber i kan hjælpe en mand i nød! Jeg søger en dansk domina. Nu har jeg prøvet et par udenlandske, især Mistress Anastasya https://annoncelight.dk/showad/299784 ( det var en fornøjelse ) nu vil jeg gerne prøve en dansk domina. Jeg kender til domina Dark, madame sascha, lady cherie men kender i til andre som i kan anbefale, så skyd endelig! Det kan være alt fra amatør til professionelle.

håber virkelig i kan hjælpe!

Der er lady stella og som du selv skriver Dark. Så er der mig selv ( ved ikke om jeg må skrive mig selv på.) lady Hera 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...