Hop til indhold
tilmodenQ

Velkommen til RWNG-KHAW i Padborg

Recommended Posts

Ikke ved hende selv .. men der var en veninde der kunne man få FP … 

jeg ved ikke om veninden er der hele tiden …. Men det var en rigtig fin massage 

og veninden var også dygtig og sød … 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan vist ikke ligge mere diskret -og mutter selv -giver kun massage  og evt. håndtrold -massagen kan være god. Når der er andre piger, kan man nok få alt...;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det ligger meget, meget diskret. Kan slet ikke ses ude fra vejen.

Jeg har besøgt den veninde som er der nu. Hun er 44 år, rigtig sød og meget flot. Hun taler perfekt engelsk. Hun giver en rigtig god massage, dog mangler der lidt pirring under massagen. Bagefter er der lidt B2B, dejligt økoblow og dejlig sex med gummi, selvfølgelig. Hun er nøgen under hele seancen.

Redigeret af modensønderjyde

Del dette indlæg

Link til indlæg
modensønderjyde skrev, for 10 timer siden:

Det ligger meget, meget diskret. Kan slet ikke ses ude fra vejen.

Jeg har besøgt den veninde som er der nu. Hun er 44 år, rigtig sød og meget flot. Hun taler perfekt engelsk. Hun giver en rigtig god massage, dog mangler der lidt pirring under massagen. Bagefter er der lidt B2B, dejligt økoblow og dejlig sex med gummi, selvfølgelig. Hun er nøgen under hele seancen.

Hej hvad er prisen og hvordan ser hun ud. Hende må jeg besøge i næste uge når jeg kommer til Sønderjylland. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alsmand skrev, for 2 timer siden:

Har lige i dag skrevet med hende , kun massage og HJ 

Så veninde er der nok ikke lige P.T 

Din logiske sans er til UG

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der nogen der ved om, hun har lukket butikken?  Hun tager ikke telefonen, men hendes annonce ligger stadig på AL hvis man søger på Padborg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
M50plus skrev, den 21.12.2022 at 08:23:

Er der nogen der ved om, hun har lukket butikken?  Hun tager ikke telefonen, men hendes annonce ligger stadig på AL hvis man søger på Padborg.

Hun er på ferie i Thailand. Rejste sidst i november 2020. Ved ikke hvornår hun kommer hjem igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
modensønderjyde skrev, for 20 timer siden:

Hun er på ferie i Thailand. Rejste sidst i november 2020. Ved ikke hvornår hun kommer hjem igen.

Der skal selvfølgelig stå november 2022, hvilket man også kan se på hvornår annoncen sidst er opdateret. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
modensønderjyde skrev, den 23.12.2022 at 10:43:

Hun er hjemme igen. Hendes annonce er opdateret i dag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dylan skrev, for 7 timer siden:

Kære Brødre

er der nogen der ved om hendes regulære thaimassage er godt? 

//

Dylan

det er den og kan varmt anbefales :)

var der igår for at blive masseret og skal love for hun fandt ud hvor jeg var forspændt og fik løsenet op 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er der jo skrevet flere gange at man kun kan få HJ hos hende selv, så jeg tænker ikke der er den store grund til at spørge om det har ændret sig ... men hvad tager hun for HJ og kan hun overtales til at smide (noget af) tøjet og må man røre/pille lidt imens?

Del dette indlæg

Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 3 timer siden:

Nu er der jo skrevet flere gange at man kun kan få HJ hos hende selv, så jeg tænker ikke der er den store grund til at spørge om det har ændret sig ... men hvad tager hun for HJ og kan hun overtales til at smide (noget af) tøjet og må man røre/pille lidt imens?

Med dit nick herinde -er det vel ingen problem, at prøve dig frem... -"you never know whit a thai"

Del dette indlæg

Link til indlæg
møgsvinet skrev, den 15.3.2023 at 15:13:

1 times massage incl. HJ tager hun 800 kroner for. Hun giver gerne lidt tantra som opvarmning til HJ. Og hun tager ikke tøjet af og der må ikke røres.

Redigeret af modensønderjyde

Del dette indlæg

Link til indlæg
modensønderjyde skrev, for 22 timer siden:

Hun giver gerne lidt tantra som opvarmning til HJ. Og hun tager ikke tøjet af

Du har ret. Det kan ikke være meget tantra:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det mutter eller veninden der er på billederne i den røde? Det er ikke afklædt, men den kjole får mig til at drømme lidt... og plejer der at stå b2b på annoncen eller er det tegn på at veninden er der?

Redigeret af Elprebsi

Del dette indlæg

Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 13 timer siden:

Er det mutter eller veninden der er på billederne i den røde? Det er ikke afklædt, men den kjole får mig til at drømme lidt... og plejer der at stå b2b på annoncen eller er det tegn på at veninden er der?

det er en veninde der er der og tager sig af den erotiske del

Del dette indlæg

Link til indlæg
orne32 skrev, for 42 minutter siden:

det er en veninde der er der og tager sig af den erotiske del

Interessant, må se om jeg får mulighed for at kigge forbi. Tak for svaret :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...