Hop til indhold
Pepsimax 75

Nogle der har besøgt denne skønhed

Recommended Posts

Uerfaren.... 

Kom lidt i forkøbet her. :D

Men det var der så også en anden, der gjorde. 

Fik aftalt en tid, havde glædet mig, for missede sidst hun var i byen. Og nu er indgangen jo ikke den mest diskrete, så timing var lidt afgørende. Så kom til tiden. 

Kunden før mig var ikke færdig. Blev lukket ind af bee, som på bedste vis underholdte mig i små 10 min. Og her blev jeg ret enig med mig selv i, jeg havde nok valgt den forkerte pige. For det havde jeg..... 

Vicky er endelig færdig og gør sig klar til mig. Penge for 30 min skifter hænder og vi går igang. 

Direkte til sex, for det er det jeg var der  for denne gang. Opslaget holder, blow uden og pigen er ikke bange for at blive rørt. Ingen slik til hende ( grundet sidste kunde) og ingen kys. Ingen kys er ok for mig, er lang skægget i dag, så det er 50/50 lige der. 

Vi kommer hele vejen rundt men, uerfaren bliver overskriften her... Hun er sød, billederne passer fint, hun er ret naturlig køn. Men ung og uerfaren og har svært ved at få det til at flyde. Brysterne er to større faste kugler, men ellers ganske fin krop. 

Så ender med en stor  tommel op til Bee, der var helt nede på jorden, naturlig og professionel. I nogle minutter med dunke dunke og støn støn, fra det andet rum. Og et uerfaren mærke, til Vicky.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op, som vi oplever pigerne forskelligt, Jeg har også haft fornøjelsen af Vicky og det var en ubetinget fornøjelse.

Blev mødt af en smilende, venlig og meget smuk pige i kropsnær kjole. Uha, det tegnede godt og det blev en rigtig god oplevelse.

Vicky var nærværende, nem at kommunikere med og meget berøringsvillig. Efter at have klædt hende af og nusset lidt var hun let og elegant igang med de indledende øvelser til blowjob. Waoo…

Hun lagde sig efterfølgende udfordrende på sengen og inviterede til intime berøringer, kælen og slik. Helt uimodståelig efter min mening. 
Vi sluttede med sex i forskellige stillinger.

Vicky var ikke til tungekys. Det var så også det eneste sted hun ikke ønskede at blive kysset.

Vicky får mine varmeste anbefalinger.

Synd at du ikke fik det du havde sat næsen op efter. Tror det indimellem kan være svært at få aftalerne passet sammen for de søde piger.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Waoo skrev, den 16.10.2022 at 21:33:

Hold da op, som vi oplever pigerne forskelligt, Jeg har også haft fornøjelsen af Vicky og det var en ubetinget fornøjelse. 

Der er et eller andet med de Thaipiger der bare gør at de opføre sig forskelligt fra tid til anden... 

Jeg har ikke selv haft oplevelsen af Vicky her men jeg kan tale fra erfaringer fra andre steder hvor jeg har mødt samme pige flere gange og fået en nat og dag oplevelse.

Jeg har haft besøg hvor pigen var skide liderlig og ikke kunne for nok at noget som helst, næste gang jeg besøger hende er det med tantekys og helst ikke røre, slatten hånd og 5 sek blow før hun helst vil have gummi på så det kan blive overstået og vi kan gå tilbage til massage. Næste gang kan vi så være tilbage til vildt liderlig og pikken skal forgudes... 

Tror de arbejder meget og hvis du fanger dem på en dårlig dag så er det desværre ikke turen værd, måske de skulle tage flere fridage. Tænker at hvis du er på arbejde og allerede er lidt øm forneden fra dagen før så daler humøret fra morgenstunden når man ved at der nok er en del pikke der skal på besøg dernede i løbet af dagen desværre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nuddel skrev, den 16.10.2022 at 17:12:

Uerfaren.... 

Kom lidt i forkøbet her. :D

Men det var der så også en anden, der gjorde. 

Fik aftalt en tid, havde glædet mig, for missede sidst hun var i byen. Og nu er indgangen jo ikke den mest diskrete, så timing var lidt afgørende. Så kom til tiden. 

Kunden før mig var ikke færdig. Blev lukket ind af bee, som på bedste vis underholdte mig i små 10 min. Og her blev jeg ret enig med mig selv i, jeg havde nok valgt den forkerte pige. For det havde jeg..... 

Vicky er endelig færdig og gør sig klar til mig. Penge for 30 min skifter hænder og vi går igang. 

Direkte til sex, for det er det jeg var der  for denne gang. Opslaget holder, blow uden og pigen er ikke bange for at blive rørt. Ingen slik til hende ( grundet sidste kunde) og ingen kys. Ingen kys er ok for mig, er lang skægget i dag, så det er 50/50 lige der. 

Vi kommer hele vejen rundt men, uerfaren bliver overskriften her... Hun er sød, billederne passer fint, hun er ret naturlig køn. Men ung og uerfaren og har svært ved at få det til at flyde. Brysterne er to større faste kugler, men ellers ganske fin krop. 

Så ender med en stor  tommel op til Bee, der var helt nede på jorden, naturlig og professionel. I nogle minutter med dunke dunke og støn støn, fra det andet rum. Og et uerfaren mærke, til Vicky.

hvem er Bee på annoncelight?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nuddel skrev, den 16.10.2022 at 17:12:

Kunden før mig var ikke færdig. Blev lukket ind af bee, som på bedste vis underholdte mig i små 10 min. Og her blev jeg ret enig med mig selv i, jeg havde nok valgt den forkerte pige. For det havde jeg..... 

Så ender med en stor  tommel op til Bee, der var helt nede på jorden, naturlig og professionel.

Var det denne flotte kvinde, der kalder sig Bee, du havde fornøjelsen af at møde i venteværelset? :)

Bee pt. i Midtjylland

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...