Hop til indhold
Servciesboy

Paula i Rørbæk

Recommended Posts

Hej med jer

Jeg synes det er underligt, at en gammel kending som Paula ikke er blevet anmeldt herinde, hun har efter min hukommelse været i Danmark i flere/mange år.

Nå men jeg var lidt liderlig den anden dag, og havde ikke ret mange penge, så jeg kiggede efter noget billig sex og fandt Paula, det var nemt og få kontakt med hende og pris og ydelser blev aftalt, og jeg pointerede meget kraftig, at jeg gad ikke blive snydt, hverken med tiden eller ydelserne, dette skete på sms.

Paulas billeder på Al er meget utydeligt, og derfor kan jeg ikke fortælle om de ligner, men Paula er mere end 35 år, jeg spurgte til hendes alder, og hun svarede ærligt 55 år og det skal nok passe, hun kommer fra Brasilien.

Selve agten gider jeg ikke lige beskrive, men hun leverede varen til fulde, alt vi havde aftalt blev udført meget tilfredstillende. Hun er en lille smule buttet , men sådan ser en kvindekrop på 55 år vel ud, hendes bryster hænger en smule og er vel en lille C-skål, fissen er god og hun sagde ikke nej til noget som helst, - jeg spurgte ikke på anal det siger mig ikke noget, hendes ansigt er ikke særlig smukt, men for pokker vi skal jo ikke være kærester.

Hun kommer til Silkeborg på mandag, og kommer tilbage om en ubestridt, så der skal hun nok have en omgang i gang, -hov jeg glemte og sige jeg købte en time og var på gaden efter 65 min

https://annoncelight.dk/showad/289188

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kaspersen skrev, for 11 minutter siden:

Gad godt vide hvordan det er lykkedes at så dårlige billeder. :shock:

Hun har en anden profil med andre fotos ,der ligner lidt bedre, men jeg kontaktede hende grundet pris og ydelser,og ikke grundet hendes foto

Redigeret af Servciesboy

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...