Hop til indhold

Sexy-spanish-daniela-in-Søborg

Featured Replies

Skrevet

Hej

Det er længe siden jeg har været her, men her til aften besøgte jeg en fantastisk pige i Søborg, og tænkte jeg måtte dele en rigtig god oplevelse. 

Spanish Daniela in Søborg

Hun er smuk på billederne, men endnu smukkere i virkeligheden. Hendes engelsk er ikke perfekt, men til gengæld har hun et perfekt kropssprog

Jeg er ikke god til at beskrive detaljer, men hvis du er til blid og behagelig latinasex, går du ikke forgæves her.

Skrevet

Hvor holder hun til? Er det på en af de store veje,  en privat villa på en sidevej eller noget helt tredje?

Skrevet
  • Author

Hej Poptrold

Daniela holder til på Søborg Hovedgade. 
indgangen er en smule tilbagetrukket, med et læhegn du står bag når du ringer på døren. Rimeligt diskret. 
mvh. 

• 3 months later...
Skrevet
KarlEinar skrev, den 15.10.2022 at 22:59:

Hej

Det er længe siden jeg har været her, men her til aften besøgte jeg en fantastisk pige i Søborg, og tænkte jeg måtte dele en rigtig god oplevelse. 

Hun er smuk på billederne, men endnu smukkere i virkeligheden. Hendes engelsk er ikke perfekt, men til gengæld har hun et perfekt kropssprog

Jeg er ikke god til at beskrive detaljer, men hvis du er til blid og behagelig latinasex, går du ikke forgæves her.

Er det hende her vi taler om?.....https://annoncelight.dk/showad/336645

Skrevet
  • Author

Hej

jeg kan intet se på dit link???

Men så forleden at hun var et andet sted end Søborg. Jeg havde ellers troet at hun holdt til der

• 2 months later...
  • 1 year later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.