Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har netop besøgt Emilly og Jessica
Jessica har jeg besøgt flere gange og går altid derfra super glad. 
Emilly har jeg kun besøgt en enkelt gang da hun normalt ikke er min type men efter hun blev gravid og har læst meget positivt om hende måtte jeg prøve hende da jeg har en ting med gravide. 
Jeg har aldrig været sammen med 2 piger på samme tid før så det skulle prøves og specielt nu når jeg kunne få Jessica og en gravid Emilly. 
bestilte kun 15 min da jeg var rimelig sikker på at den kombi ville gøre mig færdig meget hurtigt.

Jeg må sige at de leverede begge 2. 
De åbnede døren og allerede der måtte jeg nive mig i armen og kunne ikke helt forstå at de 2 stod der for min skyld. 
vi fik styr på det praktiske og gik igang. 

Emilly gik igang med en omgang SF mens jeg fik lov at slikke lidt på Jessica dejlige bryster. 
efter lidt tid skiftede de plads. 
Da begge piger havde leveret en dejlig omgang SF gav Jessica mig kondom på og begyndte at ride mig mens jeg fik lov at pille på Emilly. 
Jeg kunne mærke at hvis jeg også skulle nå Emilly var det på tide. 
Nyt kondom på og Emilly satte sig op mens Jessica satte sig på mit ansigt så jeg kunne slikke hende. 
Jeg kom med Emilly på mit lem og Jessicas fisse i mit ansigt. 
forlod lejligheden glad og tilfreds  med min første 3 kant hakket af på mit CV og en tanke om jeg skulle besøge dem igen. 

Skrevet

Det lyder som en rigtig god oplevelse. Har længe tænkt på at besøge Jessica.

Skrevet
slikken fyr skrev, den 16.10.2022 at 21:16:

2 pissefrække kællinger.

Du mente killinger, ikke?

• 1 month later...
Skrevet
  • Author

Endnu et vellykkedes besøg hos de 2 skønne kvinder. 
man kan jo blive helt afhængig af samværd med dem begge samtidig. 

Skrevet

Har besøgt Jessica men kunne godt tænke mig at nyde Emilly. Hvordan var det at sexe med en top gravid...lyder vildt frækt

Skrevet
  • Author
Kim Madsen skrev, for 32 minutter siden:

Har besøgt Jessica men kunne godt tænke mig at nyde Emilly. Hvordan var det at sexe med en top gravid...lyder vildt frækt

Altså jeg syntes gravide kvinder er så mega frække så jeg tænder helt vildt på hende. 
du kan stort set gøre de samme ting med en gravid som du kan med en der ikke er gravid. 
missionær kan være besværlig når hun er så gravid som hun er nu da hendes mave jo fylder en del. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.