Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej

Jeg overvejer at besøge June som ser lækker ud og har fået (fortrinsvis) gode anmeldelser. Spørgsmålet til jer er, hvor sådan cirka i Nrsb. hun holder til? Og er der tale om et bordel? Jeg kan se at der er flere annoncer med thaipiger i byen, og layoutet er ret ens. Derfor vil jeg for diskretionens skyld gerne vide, om alle i området ved, at der er GP'er på adressen.  

https://annoncelight.dk/showad/352995

Skrevet

der er vist dømt Marathon knep med 60 hour men prisen er da fornuftig til alle de timer gad vide om der følger en isspand med til nedkøling :D

• 1 month later...
Skrevet

Har besøgt June en gang da ynglings pigen jira var optaget.

Og blev ikke skuffet June er lige præcis så fræk som hun ser ud.

Oplevelsen var fantastisk de 2 piger gør virkelig hvad de kan få at man går glad derfra skal opleves.

Redigeret af Dc0306

Skrevet

Kan kun sige at billeder er 100 % retvisende. Det er bestemt skønheden selv der er på billeder.  Har besøgt hende flere gange efterhånden og altid gået derfra med en glad fornemmelse i hele kroppen.  Hun vil virkelig gøre hvad hun kan for og please 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.