Hop til indhold
Guest Doktor

Høj søgang hos Mint i Bagsværd

Recommended Posts

Guest Doktor

Efter flere tvetydige og negative anmeldelser af Chanpen/Mint i Bagsværd har jeg lyst til at dele min nylige og ganske opløftende oplevelse derude :)

Man kunne tro hun har trukket noget i land med "ekstra", måske fordi hun er på vej ind i bedstemoralderen, eller hvad ved jeg - nå, men denne gang  gik det hele planmæssigt de første omkring 45 min. Hun er en dygtig massør og der er også gode kræfter - herefter "blow job, hand job"? .... jeg valgte BJ. 700 dask oveni for økoblow og en Mint uden en trevl på kroppen. Også her super - fingertryk på mellemkødet imens, og små inciterende lyde .... godt arbejde med tungen. Jeg kom med et brag og hun var flink at blive ved til det sidste.

Gik derfra godt og grundigt gennemmasseret og "tømt" - en sand tur i himmelekspressen, fortjener gentagelse 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Doktor skrev, for 1 time siden:

Efter flere tvetydige og negative anmeldelser af Chanpen/Mint i Bagsværd har jeg lyst til at dele min nylige og ganske opløftende oplevelse derude :)

Man kunne tro hun har trukket noget i land med "ekstra", måske fordi hun er på vej ind i bedstemoralderen, eller hvad ved jeg - nå, men denne gang  gik det hele planmæssigt de første omkring 45 min. Hun er en dygtig massør og der er også gode kræfter - herefter "blow job, hand job"? .... jeg valgte BJ. 700 dask oveni for økoblow og en Mint uden en trevl på kroppen. Også her super - fingertryk på mellemkødet imens, og små inciterende lyde .... godt arbejde med tungen. Jeg kom med et brag og hun var flink at blive ved til det sidste.

Gik derfra godt og grundigt gennemmasseret og "tømt" - en sand tur i himmelekspressen, fortjener gentagelse 

Har du er link til hende

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har nydt Mint da hun havde sted i Hvidovre/Valby.

Utrolig lækker krop og fik FP første gang efter 3 besøg hos hende.

Hun er en dygtigt massør og hvis man kan komme ind på hende meget erotisk lettændende kvinde der  elsker go sex.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Doktor skrev, den 15.10.2022 at 11:36:

Hvor gammel er mint? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...