Hop til indhold
mapawin

Nogen der har erfaring med "Lovely girls Massage" i Hillerød

Recommended Posts

Gæst
Mandpaa53 skrev, for 29 minutter siden:

Følger også med. 

Fedt, godt at vide, men det gør jeg så ikke, men det skal nok blive en laaaaaaaang tråd. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mandpaa53 skrev, for 13 timer siden:

Følger også med. 

@Mandpaa53 og @morfar1 i alle tråde oppe i højre hjørne finde en knap der hedder "følg dette". Tryk på knappen. Så bliver i orienteret når der er nyt og så slipper vi andre på at læse at i følger med. Win  Win.

Redigeret af Harran

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DeepDiver
Harran skrev, for 4 timer siden:

@Mandpaa53 og @morfar1 i alle tråde oppe i højre hjørne finde en knap der hedder "følg dette". Tryk på knappen. Så bliver i orienteret når der er nyt og så slipper vi andre på at læse at i følger med. Win  Win.

Jeg vil da gerne vide at morfor følger med så deeee 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ok, ikke at jeg vil ignorere Klipklaps formaning, men jeg havde næsten på forhånd besluttet at prøve anyway. Det et Gel der er på scenen, og billederne er også af hende. Hun arbejder ofte fra Bangkok, så ingen overraskelse om at man bliver dirigeret til "ind i gården, op ad trappen".

Hun er sød og serviceminded, men der er pres på økonomien, så da hun ikke selv "kunne" levere full package, blev jeg tilbudt 4-hånd tantra og Happy end til samme pris. Hun sælger godt og det var for så vidt også dejligt, men undervejs kommer endnu en af pigerne (brasende) ind og tilbyder at være med for ekstra 500 (Gel havde set og rapporteret at der var flere kontanter i tegnebogen). Nej tak, upselling er et turnoff for mig. Så nærmede vi os toppen, og Gel sætter sig overskrævs på min mave, så jeg kan få et ansigtsfuld af hendes dejlige bryster. Samtidigt går salgstalen i gang om at hendes kollega kan give mig SF, hvis jeg lige lægger 500 Bobs til på bordet....

Ellers ok.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...