Hop til indhold

Vicki Glostrup

Featured Replies

Skrevet

Hun har tidligere heddet Selina. 

To gange har hun aflyst mig 10-15 min før aftalen. 

Søg på Selina og du vil nok finde mere om hende. 

Nej tak her fra. 

Skrevet

Jeg har besøgt hende flere gange. Mere ægte liderlighed og godt blow skal man lede længe efter.

Skrevet

Hun har også været med i det tv program om den lykkelige luder 

Besøgte hende engang i Herlev til et blow det var ikke noget særligt 

Så ikke mere hende herfra 

Skrevet

Gider hende ikke havde en aftale med hende bekræftede den som skrevet i annoncen og togafsted i god tid da hun forventer at aftaler holdes ellers så blokerer hun. Det gælder bare ikke den anden vej åbenbart.

Stod der et kvarter før og skrev jeg var der, intet svar så venter lidt 5 minutter før en sms igen om at jeg er på vejen. stadig intet til sidst forsøgte jeg et opkald ingen svar. Hun er efter min mening ustabil og useriøs især når hun skriver hun blokerer hvis man ikke holder aftalen  og så ikke selv overholder en aftale der er er lavet og bekræftet på sms en halv time før ankomsten. 

Jeg ville ikke spilde min tid hvis jeg var dig. 

Skrevet
kasplaren skrev, den 14.10.2022 at 19:09:

Evt nogen der har været forbi hende her https://annoncelight.dk/showad/326202

Det er én af dem hvor man seriøst lige skal overveje om det er det værd. Ikke på mønterne, men på det mentale plan.
Har besøgt hende én gang for flere år siden, der boede hun på et ungdomshjem på Amager. Det var ikke en super fed oplevelse. 
Tror ikke hun er helt færdigbagt for nu at sige det lige ud af landevejen…
Jeg skulle være gået.

Det er jeg ikke den eneste der har haft den fornemmelse…. Men jeg er så måske én af de få der ikke kommer igen. For hun har jo været igang ihvertfald i en del år….

• 2 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.