Hop til indhold

Sexy student Amira in Herlev•OPEN•

Featured Replies

Skrevet

Altså jeg har taget nogle stykker for holdet og lagt op, håber da at andre også gør det :) 

Skrevet
Turnier skrev, for 6 timer siden:

Er der nogen der har været forbi i weekenden? :)

Virker som om ingen tør :-) 

Der er noget ved billederne der gør at jeg også har foden på bremsen. Hun skjuler sin mave på alle billeder og på det eneste billede med mave, er det mystisk fordrejet. Er det bare mig?

Skrevet
skunken skrev, for 12 minutter siden:

Virker som om ingen tør :-) 

Der er noget ved billederne der gør at jeg også har foden på bremsen. Hun skjuler sin mave på alle billeder og på det eneste billede med mave, er det mystisk fordrejet. Er det bare mig?

Well, på første billede, i hendes annonce, er der fin udsigt til hendes mave B) og den fejler, i min optik ikke noget.

Redigeret af Turnier
Tastefejl

Skrevet
Turnier skrev, for 4 minutter siden:

Well, på første billede, i hendes annonce, er der fin udsigt til hendes mave B) og den fejler, i min optik ikke noget.

Nej nej den fejler ikke noget, det er bare den drejning kroppen tager der er lidt unaturlig. Photoshop eller noget. Nå men har skrevet til hende opdatering kommer

Redigeret af skunken

Skrevet
skunken skrev, 1 time siden:

Er det bare mig?

Ja. Ingen tegn på billedmanipulation overhovedet. Det er kun tidsplaner, der har afholdt mig. Og har heller ikke spurgt endnu om hun tilbyder OWO.

Redigeret af Advarsel

Skrevet
skunken skrev, for 22 timer siden:

Nej nej den fejler ikke noget, det er bare den drejning kroppen tager der er lidt unaturlig. Photoshop eller noget. Nå men har skrevet til hende opdatering kommer

Det er bare fordi hun sidder skævt på hendes egne ben...

Opdatering, ja tak!

Skrevet
Ebden_jj skrev, for 2 timer siden:

Det er bare fordi hun sidder skævt på hendes egne ben...

Opdatering, ja tak!

Hun har ikke svaret på den SMS jeg skrev :-( 

Skrevet

samme her, hun har ikke svaret på sms jeg skrev og tilbud i annonce er ændret lidt (2x i stedet for multi og ekstra for tungekys)

Skrevet

Jeg fik svar uden problemer på whatsapp. Desværre nåede jeg at lave en anden aftale (der gik en time før hun svarede - hvilket jo er meget naturligt, hvis hun var i gang ...). Jeg fandt da ud af, at hun tilbyder blow uden for +200. 

Skrevet

Jeg var forbi forleden. Pigen er hende I ser på billederne, en rigtig lille og flot ung pige, lækre ungpige bryster og slank og meget indbydende ungpigekrop.

Desværre taler hun kun ungarsk, så kommunikation foregik via Google Translate - det besværliggør det hele en del.

Dertil er hun ikke voldsomt deltagende, prøver eks. at ligge og beherske sig selv mens hun bliver slikket - hvilket dog ikke lykkedes helt da hun blev totalt våd og til sidst måtte overgive sig til en god orgasme.

Der var ikke noget BJ, men en god gang knep i forskellige stillinger blev det dog til.

Alt i alt en sød pige, som dog ikke virker til at befinde sig godt i situationen. Tænker ikke jeg kommer igen, dertil var hun for uengageret.

Skrevet

Jeg har også været forbi forleden. Det er i et industri kvarter, hvor der stod nogle og kiggede på mig imens jeg ankom.

Jeg tror billederne er ikke helt hende, men tæt på. En flot ung pige. Hun kan meget få ord på engelsk, så der er ingen rigtig kommunikation.

"Shower together" er "Shower alone" til dig i et slidt toilet. 

Hun virker ikke glad, smilte ikke på noget tidspunkt og har lukket ned for følelserne. Så du får ikke GFE her og ingen engagement. Men hun stiller sin krop til rådighed og det er vidst det hele. Kommer ikke igen.

Skrevet
mcarkbh skrev, den 21.10.2022 at 09:08:

Det er i et industri kvarter,

Er stedet så kælder agtig sted og ikke en almindeligt beboere bolig? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.