Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Wauuuwww - Denne dame er da noget helt for sig selv!   HELLEN  

Tror sgu jeg er lidt småforelsket ... Nå, ro på, det er jeg - forhåbentlig - overhovedet ikke. Visse vasse.

Men hvis nogen skulle tage titlen så skulle det være Hellen. Hun er virkelig i særklasse.

Meget, meget rolig, selvsikker og naturligt bevidst om at hun er fucking lækker men alligevel en dame som enhver kan fornøje sig med - bare man har tegnedrengen på rette sted.

Flot, flot, flot! Langbenet, totalt smukt ansigt, model-potentiale af højeste kaliber. 

Hun er faktisk så flot, at jeg helt tabte pusten ved første blik. Begyndte at hakke og stamme. Men blev hurtigt hjulpet af hendes naturlige sødme og helt igennem behagelige måde at være på.

Jeg skal ikke opholde Jer længere, men kan kun sige til dem der søger efter selskab i den allerhøjeste ende af skalaen: Se at komme af sted til Buddinge! Der venter en total-oplevelse af hidtil ukendte dimensioner!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.